רוקמת החלומות
לכל סיפור יש צפיות כאן וכאשר יש לי סיפורים שצפיותיהם עולות על 100 ואין אפילו תגובה אחת ולעומת זאת, ישנם סיפורים בעלי 40 צפיות ולפחות 2 תגובות אני מודה שאני נעלבת. אני יודעת שלא תמיד עולה מה להגיב בתור ביקורת, אבל התייחסות היא דבר חשוב. מי שיתייחס בצורה מילולית, כלומר, בצורת תגובה לסיפוריי אשיב לו בצורה מילולית גם כן. חברים זה חשוב. כל ביקורת, בין אם חיובית או שלילית, היא עצומה. אז אל תחסכו במילים. ☺

סבל האדישות

רוקמת החלומות 24/01/2017 981 צפיות 4 תגובות
לכל סיפור יש צפיות כאן וכאשר יש לי סיפורים שצפיותיהם עולות על 100 ואין אפילו תגובה אחת ולעומת זאת, ישנם סיפורים בעלי 40 צפיות ולפחות 2 תגובות אני מודה שאני נעלבת. אני יודעת שלא תמיד עולה מה להגיב בתור ביקורת, אבל התייחסות היא דבר חשוב. מי שיתייחס בצורה מילולית, כלומר, בצורת תגובה לסיפוריי אשיב לו בצורה מילולית גם כן. חברים זה חשוב. כל ביקורת, בין אם חיובית או שלילית, היא עצומה. אז אל תחסכו במילים. ☺

כשאני כותבת הם רואים ומתעלמים, וכך זה נוגע לגבי כל דבר בחיים.
לא ביקשתי צומי ולא הערכה חיובית בלתי פוסקת, אלא ביקורת הגונה אשר שופטת בצדק ומתייחסת. האם עולמנו כה אדיש שאין צורך להגיב על כל דבר? ומה אם כן יש צורך? מי קבע מה דורש התייחסות ומה לא? ובכן, אלא חוקי ברזל הנקבעים כבר בימי בית-הספר. אם זה לא מצחיק מספיק, לא תלותי ומעיק מספיק ולא דרמטי או סטייל טלנובלה עלובה בשום צורה, אין צורך להגיב. יש למחוק כל חיוך קט המעיד על חיבה או הזדהות עם המתריס. יש להפוך לאילמים סלקטיבית, כי יש דברים שמילה לא מגיעה להם מספיק.
אני אסבול מן האדישות וההתעלמות לעד. וכך גם אתם, אתה, אתן ואת.


תגובות (4)

תקשיבי את כותבת מהממם!! ישלך שפה עמוקה ואת כותבת ברמה ממש גבוה.
אני ממש אשמח לקרוא סיפור שלך !!! כי את באמת כותבת מסקרן.
ונ.ב( ראיתי שהגבת כמה פעמים לבנות תגובות קצת קשות וישירות, אני חושבת שאת צריכה להיות יותר עדינה בתגובות )

24/01/2017 15:26

    תודה רבה.
    יכול להיות שהתפיסה שלי של ישירות שונה משל אחרים, אבל אני חושבת שביקורת ישירה משמעה לא לחסוך כלום. אם הכל היה טוב וסבבה לא היינו משתפרים בשום דבר ולכל אדם, גם אם הוא סופר מהולל ומוכר, יש במה להשתפר. לי אישית יש העדפה לתגובות בונות שהן מעבר למילה יחידה חיובית וחסרת כל משמעות ואני חושבת שאצל רוב האנשים פה זה ככה. אם מישהו נעלב זכותו, אך מתוקף האתר בר תגובות, יש לצפות גם להתייחסות ריאלית. ועל זה אני מדברת.

    24/01/2017 17:16

קודם כל, ממש נהניתי,את כותבת בצורה בוגרת ונוקבת, ומאוד מאוד מעניינת.
מרגישים בקטע שכתבת את הזעם והכעס שלך כלפיי האנשים שמתעלמים-את חוסר הצדק שאת מרגישה שנעשה כאן.
אבל אני לא חושבת שכולם מתעלמים רק כי הם רוצים להתעלם-לפעמים פשוט קשה להתנסח…לי למשל קשה מאוד לתרגם את מה שאני חושבת בראש למילים(כמו שאפשר לראות בתגובה המוזרה הזאת שלי) וזה מונע ממני לרצות להגיב לפעמים מחשש שאנשים לא יבינו למה התכוונתי.
בקיצור-מה רציתי להגיד לך זה שלא כולם עושים את זה מתוך רוע לב, כמו שלא כולם מתעלמים מאדם שמושיט יד לצדקה מתוך רוע לב, לפעמים זה פשוט מחוסר יכולת.
בנוסף, זה שאנשים לא מגיבים לך לא מוריד ממך, ככותבת/סופרת, ולדעתי את כותבת מדהים, באמת.
מקווה שזה עודד אותך, ומתנצלת על צורת הכתיבה המוזרה.

07/02/2017 21:13

    כמובן שלא כולם עושים את זה מרוע לב, אני לא חושבת שמישהו בעצם עושה את זה מרוע לב. אני מבינה שלא תמיד עולה מה לכתוב, ונדמה לי שהתייחסתי לזה. תודה על התגובה, מקווה שראית מה שכתבתי לך בסיפור (:

    09/02/2017 01:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך