דניאלה
האמת היא שהרעיון של הקטע הזה היה להיכנס לנעליים של ילדה קטנה שרואה את המציאות בפשטות ובתמימות ובאמת לשאול שאלה כואבת: למה המצב לא כזה? מה אנחנו עושים לא בסדר? **השורה האחרונה מטרתה להראות שאותה ילדה נמצאת בכולנו, ושכולנו שאלנו את עצמנו למה העולם לא יכול להיות כזה, ושאולי הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים.

עולם מושלם

דניאלה 13/06/2015 875 צפיות 3 תגובות
האמת היא שהרעיון של הקטע הזה היה להיכנס לנעליים של ילדה קטנה שרואה את המציאות בפשטות ובתמימות ובאמת לשאול שאלה כואבת: למה המצב לא כזה? מה אנחנו עושים לא בסדר? **השורה האחרונה מטרתה להראות שאותה ילדה נמצאת בכולנו, ושכולנו שאלנו את עצמנו למה העולם לא יכול להיות כזה, ושאולי הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים.

תחת שמיים כחולים ללא ענן ילדה קטנה דמיינה עולם מושלם. עולם שבו המציאות לא כל כך עגומה.
היא חלמה על עולם טוב יותר שבו כל בני האדם שווים זה לזה למרות היותם שונים.
היא דמיינה עולם בלי גזענות בלי שנאה, רוע כאב. היא ייחלה לעולם שבו שוויון הוא ערך עליון, עולם המושתת על אהבת האחר, קבלת השונה ועל עזרה הדדית- עולם עם שלום, מוסריות, אחווה ורעות. עולם ללא קיצוניות ואלימות, שמקדש חיי אדם ולא לאומנות.
היא ביקשה לעצמה עולם בלי פוליטיקה מושחתת, כלכלה קורסת, מערכת חינוך מזויפת או חברה מנוכרת.
עולם שיחנך לאהבה ולא לשנאה.
אבל מה היא מבינה, היא בסך הכל ילדה קטנה.
והילדה הזאת היא אני.


תגובות (3)

בס"ד, זה מרגש, והשורות האחרונות מצמררות וצובטות את הלב. אהבתי מאד! שבוע טוב!:-)

13/06/2015 22:52

    תודה רבה לך, התגובה שלך עשתה לי את היום!

    22/06/2015 15:37

חלום יפה

13/06/2015 23:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך