hall of fame
מקווה שאהבתם, כל ביקורת מתקבלת :)

מלכת שומן היופי.

hall of fame 31/05/2015 672 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם, כל ביקורת מתקבלת :)

הן התכוננו ליום הזה, והתאמנו אליו במשך שנה שלמה. שואפות להגיע למקום הראשון. להיות מוכתרת בתור "מלכת שומן היופי".
פעם בשנה שש עשרה נבחרות יפיפיות ושמנמנות מתחרות על מקומן של אחת מהן בתור מלכה.
ממשקל של שמונים קילוגרם ולמעלה.
רבים נותנים יד בדבר. מי מפורסמות בעלות קימורים מעוררי קנאה, עד מעצבי אופנה נחשקים מכל העולם שברצונם לקחת את הזוכה בתור פרזנטורית של קו האופנה החדש שלהם.
הן לובשות את מייטב הבגדים. משמלמלות מחמיאות קימורים,ועד בגדי ים. והכל תמיד מחמיא.
מציגות לשופטים מה הן שוות,ובאילו כישרונות בורכו. מספרות מה הן מאחלות לעצמן, ומה ישנו לטובה בעולם.
אחת אחרי השנייה הולכת על המסלול, מציגה, נואמת, ומספרת על עצמה. השופטים חושבים בכובד ראש. זאת נוציא. לא, מה פתאום. יש בה ניצוץ. אז את זאת. לא, איזה שטויות. יפייפיה אמיתית. ומה איתה? מה פתאום! היא מיוחדת, הביטחון העצמי שלה פשוט מעורר הערצה.
השופטים הגיעו להחלטה! והיא…כולן מוכתרות למלכה.
נכון,אין הן דקיקות. נכון, אין הן מחוטבות.
אך כל אחת שונה ומיוחדת במינה. יפה כמו שהיא, ואינה מתביישת במה שהיא.
מעוררות הערצה והשראה. מודל לחיקוי מושלם! פשוט מושלם. הכי חשוב…פשוט מושלמת בעיניה. רק בעניי עצמה.


תגובות (2)

מאוד אהבתי(-:
יש לי "ניסיון מיוחד" ביופי המיוחד שעליו את מדברת וזה באמת חשוב לשפוט בן אדם לפי האופי ולא לפי המראה.
חוץ מזה גם בימים קדומים נשים מלאות היו נחשבות לנשים היפות ביותר.
תודה רבה וכל הכבוד(-:

31/05/2015 14:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך