סוגי ספגטי 18+

גיא שמש 22/07/2018 388 צפיות אין תגובות

כל מה שאתה רוצה יש לך כאן, הוא הצביע לעבר המזנון. יש לך גלידות וסוגי ספגטי, ותפוחי-אדמה בצורות שונות ואפילו גוונים שונים. יש לך דגים קרפיונים אמנון ז'קונט, יש לך סוכריות קופצות וספרי תפילה והגות. יש לך אפילו חרא אם אתה זבוב, או סתם אוהב חרא. יש גם שלשולים. ספרינג, פרי-מור, ומי-עדן ונביעות, והרבה-הרבה פרסומות. שידורים חוזרים של סיטקומים מפגרים משנות השמונים, והרבה רובים ותחמושת אם תרצה לבצע טבח המוני, להרוג את אשתך או ילדיך, או להתאבד. יש אנטרקס אם תרצה לשלוח למישהו, וגם ציאניד, פלפל, כורכום, מלח, מלח לימון, והרבה-הרבה צנוניות! אתה תיהנה כאן, אני אומר לך, ברוך הבא למסעדה בקצה היקום. בקומות למעלה יש חדרי מגורים עם מזגנים, אח ומקררים, וגם בריכה באמצע הסלון. אתה תוכל להטביע את עצמך שם אם תרצה. הכנו לך חבל תלייה על וו תקוע בתקרה אם תרצה לתלות את עצמך למוות, והחלון פתוח תמיד לכל נוף ולכל רוח נושבת וקרן שמש, וגם לקפיצה חופשית ללא חבל ומצנח מגובה של 40 קומות! למטה יש משטח בטון חלק, חזק וקשיח כדי להבטיח ריסוק איברים טו-טא-לי, והשפרצת איברים לכל עבר. לאשתך יש רשת מצלמות בכל מקום למקרה שתרצה לזיין אישה צעירה ולגרום לאשתך למרוט את שערותיה ולתכנן לחסל אותך. כמו כן – אנו מגישים משקה חם כל בוקר, עם לחמניות, גבינות וחמאה, וקרואסונים עם שוקולד, שיהיה מתוק. תיהנה במלון שלנו, תיהנה, אני אומר לך, כי אם לא אנחנו נדאג שתיהנה. שיהיה לך יום טוב, ושים לב למשתנות החדישות שלנו, הן תופסות אותך חזק בביצים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך