PATD
במשתמש הקודם שלי פרסמתי קטע דומה אבל זה לא חשוב עכשיו. אני מפרסמת את הדברים שלי גם שם : (אני די שוקלת לעבור לשם קבוע כי אז שום סיפור מפגר על "ערסים" לא מפריע לקטעים שלי להיראות) http://thewriter.bloger.co.il/archive/2014/04/

סרט מאכזב ופופקורן שרוף בחינם

PATD 05/05/2014 671 צפיות תגובה אחת
במשתמש הקודם שלי פרסמתי קטע דומה אבל זה לא חשוב עכשיו. אני מפרסמת את הדברים שלי גם שם : (אני די שוקלת לעבור לשם קבוע כי אז שום סיפור מפגר על "ערסים" לא מפריע לקטעים שלי להיראות) http://thewriter.bloger.co.il/archive/2014/04/

רק מגרעות, שום דבר אחר ואתה רק מנחם את עצמך שזאת אשמתם. קל להאשים אותם. אתה זוכר שאתמול היה עוד יום שלישי ארור כשהם היו מבודדים בתוך אזניות. מקשיבים למוזיקה שמעולם לא אהבת. אבל הם לא מקשיבים לך. אתה בסך הכל רצית לספר להם מה קרה אתמול, הסיבה לאישונים הנוצצים והחיוך שלא נמחק. אתה מספר להם אבל הם לא מדברים. רק מקשיבים למנגינות המתחלפות במהירות. הם אשמים בחוסר ההקשבה שלהם.
באותם בקרים שהיית הולך ברגל לבית הספר, האזניות העבירו את הזמן עד לתחילת יום עמוס ומשעמם נוסף , בקיצור- שגרה. בצער רב אני מבשר לך שבמקרה הזה הם לא חפים מפשע. מנגינה מתחלפת כל שלוש דקות, מילים אילמות, זה לא נשמע לך מוכר? בעצם לא. זאת לא הבעיה שלך כמובן.
אתה לא יודע למה אתה נזכר בילדה המעצבנת הזאת שלמדה איתך פעם. היא תמיד אכלה בפה פתוח. אף אחד, אף פעם לא אכל בצורה דוחה כל כך אבל היא התעקשה ואמרה שככה כולם אוכלים. היה לך ממש קשה להסתכל על הלכלוך שהקיף את השפתיים שלה בכל בליסה. בינך לבין עצמך צחקת ואמרת שהיא מנחמת את עצמה על מי שהיא ועצוב שהיא לא רוצה להשתנות אפילו שהיא מוכרחה.
שמות של ילדים שונים עולים במחשבה ומראה הבלתי נראית סורקת אותם. חלקם יפים וריקים, חלקם מכוערים ומלאים, רובם מכוערים וריקים. אין יפים ומלאים,לעולם לא יהיו כאלו, ככה העולם עובד וצריך להגיד תודה על מה שיש. בעצם כן קיים אדם יפה ומלא – אתה.
כנות והקשבה אלו התכונות החשובות ביותר ובכל זאת אתה מתחבא מאחורי שיח של שקרים ומחרבן מילים שלא באמת שמעת. אתה חי בסרט שכולם חיכו להקרנה שלו אבל האכזבה נצפתה מהדקה הראשונה של תחילתו. תתעורר כבר, אף אחד לא אוהב לראות סרטים מאכזבים ופופקורן בחינם לא יעזור במקרה שלך.
שאלת אותי פעם מה אני חושב עליך. בלי לחשוב פעמיים השבתי :"אדם טהור ואין מילה אחרת שתגדיר במדויק את מי שאתה. טהור ונעים הליכות שמקשיב לכולם ותמיד אומר את האמת. כולם רעים ומכוערים חוץ ממך" בתוכי הוספתי שאתה אדם חכם ומבין.
וכבר חלפו שלושה שירים, שלושה קבוצות של מילים ולכל אחת מנגינה משלה. לא הקשבת. הרי אתה לא צריך להקשיב, אתה חכם מידי מכדי לשמוע בור כמוני.


תגובות (1)

היי שלושה כוכבים זה יפה XD
מחכה לביקורת בונה !

05/05/2014 15:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך