מצולמות

רפי דנן 04/01/2017 699 צפיות אין תגובות

*הבהרה: הסיפור מכיל טקסטים המתארים ארוטיקה נשית!*

לאחר התאפקות של ארבעים ושמונה שעות

החושך שרר במלואו בחדר השינה, אם-כי, בעוד זמן-מה יינתן האות המוכר להשכמה הכללית, והבית כולו יהפוך תוסס חיים.
במיטתה, רוני שכבה מהורהרת. השמיכה הייתה חלקה עליה וחלקה נפלה על הרצפה בסמוך לה. במיטה לידה , כשגבה מופנה לרוני, נראה היה שדריה ישנה שינה עמוקה, איננה חושדת בדבר. רוני הפנתה את מבטה לגבה של שכנתה ועיניה טיילו שם והפשיטו אותה מבגד הגוף שלבשה. היא ערגה לה במבטה ושפתיה כאילו זזו מעצמן. גם יתר הבנות בחדר היו שרויות כולן בתנומה, נראה היה לה, לרוני, שהייתה היחידה שהייתה ערה כאן בחדר. מאי שם הגיע קול נחירות שקט שבקע מכיוונה של אחת מהבנות.

כל המצב ההזוי הזה בו הם נמצאו, היה צורך להרהר בו כל יום מחדש. כל יום לנסות ולהשתכנע שזה קורה להם במציאות ושאין זה חלום ארוך שהיקיצה ממנו נראית רחוקה מתמיד!

היום זהו יומם השבעה-עשר. קשה להאמין שעברו עליהם שבעה-עשר יום ולילה בתוך המסגרת המוטרפת הזו. מסגרת שכאילו שהיא הכי קלה והכי כייפית בעולם. משחק שבו כל מה שצריך לעשות זה לרבוץ ולזלול רוב שעות היממה, ולנסות לשרוד ולהגיע להיות האחרונים בבית, כשכל האחרים כבר בחוץ. אבל במציאות, החוקים נוקשים וכל דקה עוברת כמו שעה וכל שעה כמו שבוע.
אה, כן. וישנן גם מצלמות. לא הרבה! רק אחת בכל חור אפשרי!!!

רוני שוטטה במבטיה בחלל החדר, בוחנת היטב את הישנות ומנסה לעמוד על טיב השינה של כל אחת ואחת. היש מצב שמי-מהן תקיץ פתאום ותתפוס אותן "על חם?"
רגע אחד… מי בכלל אמר שדריה עצמה לא תקים מהומה או תעשה איזו סצנה מכל העניין, והיא, רוני, תרצה למות בו במקום?!
רק דבר אחד יוכל לענות על שאלת מיליון הדולר, הדבר אותו תכננה רוני ואוותה להוציאו לפועל מזה יומיים שלמים.
בסתר ליבה היא הרגישה היטב שתחושותיהן אחת לרעותה זהות, היא הרגישה איך דריה מתבוננת בה בזמן הארוחות, כיצד היא פונה אליה בדברים, כיצד היא מתרגשת בכל פעם שהיא, רוני, מתכווננת אליה לחלוטין! כשם שרוני אוותה לגשת ולנשק את דריה, לגעת במתניה, בכתפיה, לשחק בעדינות בין שערות ראשה, כך אוותה דריה להדביק את שפתותיה לשפתיה של רוני ולנשקן עד לא ידע.
היא לא שכחה לרגע את הימצאותן של המצלמות בכל חלל החדר! נדמה, כי לא היה איכפת לה כלל להיתפס על ידי המצלמות כשהיא שוכבת במיטתה של דריה, חבוקה לגופה ומנצלת רגע אינטימי, נפרד משאר דיירי הבית.
היא השתדלה מאוד שלא להרהר כרגע בתחושות האחרות, השייכות למחוץ למציאות ההזויה הזו. אותן תחושות מעורבות שיתגנבו לליבה לאחר המעשה, בנוגע להימצאותו של בעלה, גל, בחוץ כצופה ואוהד, הדואג בעיקר לאס אם אסים הרבים בכל יום ג', בעת ההצבעות מי יישאר בבית ומי ילך.
כן! היא אוהבת אותו. יותר מכל אדם עלי-אדמות היא אוהבת אותו ותופסת ממנו 'כלי רציני', לאור העובדה שנתן לה את מלוא הגיבוי להשתתף במשחק הזה. היא מצידה, אחראית להביא את מיליון השקלים בתום שלושת החודשים בבית, לכשתנצח במשחק כמובן.
היא הבטיחה לעצמה שתדע לשים לעצמה את הגבול לכשזה יגיע. היא הבטיחה לעצמה שתאמר לגל את האמת. האמת, החושפת את בני האדם לחוויות שאי אפשר כמעט לתארן במילים, במהלך המשחק ההזוי הזה. חוויית האינטראקציה המבלבלת בין בני האדם שלעולם לא היו מתערבבים אלה באלה, בשום מסגרת אחרת!

זרועה הושטה לשיערה השחור של דריה ונגעה בו קלות. זהו זה! אין דרך חזרה. את הנעשה אין להשיב. ליבה הלם בקרבה במרץ וברעש מחריש אוזניים. היא לא הבינה איך זה שיתר הדיירים לא התעוררו ולו רק מזה. אצבעה שרטטה בעדינות רבה פס ארוך בין שיערותיה, ודריה זזה. עוד רגע רוני תמות במקום! נדמה לה שהיא חייכה שם בצד השני. רוני המשיכה ללטפה וכף ידה של דריה, תפסה אותה ומשכה אותה אליה ונישקה לכף ידה שלה, לשונה החמה טיילה והרטיבה את גב כף היד של רוני הנרגשת.

בחדר הפיקוח, אלה גבעוני וצדוק רם, שניים מצוות ההפקה, היו שרויים כל אחד בעניינו שלו. כל אחד בגזרת הפיקוח שלו, עם מצלמותיו וחיטוטו האישי בחיי המשתתפים והמשתתפות.
השעה הייתה שלוש ארבעים ושתיים לפנות בוקר, כשמצלמה m23 הראתה לצדוק מראה שעיניו ראו ומוחו סרב להאמין. גם מצלמות m25 וc14 נטו באותה השעה לאותן זוויות צילום, והדבר הפגיש את מבטי השניים בתדהמה מרותקים לצגי המסכים, כשידיהם משחקות בכפתורים, מחדדות ומווסתות ומגבירות את איכויות הקול. ללא עגה, בעזרת תלפתיה בלבד, החליטו אלה וצדוק להעלים את המראות ששודרו אותה השעה בשידור חי כמעט בכל בית שני בישראל, ובכך ללכת באופן נחרץ כנגד כל הרעיון של המשחק הזה. כל אחד מהם מיהר להסיט את מצלמותיו למקומות אחרים בחלל הבית, מניחים לשתיים להתייחד באין מפריע ולו רק לדקות ספורות.

כשרוני הייתה בטוחה בפירושה את הרמת השמיכה של דריה גבוה, היא התרוממה חרש ממשכבה ועברה למיטה הסמוכה, מצטופפת עם דריה ומתחממת בחום גופה. כפות ידיה אחזו בגופה ונצמדו אליו ושפתיה נישקו לצווארה החשוף של דריה. זו סבה אליה פתאום והתבוננה אל עיניה. הן חייכו חיוך מתוק זו לזו והיו מאושרות.
שתי מיטות מהן, מצד ימין, התעוררה פתאום רבקה יוד והישירה מבט מבולבל וקצת מופתע אל הזוג הטרי. היא התיישבה במיטתה, העבירה יד ב תלתליה הקופצניים והשתכנעה שהיא באמצע חלום סהרורי לגמרי. לכן מיהרה להתכסות שוב ונרדמה כלעומת שקמה!
השתיים בקושי רב החזיקו את עצמן מלהתפוצץ מצחוק, ורק השמיעו ציוצי צחוק מאופקים, ומשם עברו לנשיקה סוערת שביטאה ארבעים ושמונה שעות של התאפקות כמעט בלתי אפשרית.
ציפורניה של רוני חרשו תלמים בבלוריתה השחרחרה של דריה כששכבה תחתיה, בזמן שברכה של זו נעה בקצב מתגבר במעגלים באזור שמתחת לבטנה של רוני. חרף מכנס השרוול הדקיק שלבשה על גבי תחתוני החוטיני, גרמו החיכוכים האלה לרוני להרגיש כאילו אין לה כל בגד עליה. יותר מזה, היא מאוד רצתה להרגיש את דריה באופן ממשי וללא "מחיצות" בניהן. רוני נשכה את שפתיה לרגע כשזווית מסוימת של הברך שטיילה אצלה, נגעה בנקודה אצלה שהזניקה אותה לעונג עוצמתי במיוחד. כמובן שציפורניה הגיבו בהתאם באותה השנייה, ולדריה היה נדמה שעוד רגע תיתלש לה קווצת שיער מן הקרקפת. רוני לחשה לה: "יו… סליחה." והן חייכו שוב את החיוך המתוק בעל התשוקה הגדולה זו לזו.

כשמסביבן רחשו קולות הנחירות של חברותיהן למשחק, הישנות את שנת הלילה ואינן מודעות כלל להתרחשות המיוחדת שהתחוללה לה כאן, ביקשו דריה ורוני לנצל כל רגע שעמד לטובת פרטיותן כעת.
דריה התמתחה וזרועותיה הפשיטו מעליה במהירות את חלקו העליון של בגד הגוף, רוני נותרה פעורת פה לנוכח זוג השדיים המדהים ביופיו, שנחשף לכבודה כהרף-עין, ובמרכזו של כל שד כהה-עור הזדקרה לה פטמה בשרנית שהתחננה לפניה- 'אנא, קחי אותי אל בין שפתייך והקפיצי אותי עם לשונך!'. דריה הוציאה את לשונה כלפי רוני במין התגרות שכזו, והיא התיישבה רכונה על בטנה ורגליה התהדקו סביב רגליה של רוני. זו השנייה, שלחה את כפות ידיה אל מאחורי גופה, ואלה חדרו הן את בד המכנס והן את תחתוניה, ואצבעותיה לשו את בשר הישבן המתוק לישות נעימות ומגרות. דריה לעומתה, קרבה את פלג גופה העליון מטה בתנועות שקרבו את שדיה ככל יכולתה אל פיה של רוני, שהתרוממה כמה שיכלה על מנת לתפוס את אחת מפטמותיה לשווא. לאחר פעמיים-שלוש כושלות כאלה, החליטה רוני לתפוס יוזמה ובתנועה מפתיעה אחת הפכה את דריה על גבה כשהיא מפשקת את שתי רגליה, וכבר מושכת מעליה את המכנס. כשזה כבר לא היה עליה, נותרה דריה בתחתוני בד לבנים דקיקים יחסית ופתאום עלה בנחיריה של רוני ריח חריף ומיוחד ישר מכיוונם. היא אחזה כך ברגליה של דריה, מפשקת אותן היטב וגחנה, מצמידה את פניה בעיניים עצומות לתחתונים הלחים של דריה. היא שאפה אליה פנימה את מלוא הניחוח המגרה הזה, ושפתיה נצמדו לתחתונים, חשה מבעד לרטיבות את בלוטת הדגדגן הנפוח והמגורה של דריה. לשונה של רוני בצבצה החוצה, מתחככת בחוזקה ברטיבות התחתונים החמימים. היא יכלה לשמוע כיצד דריה מנסה להחניק גניחה מתמשכת מפיה, והדבר רק חימם אותה יותר ודרבן אותה, למתוח קצת עם אצבעותיה את מרווח התחתון, ולגעת עם קצה הלשון בבשרה הרטוב של דריה. המגע הזה העביר גל עצום של התרגשות אצל שתיהן. פעימות הלב שפעמו במרץ בתוך שני בתי החזה השונים, העידו רק על מעט מן הנעשה אצלן! לא היה קיים שום משחק ומסביבן לא היו מצלמות! היו קיימות אך ורק שתי צעירות שמזה כמה ימים חשו את המשיכה העזה אחת לשנייה מבלי שתוכלנה להסביר לעצמן את פשרה.
מהר מאוד הוסר זוג תחתוניה של דריה מעליה ובזאת היא נמצאה עירומה כליל! לא זאת בלבד, אלא שמהיותה זו השולטת שנמצאה בתחילת ההתכרבלות שלהן כשהיא מעל, התהפכו היוצרות ורוני הייתה זו שגחנה כעת מעליה, מענגת אותה ועושה בה כמעט ככל העולה על רוחה!
כעת, כשהשמיכה הפרחונית מגנה על שתי הצעירות כמו אוהל מברזנט, התפשטה גם רוני מן הגופייה שהייתה עליה ומייד אחריה פשטה גם את החזייה. היא חגגה את הרגע הנעים הזה בהתחככות בשדיה של דריה, נעה מעליה כמו לטאה עם גופה ומצמידה פטמות לפטמות ובטן לבטן. ברכה של רוני הונפה קדימה והיא מצאה את עצמה משפשפת אותה בפלג גופה התחתון, החשוף והלח של חברתה. ככל שהגבירה את קצב החיכוך חשה רוני כיצד המקום חלקלק יותר ונעים יותר למגע, הגלישה בתוך מיציה של דריה חרמן אותה ברמות כאלה, שהיא החלה לאבד את השליטה העצמית. דריה מצידה פישקה את רגליה במתיחה לצדדים, מנסה להצמיד את רגליה לגופה התחתון של רוני. קצב נשימותיה הלך וגבר וליבה פעם בקצב מטורף. הברך הזו התחככה בה במהירות מסחררת ובתוך גופה הלך והתעצם מין כדור עונג, שגדל וגדל. היא יבבה ממעמקי גרונה והתקשתה מאוד לעמוד בעוצמה הזו, והחלה להרגיש שהיא קרבה לגמור. רוני זזה בעזרת כל הגוף, מרגישה שהיא מביאה את דריה אל נקודת האל-חזור. היא נעה כמו מטוטלת חסרת שליטה הנה והנה ומפיה כבר הזילה קצף בידיעה שדריה הכי קרובה לאורגזמה ממה שמישהו פה בבית היה! מגרונה של דריה נפלטו אנחות ארוכות וחלקיקי מילים מבולבלות, הכדור שהתגבש בתוכה היה לכדור אש שדהר ודהר במהירות, שורף וחורך את כל מה שהיה בדרכו בלהט העונג המוטרף לחלוטין, וברגע אחד של כמעט עילפון שאפה בכל מאודה לצעוק צעקה אחת רמה ומתמשכת. במקום זה, כל גופה רעד ואגלי הזיעה גלשו ונטפו ממצחה כשאחזה בגבה של רוני, לופתת אותו חזק-חזק ומתנשמת ומתנשפת ומוקירה לרוני את תודתה הגדולה.

"מה, תודה? עכשיו תורך!" לחשה לה רוני עם חיוך מקסים, כשגם היא עודה מנסה להאט את קצב נשימותיה. "מותק, אין דבר שהייתי רוצה יותר מאשר להחזיר לך באותו המטבע בדיוק!" ענתה דריה ומתחה את גופה כלפי מעלה, לנסות ולמצוא תנוחה נוחה יותר עבורה.
אחרי שאצבעה של רוני הסיטה שיערה בודדת מעיניה של דריה, הן נתנו לכוח המשיכה לפעול על שתיהן והניחו לשפתיים להיפגש למפגש קרוב ולוהט במיוחד! גם הלשונות שיחקו תפקיד לא זניח במיוחד במחזה החדש שהלך והתגבש בניהן, וככל שהתלהטה הנשיקה המתמשכת הזו, שבה ולהטה גם הרטיבות בקרב אזורי החלציים של כל אחת מהן בנפרד. דריה הרימה מעלה את גופה העירום והניחה לרוני לשכב תחתיה, ובעזרתה של רוני, שהרימה קצת את אגנה מעלה, משכה מעליה והסירה את מכנסי השרוול והשליכה אותם הצידה. עכשיו נותרה רוני כשלגופה רק החוטיני האדום. דריה הפכה את גופה, כך שפניה היו מופנות אל חלק גופה התחתון של רוני, וישבנה הופנה לכיוון פניה. היא נשכבה עליה בזהירות, מפשקת קצת את הרגלים על מנת שלרוני תהיה האפשרות להזיז את ראשה ולנשום. תחילה הייתה זו אחת מאצבעות ידה של דריה שמששה וליטפה את החוטיני האדום, מגרה בכך את רוני גירוי ראשוני שהלך וגדל. האצבע הזו בצורה עקבית, התעכבה ולחצה יותר ויותר בחוזקה על המשולש שנעשה רטוב וחמים. מאחוריה, יכלה דריה לשמוע את יבבותיה המתגברות של רוני, ואת אנחותיה כשניסתה לנוע עם גופה והתפתלה מעונג המישושים. בשלב מסוים הרימה דריה את התחתונים המריחים ממיציה של רוני, והשילה גם אותם מגופה. עכשיו היו שתי הצעירות היפיפיות האלה, סוף-סוף עירומות לגמרי ובהחלט הלכו והתחרמנו שוב זו מזו. הריח החריף, כמעט שיגע את דריה שקרבה את פניה לפות הרטוב והחלקלק של רוני, ובלי להשתהות יותר מרגע, הצמידה את שפתיה והדקה אותן לפות ושאבה שאיבה ארוכה לתוכה מן המיצים. רוני נרעדה כולה ופלטה צעקה מלאת הנאה מגרונה, ומייד ניסתה לעצור בעצמה. חדורת מוטיבציה, החלה דריה מוצצת בהתלהבות ובעונג גדול את הדגדגן הלהוט, מתעכבת גם עם לשונה ומרקידה אותו ומקפיצה אותו במקצוענות לשמה. רוני לא ידעה את נפשה! זה נראה כאילו דריה לא שמעה אף פעם על ההילוך הראשון או השני, וישר החלה דרכה בהילוך השלישי ממהרת אל זה הרביעי.
"יו… משוגעת אחת, מה את עושה לי… " החלה רוני ליבב ולהיאנח ולנשום ולנשוף ולזוז עם גופה בקצב מתגבר. פתאום דריה התרוממה מעליה והסתובבה ולחשה לה: "עוד לא הרגשת כלום. חכי! חכי!"
כשפניה עכשיו אל פניה של רוני, היא הביטה ישר לעיניה וראתה אותן נפקחות גדולות, כשאצבעה האחת פלסה את דרכה בזהירות רבה לתוך פותה המזמין. צליל הבצבוץ שעשתה האצבע בנוזלים החמימים, כשיצאה ושוב נכנסה פנימה, התערבב מייד בנשימות ההולכות ומתגברות של רוני. לשונה של דריה המשיכה לטפל בקצה הדגדגן הבולט, בזמן שלאצבעה הראשונה נוספה עוד אחת והן נכנסו ויצאו יחדיו מהר יותר ויותר. "אל תפסיקי! אל תפסיקי! אני קרובה…" ככה רוני נאנחה בקול חנוק ובמילים קטועות, והייתה רוצה לצעוק בכל כוחה מרוב ההנאה שהרגישה. אצבעותיה השתיים של דריה פלסו את דרכן פנימה והחוצה במשנה מרץ, ורוני יללה ורעדה עד שכל גופה המיוזע התקמר ברגע אחד, ובתוך תוכה היא התפוצצה למיליון רסיסי אורגזמה מחשמלים, שלאחריהם התפשטה בגופה שלווה של נוחות נרפית.

מזיעות ומותשות הן עצמו את עיניהן חבוקות מתחת לשמיכה, ובדיוק אז השמיעו הרמקולים בחדרי השינה בבית, את השיר הקצבי התורן, המסמל את היקיצה המשותפת לעוד יום ארוך ושגרתי בבית במסגרת המשחק שבו הן לקחו חלק.
________________________________________________________


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך