אאוריקה
זה סיפור שאח של חברה שלי סיפר לי בדרך באוטו. הוא נורא חמוד והוא אומר "ווש" ו- "בום" כשהוא רוצה לתאר משהו... הקלטתי אותו (בהסכמתו ובהסכמת אמא שלו) וכתבתי פה. תהנו!

סיפור מפיו של ילד בן ארבע

אאוריקה 03/10/2014 734 צפיות 9 תגובות
זה סיפור שאח של חברה שלי סיפר לי בדרך באוטו. הוא נורא חמוד והוא אומר "ווש" ו- "בום" כשהוא רוצה לתאר משהו... הקלטתי אותו (בהסכמתו ובהסכמת אמא שלו) וכתבתי פה. תהנו!

קודם כל תקראו את ה"רציתי להוסיף" לפני הקריאה.

המרגל הטוב שישב על הסוס לוקח מכשיר כזה רק עם לייזרים ובום פוגע במלך של הרעים ואז ווש ווש המלך נופל לרצפה עם דם מאחורה ואז… ואז… ואז המרגל מוצא קופסא של אוצר בטירה של המלך של הרעים. אז המרגל לוקח חץ וקשת, פונה ימינה ויורה חצים על הרעים במגדל, ואז בום! הוא יורה פצצה שמתפוצצת במסדרון והפצצה פוגעת במפקד של הרעים בגבה. ויורד לו דם. ואז סוס אחד דוהר.
(את מכירה כשסוסים עושים ככה? *נוגח באוויר* נוגח? כן, נוגח.)
והסוס נוגח במפקד והמפקד נופל ואז הסוס דורס את האיש. המרגל עולה על הכרכרה שיש לסוס ו..רגע – יש גם אופנוע מחובר לסוס, ואז הוא מגיע עם הרובה שלו ככה
(לאן? *מנופף ביידיים* לטירה!*עושה תנועה של רובה עם הידיים*) והוא מגיע לטירה והוא כובש אותה יורה חצים. ואז הוא נהיה המלך ויש לו גלימה כזאת ארוכה (*מראה כמה ארוכה עם הידיים*).

הסוף!


תגובות (9)

איזה חמווווווווווווווווווד ! ! !

03/10/2014 14:24

זה כזה חמודייי*~*

03/10/2014 14:43

יש לך אח חמוד חחחח

04/10/2014 10:06

אהאהאהאהא!!!!!
זה כזה חמוד!!!!!
*מחייכת חיוך טיפשי ומצחקקת לעצמי בלי סיבה, ותוך כדי כך תוהה אם לא ישלחו אותי למוסד משוגעים*

05/10/2014 18:32

    *מסכימה איתך לגמרי*
    !!!

    05/10/2014 19:22

איזה חמוד! גם החבר שלך וגם הסיפור, זה נישמע מהסיפורי אגדות האלה שמספרים ליפני השינה. אילה שמקריאים עם ספר גדול והרבה תמונות, כמו בסיפור ילדים כזה. (בי להעליב, אני לא אומרת שהסיפור הזה ילדותי הוא נחמד מאוד.) אהבתי.

27/01/2015 22:37

    דרך אגב כתבתי משהו בקשר לדמות שרשמת לי אני צריכה שתיקראי את זה.

    04/02/2015 19:23

תקשיבי אאוריקה זה ממש חשוב,דבר ראשון אני צריכה שתכתבי לי משהוא בקש לזירו שרשמת לי, אני לא יכולה להעלות פרק שני עד שתעני לי על זה.
דבר שני אני ממש אשמח אם תקראי את הפרק הראשון שלי במלחמה של כולנו. אני יודעת שרציתי להגיד לך לך עוד משהו אבל אני לא זוכרת מה, כשאני אזכר אני אגיד לך, טוב?

08/02/2015 19:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך