נראה לאחרונה

רוקמת החלומות 23/01/2017 1302 צפיות אין תגובות

היא בדקה כל שתי דקות מתי הוא 'נראה לאחרונה'. הסטטוס שלו *no status* לא השתנה מאז ה-19 בינואר 2016. את תמונת הפרופיל מהמסע לפולין שנה שעברה כבר הסיר מלפני כמה ימים ולא החליפה בשום דבר.

הוא חסר סטטוס, חסר תמונת פרופיל ובכל זאת היא ממשיכה ללחוץ באגרסיביות על פרופילו, לוודא שלא שם תמונה חדשה ובטעות הווצאפ לא עדכן אותה.
כעת הוא ניראה לאחרונה ב-20:55, ועכשיו כבר 21:20. למה הוא מתחבר כל שעה עגולה?!
היא נכנסה לקבוצה של הכיתה ועברה אחר כל חבריו, לראות עם מי התכתב, להבין למה הוא מתחבר כל-כך הרבה פעמים ביום לאחרונה.

הוא מחובר! הוא מחובר!
היא ממשיכה ללחוץ באגרסיביות על חוסר התמונה שלו. הווצאפ מודיע לה בבירור כי 'אין תמונת פרופיל'. אך היא חייבת לבדוק. היא חייבת לראות. הוא לא חלק מחייה הרי. פרט לכיתה, אין להם דבר במשותף. כיצד תתעדכן במעללותיו כאשר אפילו לבית-הספר הוא בקושי מגיע?

לחבריה האמיתיים, במקום לקיים עמם שיחות חולין בכתב, כפי שיועד בווצאפ, היא מתלוננת עליו. כשהוא מגיע לבית-הספר היא טוענת כי הוא מתעלם ממנה. לא פונה אליה. לא נותן לה תשומת לב. אפילו כשהיא הסתובבה לבד במסדרונות בית-הספר אתמול, לאחר שלקחה פתק מהמזכירות, והוא וחבריו עברו לצדה, הוא התעלם לחלוטין ממנה.
מאידך, כשהיא הייתה עמו לבד, אפילו ישבה עמו בשולחן בכיתה בשיעור אנגלית, והוא שאל אותה שאלה, היא לא ניסתה אפילו להמשיך את השיחה. היא מתעלמת ממנו כמו שהוא מתעלם ממנה, ואולי היא מחוברת לווצאפ כל-כך הרבה בדיוק מאותה הסיבה שגם הוא נראה לאחרונה לפני דקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך