מקרה הטלפון הנייד

22/10/2019 410 צפיות אין תגובות

המכשיר הבהב ונועה ניגשה לראות אם ישנה הודעה או וטסאפ, לחצה מהצד להנה המכשיר הפסיק לפעול … על המסך הופיע ציור של ליצן וכתוב היה : "לא לשנות".
הנייד לא פועל, מתקרב החג..טוב , מקווה שלא ידאגו לי, חשבה נועה, אפשר להודיע גם במחשב.
"אני לא זוכרת כלום, בעבר שלא היו מכשירים ניידים זכרתי הרבה מספרי טלפון בעל פה והמון עובדות. והיום..אני תלויה בטלפון הנייד: מספרי טלפון, הזמנות, אוטובוסים, מוניות ,פוסטים ומה לא?"
נועה נסעה לקולנוע ומתוך הרגל חיטטה בארנקה.. אין פלאפון, נשאר מקורקע בבית.
כשישבה בקולנוע לא שמעה ציוצים ולא ראתה הבהובים. שקט…
שחזרה הביתה באוטובוס התבוננה, רוב הנוסעים נעצו מבטם בטלפונים הניידים שלהם… לא ראו ממטר. נועה ישבה והתרווחה בכסאה.
"גם זה קורה" בן אדם יכול לחיות גם בלי המכשיר הנייד. מה היה פעם? הרי זה לא לתמיד.
החג ייגמר ונראה מה לעשות.
בחנות הטלפונים מהומה רבה, כל לקוח והספור שלו.
"נורא! כל החיים שלי בטלפון, סיפרה לקוחה, פתאום המכשיר שלי הפסיק לפעול בלי סיבה הנראית לעין, אני כל כך תלויה בו, כל החיים בטלפון, אני מרגישה יחפה אמרה הלקוחה.
"כמה זמן נחכה לתיקון?" שאלה הלקוחה "כולנו תלויים בו, אולי כדאי גם קצת להשתחרר ממנו.
נועה חכתה בחנות ולבסוף רכשה מכשיר נייד חדש.. כי המכשיר הקודם עבר זמנו.
ברגעים אלה נועה מתרגלת למכשיר החדש בתקווה שישרת אותה לאורך ימים.
"אשתדל לא לפתח תלות בו הרי יש לי גם עיסוקים אחרים. אמרה נועה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך