יצא לי קצת ארוך, אבל זאת ההתחלה, עם מישהו אוהב את זה מוזמן להגיב או סתם לקרא :)
אני כותבת מה שעולה לי לראש לא תמיד זה מסתדר לכולם אבל למי שכן מקווה שצחקתם קצת או סתם נהניתם :)
המשך שבוע טוב ותמשיכו לחייך D:

סקס, סמים וסיום לימודים

23/12/2013 1442 צפיות 3 תגובות
יצא לי קצת ארוך, אבל זאת ההתחלה, עם מישהו אוהב את זה מוזמן להגיב או סתם לקרא :)
אני כותבת מה שעולה לי לראש לא תמיד זה מסתדר לכולם אבל למי שכן מקווה שצחקתם קצת או סתם נהניתם :)
המשך שבוע טוב ותמשיכו לחייך D:

יום ראשון, שלג, אחרי כמה שנים טובות אני רואה שוב את השלג, פותחת את החדשות ולא כל כך נדהמת לגלות שבעקבות השלג לא יתקיימו לימודי האוניברסיטה. הצלצול הראשון שאני מקבלת עוד פעם בלי לחשוב פעמיי זאת שירלי. "איזה יופי.. .שלג.. הזה?" מהצד השני אני שומעת קול מקוטע "כן, את עולה עלי?" "בכיף, אני באה" מנתקות ואני מדליקה את הקומקום. מכינה ארוחת בוקר, סלט וחביתה. לקראת אחת עשרה בזמן שהחביתה על המחבת שירלי נכנסת. "הייי! מה קורה?" "הכל טוב מה איתך?" "מעולה, את מכינה אוכל? תכיני לי גם שתי ביצים תודה"-עצור הכל, לידע כללי אני ושירלי גרות בית מתחת לבית, הבית שלי הוא הבית שלה ולהיפך, אנחנו לא צריכות לדבר בשביל לקרא אחת את השנייה, שתינו באותו מצב ומכירות אחת את השנייה הכי טוב- "כן, כבר מכינה" היא הולכת לפינת החדר שבו עומד המחשב ומדליקה מוזיקה. "קיצר שומעת, את יכולה ללכת לשנייה להתניע את האוטו שלא ימות לי" אני צועקת לה מבעד לצלילי המוזיקה. "בכיף, שנייה אני באה" היא לוקחת את המפתח ועולה, אני בינתיים מגישה את הארוחה על השולחן הקטן שליד המיטה שלי. הסלט בקערה עגולה וגדולה ושתי צלחות עם חביתות, מוזגת לה ולי קפה, מדליקה סיגריה ומתיישבת על המיטה. שירלי חוזרת, "האוטו בסדר, האוכל מוכן" מחייכת "יופי" מתיישבת על ידי אני מסיימת את הסיגריה ושתינו אוכלות לצלילי "NICKELBACK". לאחר שאנחנו מסיימות את הארוחה דפיקה בדלת, בדלת עומד גבי-עוד עצירה, גבי הוא השכן שלנו שגר מעל שירלי עם הכלב האסקי סיבירי, הוא גם כן ידיד טוב ושכן מעולה, תמיד עוזר ומה, תמיד בה כשרוצה וביתו אצלנו ולהפך כמובן, אנחנו פשוט שלישיית מה קשור- "בוקר טוב! ידעתי שאני אמצא אתכן יחד, יש לי פה משו טוב" מוציא מכיסו חמש סיגריות מגולגלות, אני כמובן מבינה ושירלי גם כן ישר מחייכת, אני מביאה צלחת צ'יפס וצלחת במבה, כי אחרי ג'וינט צריך מנצ'יז. אנחנו מתיישבים על המיטה והוא מדליק סיגריה אחת. "איזה יופי זה" שירלי פולטת את העשן ומחייכת. "כן, אתן מכירות אותי רק חומר איכותי" אני מחייכת ומקבלת את הג'וינט, מוציאה עשן ומעבירה הלאה, שירלי מדליקה עוד אחת ולבסוף כל אחד עם מגולגלת משלו. אני קמה להביא כוסות וקולה, שמה על השולחן והסטלה תופסת אותי. אני מתחילה לצחוק. "אחייייי" אני עושה לגבי "זה טו-אווווב!!!" הם צוחקים עלי ואני מציאה "יואו, בואו ניצא החוצה, שלג שם יש" יש שתיקה וכולנו מתחילים לצחוק יחד. שירלי מפסיקה לשנייה, לוקחת עוד שכטה "יואו, בואו באמת ניצא" "בואו" "בואו" עוד שקט, עוד צחוק. קולנו קמים יחד ונופלים חזרה על המיטה, צוחקים, לי כבר כואבת הבטן "ייאלה יצאתי" יצאתי לשלג הרוח קידמה את פני והשלג אף עלי. "קר פה, בואו" השניים יצאו צוהלים יחד קפצו ונשכבו על השלג "איזה מגניב" שירלי התחילה לעשות 'מלאך' בשלג. "כן, אבל קר לי אני נכנס" גבי נכנס אחריו אני ואז שירלי הצטרפה. "קחי יסמין, סימי אצלך איפשהו" הוא העביר לי שאר המגולגלות. "אני שמב סרט, איזה באלכם?" שירלי מסתכלת עלי ואז על גבי "גבי, מה אתה מציאה?" חושב"בואו נראה הדרדסים" אני חושבת שנייה "יואוווו יאלה זורם", אני מדליקה עוד סיגריה ומעבירה הלאה, אני שמה הדרדסים בזמן שגבי ושירלי מעשנים. אני מתיישבת מקבלת את הסיגריה וכולנו מהופנטים לטלויזיה.
אחרי שעה של "היפנוט" שירלי קמה "בואו נקרא לעוד אנשים? מה דעתכם לשירה ודן?" גבי קם, כמעט נופל, נאחז בשירלי שניהם צוחקים "לפי דעתי זורם" אני קופצת למיטה, "בכיף, אבל שיבואו עם החומר שלהם" שירלי מרימה שיחה והולכת למטבח "כן, רבע שעה, סבבה, אבל…יופי מאורגנים, בואו, ותביאו" פונה אלינו "רוצים משו?" "כן, שיביאו לי סיגריות" אני קופצת על הרגליים וכמעט נופלת. "תיקנו בדרך קאמל אדום, מעולה, ייאלה ביי בינתיים".
"אתם יודעים מה? אני אוהבת את הזוג הלא קשור הזה, הם אחים, אחים" כולנו צוחקים. אני מגישה עוד אוכל, ודפיקה נוספת עוצרת את השמחה. אני פותחת ושירה ודן נכנסו. כשהם הגיעו הם מסרו לי את הקופסא ומרוב שהראש שלי לא היה שם קופסאת הקאל עפה לפניו של גבי. הוא הופתע וקפץ עלי "שימי לב ימושוגעת!" כולם צחקו, הוא התיישב ונהיה רציני "מה אתם צוחקים? זה כואב, עקץ אותי הרגע עקרב בפנים!" כולם המשיכו לצחוק "גבי, איזה עקרב בבית של יסמין" שירה אמרה תוך כדי צחוק והדליקה גלגול שלה. היא העבירה לדן והוא שאף והתיישב. הדלקנו הדרדסים 2 והתחלנו לראות. אני לא הכי זוכרת מה קרה, רק הרבה צחוקים, שגענות ושוב יציאה לשלג. התעוררתי בשמונה בערב, לצידי דן ושירה לידם שירלי ועל הרצפה גבי. התחלתי לצחוק. ניקיתי את כל הלכלוך שהתווצר על השולחן, כוסות, צלחות, בדלים וטבק לגלגול. שטפתי את הכלים ושמתי לייבוש. גבי פקח עין והביט בי "בוקר טוב" החזרתי לו חיוך "בוקר טוב? שמונה בערב מאמי, אין לך עבודה להספיק אליה?" לפתע הוא קפץ "שיואו שכחתי אני זז, מוזמנות לבוא היום לבר" "לך כבר, שלחא תאחר, נבוא לקראת 12 ונחכה לך שתסגור". הואט יצא סגר אחריו את הדלת ושמעתי את צעדיו מתרחקים. הערתי את שירלי "בייבי, לכי תתארגני יוצאים עם יוליה ויעל" היא קמה ונכנסה למקלחת. לבסוף שמתי את הקומקום שירתח והערתי את שירה ודן "שאלום, מה קורה?" "בסדר","מעולה" "אני מכינה לכם תה וקפה כרגיל תתעוררו אנחנו יוצאות, אתם יודעים איפה להשאיר את המפתח. שירלי יצאה מהמקלחת והכינה לעצמה תה "להכין גם לך יסמיני?" "כן, עם נענע, אני נכנסת להתקלח" שירלי הדליקה מוזיקה ודן כמובן הוציא ג'וינט "טוב תהנו לכם, אני חוזרת עוד כמה דקות" נכנסתי למקלחת.


תגובות (3)

זה ממש חמוד:) אהבתי את הטאצ' של השלג, זה מתאים לסערה…

24/12/2013 06:56

אה ומה הקשר סקס?! זה בהמשכים כאילו??

24/12/2013 06:57

כן, אני מקווה להמשיך אותו, תודה רבה :)

26/12/2013 01:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך