Saraphina-Grace
פרק 2 לסיפור! בפרק הבא תיפגשו את ליטה והבנות שלה, עד אז... תכתבו בתגובות ותשלחו לי במייל מה דעתכם!

מסורת הבובות – פרק 2

Saraphina-Grace 13/05/2021 238 צפיות אין תגובות
פרק 2 לסיפור! בפרק הבא תיפגשו את ליטה והבנות שלה, עד אז... תכתבו בתגובות ותשלחו לי במייל מה דעתכם!

כל המשפחה ישבה על הספה, אמא, אוליביה, אני, אלואיז, מקסון וסטייסי. והבובות של כולנו.
ערב מושלם, הלא כן?
הקוביה הכתומה בצד, של פיקוד העורף, שמסמלת את הערים שיש בהם אזעקה.
ברגע שהעיר בני ברק הופיע ברשימה, נחרדתי מפחד.
דודתי, ליטה, גרה שם עם בעלה, משה, וארבעת בנותיהן: טינה, ג'יין, ליינה (מבוטא: Leina) ויולי
"mama, הכל בסדר איתם?" שאלה אלואיז בדאגה.
"אני מבררת, אלואיז מיי" השיבה אמא
אוליביה, כאחות בכורה בת השלוש עשרה, לקחה את סטייסי, בת החמש, לחדר שלי – הממ"ד. אוליב לא לוקחת סיכונים כשזה מגיע למשפחה שלה, ובמיוחד כשזה על אח שלה ואחיותיה.
אני נשארתי בסלון, אמא הלכה למרפסת לדבר עם דודה ליטה, אלואיז הלכה לחדרה, מקסון נשאר איתי בסלון ואסף את כל הבובות בפינה הימנית.
אמא נכנסה בחזרה לסלון ונשמה לרווחה
"מה קרה, mama?" שאלתי
"ליטה בסדר, כולם בסדר, אבל היא רוצה שהבנות שלה ישנו אצלינו כמה לילות, זה בסדר מבחינתך? אני אשאל גם את אחיותייך" אמרה
"כן, ברור, ברור! הן מהמשפחה!" עניתי, למרות שכמה לילות שבנות הדודות שלי פה, אומר כמה ימים של הפיכת הבית לחרדי.
אבל האמת? הן כייפיות, וכשההורים שלהן לא פה, גם צ'יזבורגרים וללכת במכנסונים זה בסדר.
כנכנסתי לחדר שלי לישון, ראיתי שסטייסי נרדמה על המיטה שלי, בשקט הוצאתי את המיטה התחתונה, ונרדמתי בה.
קמתי למחרת, זה שבת.
טינה כתבה לאלואיז ואמרה שאמא שלה תביא אותה ואת אחיותיה אלינו בסביבות 10, עוד שעתיים.
אוליביה כבר הספיקה להכין ארוחת בוקר – סלט פירות.
"בוקר טוב, סליחה על ההפתעה עם סטייס, את יודעת…היא לא אוהבת כשמעירים אותה" אמרה אוליביה והציעה לי סלט פירות "רוצה קצת?"
"כן, תודה, ליב"
סטייסי התעוררה בערך לפני חצי שעה.
"את חושבת שכדאי שכולנו נתלבש צנוע? רק כדי לתת לדודה ליטה לראות, וגם זה די חשוב לטינה, ג'יין, ליינה ויולי" אמרתי ואוליביה הנהנה בתשובה
אחרי שסיימתי לאכול, שמתי את הצלחת שלי במדיח והלכתי להחליף בגדים.
חצאית לבנה ארוכה וחולצה ורודה נסגרת עם שרוולים עד מתחת למרפק. זה מה שבדרך כלל לבשתי לפגישות עם דודה ליטה.
אוליביה לבשה שמלה בצבע לבנדר, שנקשרת עם סרט מקדימה.
אלואיז לבשה חולצה תכלת ארוכה וחצאית אפורה.
סטייסי לבשה שמלה כתומה מהממת.
מקסון הוציא את הכיפה שלו, קנינו אותה בירושלים, לפני שנתיים.
אמא עדיין ישנה בתשע וחצי, אז אוליביה ואני ניקינו וסידרנו את המטבח והסלון.
ברבע לעשר, אלואיז העירה את אמא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך