Taly73
טוב אז השעה עכשיו 1:32 בלילה...
וסיימתי לכתוב בכלל את הקטע הזה לפני חמש דקות והייתי חייבת להעלות...
חשוך פה בבית וכולם בחלום השביעי שלהם כבר...
קר. שעמום טוטלי. אוזניות תחובות עמוק באוזניים. רוק. אין יותר מושלם מזה:)

פשוט כלום.

Taly73 29/03/2012 1101 צפיות 66 תגובות
טוב אז השעה עכשיו 1:32 בלילה...
וסיימתי לכתוב בכלל את הקטע הזה לפני חמש דקות והייתי חייבת להעלות...
חשוך פה בבית וכולם בחלום השביעי שלהם כבר...
קר. שעמום טוטלי. אוזניות תחובות עמוק באוזניים. רוק. אין יותר מושלם מזה:)

שומע שיר ראפ ברקע, מעורבב עם רוק טהור ונקי.
מרגיש כמו גופה חסרת הכרה.
האוזניות מוחדרות לאוזניי כמו אינפוזיית צלילים.
הגיטרה עומדת פה בצד, לוחשת את שמי ומתחננת שרק אעביר את ידי על מיתריה המחוספסים.
אין מה לעשות וראשי מורכן על כף ידי.
השירים הם המוצא היחיד שנשאר לי…ואולי גם הכתיבה?
כל שירי הפופ מדברים על אותו דבר.. אותה אהבה אינה ממשית.
כל הזמרים אותו דבר, חסרי קול, חסרי טאקט, חסרי רגשות בקשר לשירים שאותם הם שרים.
כולם אומרים ששירי הרוק הם סתם צרחות שחורות ללא תועלת והפופ הוא השווה מכולם.
אולי הם צודקים?
חה. הצחקתי את עצמי עכשיו.
פופ יותר טוב מרוק? לא נראה לי..
שירי הרוק הם משהו שונה. הם משהו קדוש ואמיתי.
הזמר הוא זה שכותב את השיר, הזמר הוא זה שבאמת מבין על מה הוא שר, הוא זה שבאמת שר מהלב ולא כמו זמרי הפופ שפשוט מקבלים את השיר שלהם בהזמנה מהכותב.. שבטח אותו הם בקושי מכירים.
כשכולם שומעים שירי פופ הם אומרים 'וואו… הזמר הזה צודק!! הוא אומר מילים נכונות! הוא גאון!'.
הנה הטעות הראשונה. אינכם שמים לב מיהו שבאמת אומר את הדבר. מיהו שבאמת פתח את הפה והסכים לשפוך את הלב לפני דף. יש אנשים שחושבים עכשיו 'בסדר… אבל אולי זאת הפרנסה שלו? פשוט לכתוב שירים ללא משמעות?'. חה. אין כזה דבר. לכתוב שיר ללא משמעות רק בשביל פרנסה?? אין כזה דבר. לא משנה כמה אתה מנסה עדיין אתה נשפך ועדיין אתה משקיע ומזיע.
יש אנשים שאמרו לי שאני פשוט חתיכת בשר מהלכת ללא רגשות.
לא נמאס להם? לא נמאס להם להתנהג כמו שתי זקנות פולניות?
רק היום הייתי בקייטנה של בית הספר וכבר שמתי לב כמה עלובים הם החיים.
עובדים פה על אנשים בעיניים.
הפסיכולוגיה ההפוכה מהלכת לה בשקט בין האנשים ולוחשת לכל אחד באופן קבוע באוזן את מזימתה האישית והנואשת לתאוות מלחמה.
האש מתלקחת ללא מעצור…שום דלי מלא מים אינו מכבה את האש. שום חופן של חול אינו חונק אף להבה. שום בועת אוויר של חנקן אינו מצליח לעצור את הזרימה כלפי מעלה.
באתי. הלכתי.
ככה בנויים חיי.
מסכה על הפנים ואודם אדום מכוסה על שפתיי. מסכה מחויכת.
נהפכתי להיות אחד מתוך הונדטה. בן אדם החי בתחתית האדמה… ללא חיים וללא נשמה ורק מסכה על פניו של אותו אדם, מסכה המסתירה את לב האדם. נושם אוויר דרך שני חורים בלתי חדירים במסכה.
נמאס לי לכתוב… נמאס לי ללבוש את המסכה המזדיינת.
עזבו אותי שלום, עזבו אותי מלחמה…בסוף כולנו מתים בטוב וברע.
כולם ממשיכים לחיות בגלל שיש להם בשביל מה. בגלל שיש להם את הדעה שצריכה להיהפך לעובדה.
כולם יום אחד מרגישים את עצמם בתור מדעני העולם, קונים לי כוכב אי שם בחלל וקוראים לו על שמו. הדבר שהכי דפוק פה הוא זה שאי אפשר לדעת לכמה אנשים נמכר אותו כוכב…
העיקר שיש לך את התעודה. אתה זה שמרגיש פה מסודר ונקי.
וגם ככה… לא משנה איזו תעודה תקבל, לא משנה כמה היא חשובה, תמיד תמצא את עצמך נלחם על תעודה אחרת.. יותר חשובה, יותר מחושבת, יותר מהודרת, יותר חכמה, יותר תעודתית, יותר יוקרתית, ממלכתית ומלאת כבוד.
כבוד. על זה כולם מדברים. הדבר הדוחה ביותר אחרי הכסף.
רודפי הבצע ורודפי הכבוד, כמה חביבים הם כלפי השדים.
כמה הם נחמדים כלפי עצמם…
כמה הם שנואים עלינו. כמה הם דורשי כאפה לפרצוף.
ועוד אומרים שאני הוא זה שחסר רגשות…
חה. שוב צחקתי…הפעם ממכם. מהמחשבות הריקניות שלכם.
מחשבות המביטות רק ישר ולא לצדדים, מחשבות אגואיסטיות, רעילות וחסרות חיים.
מחשבות שמסובבים איתי בכל יום.
מחשבות כה רגילות לאדם ריקני, לא?
אז אולי באמת לא הצלחתי להבהיר פה מה הכוונה…אבל אם תקבצו את כל מה שכתבתי פה, תבינו כמה החיים באמת חסרי טאקט. כמה הם חסרי נשמה… לא משנה כמה הבן אדם צוחק וכמה הוא חייכן.
הנה הוא סיפור חיי…
לכל חבריי אני מראה את המסכה שהוא רוצה לקבל ורוצה לראות.
רוצה מחויך וקופצני? קיבלת!
רציני? קיבלת!
כן חבריי… זה אני, נער מלא במסכות על הפנים…
ואולי אני פשוט ליצן? נראה שמח מבחוץ עם עודף איפור ושבור מבפנים?
כמו הסיפור של הבן אדם שבא אל הפסיכולוג ואומר לו שהוא עצוב ואינו מצליח להתעודד.. הפסיכולוג אשר ניסה את כל הדברים שהיו צריכים כביכול לשמח אותו, אינם הצליחו. הפסיכולוג נשבר והציע לו ללכת לקצה הרחוב ושמה יש ליצן אשר מצליח להצחיק את כולם. האיש נאנח ומלמל חרישית שהוא זה אותו הליצן…
אז… תבינו את זה איך שאתם רוצים.. מאיזו תפנית שבא לכם.. אני סיימתי פה.

אנונימי.


תגובות (66)

טלי
קודם כל חן חן על הפירגון.
לא כל אחד או אחת מסוגלים להעביר צליל, ריח וההרגשה דרך מילים.
את עושה זאת בסופנטניות מדהימה ובקלילות עד כאב.
מרגיש את עלילת מילותייך נעה במוחי במקצב מטורף ומהפנט.

31/03/2012 13:38

בוזי…
קודם כל חן חן על התגובה…
תודה רבה!! לא ידעתי שאני מסוגלת לכזה דבר…
אז אממ… שמחה שגרמתי לך לכזאת הרגשה?
חח אני לא יודעת אם זה טוב או רע…
אבל העיקר שאהבת חח נראה לי..

31/03/2012 13:43

חחח טליקי! ואווו את כותבת ממש מדהים!!
(שמת לב שחסתי על חייך וקראתי לך טליקי במקום עכברושטלי? חחחה זאת הפעם האחרונה שאני עושה את זה…)
אבל אני לא מסכימה איתך על דבר אחד ושולי- פופ יותר טוב מרוק!!!
~הוצאתלשון~
תאמת שאת שניהם אני אוהבת, אבל פופ יותר מושך אותי אז… סורי דרלינג.
והבאת כאן נקודה ממש נכונה. לפעמים אני חושבת לעצמי מה המשמעות של החיים, מה רוצים מאיתנו בעצם…
יש אנשים שנראים כלפי חוץ האנשים הכי מאושרים בעולם, ורק הם והכרית שהם ישנים איתה בלילה יודעים את האמת.
אוקי… אבל יש גם אנשים מאושרים באמת. ושתדעי לך שרוב האנשים המאושרים הם האנשים הפשוטים, האנשים שלא רודפים אחרי הכסף והכבוד שאין להם, האנשים שלא חושבים כל הזמן איך הם נראיים כלפי חוץ, ומה חושבים עליהם…
ושוב, טליקי יקרה, אני ממש אוהבת לקרוא את הדברים שאת כותבת.
את מגישה את זה בצורה כ"כ טובה וכ"כ בוגרת!!
את מעלה חיוך על שפתי כאשר אני קוראת את זה:)
לא יודעת למה, אז אל תשאלי… חיחיחי
ואני עדיין לא שכחתי מ… (תשלימי את המשפט הזה ביחד איתי…)
מ… גלגולו של מלאך!!!
אז קדימה, במקום לשבת בשעה אחת ומשהו בלילה ולהשתעמם,פשוט תמשיכי לכתוב לי את הסיפור!!
כן, אני ממש מתכוונת לזה!!
יאלה, יבשת אותנו פה….
יאלה, אוהבת אותך עכברושטלי חמודה:)
(חחח סלחי לי, אני חייבת לקרוא לך ככה, זה הור-ג אותי מצחוק חחח)
אוהבת אותך!! (לא אמרתי את זה כבר??)
;)

31/03/2012 14:04

העברתי תגובה לבקשתך למייל שלך.

31/03/2012 14:07

חחח אוף נטשה אמרתי לך!!!
חח ייקח זמן עד שגלגלו יעלה!! קשה לתאר את הקתדרלה הזאתי!!!! נראה אותך מתארת אותה!! הבנייה שלה גותית אז זה טיפה קשה… וגם ככה היא כולה מוארת ומלאה בחלונות ונרות ואלוקים יש להם 12 ברווזים!!!! חסרי חיים!!!!!
ושמעי "דרלינג!!" רוק יותר טוב מפופ!! נה נה בננה חחחח
חח יאללה כל אחד בטעמו יחייה…
ותודה על זה שחסת על חיי בהתחלה:)
ושמעי…. אני לא יודעת מה איתך אבל אני ילדה שמתעבת אנשים עם כסף וכבוד שיותר גבוה מהאף שלהם… ואני ילדה עם חיים פשוטים ולא לוקחת את הכל יותר מידי ללב.. האמת שהחיים שלי פשוטים לחלוטין… ותאמיני לי חחחח המראה החיצוני בכלל לא מעניין אותי… ואממ אני מאושרת ? לא כל כך….
וכמו שאומרים… אם אתה רוצה ללמוד על הבן אדם ולדעת עליו.. פשוט תקרא את מה שהוא כותב… אז כאן נטשה… פשוט כתבתי את כל החיים שלי… וכן… אני לובשת מסכה כל יום…
אבל שמחה שאהבת:)

31/03/2012 15:24

וואו, זה ממש מדהים.. אני באמת יכולה להסכים פה עם כל מילה מילה, כאילו אני בעצמי כתבתי את זה.. את מדהימה(-:

01/04/2012 07:08

תודה רבה לך קשת :)
שמחה שאת מסכימה :)

01/04/2012 08:20

זה כל כך יפה, אני ממש מזדהה עם התחושות, הכתיבה שלך כל כך זורמת וחודרת, זה מקסים!

02/04/2012 03:18

תודה רבה לך ליאת.
חח אני רואה שחיי היום יום שלנו דומים..

02/04/2012 09:37

אני יכול רק להגיד שאני מסכים עם מה שכתבת… אני חרא בכל מה שקשור למחמאות מגוונות

02/04/2012 09:38

חחחח בסדר גמור.
תהיה קודר מצידי.. זה לא ממש מעניין.. העיקר שאתה מסכים :)
וכן שמע בקשר לסיפור שלך… חחחחח הייתי צריכה להבין שזה בכלל במקום אחר שלא קיים חחחח אז אממ איך קוראים לזה? פאדיחה? חחח

02/04/2012 09:41

וואי אהבתי ממש יפה, את הנקודת מבט המיוחדת הזו (:
מקורי, יפה ותמשיכי לכתוב! (בכללי חחח)

04/04/2012 15:06

חחח עדידי. תודה רבה על התגובה!!
שמחה שאהבת :)
וכמובן שאמשיך לכתוב!! איזו שאלה!! חח

04/04/2012 15:26

הי טלי מתוקה שלי הכתיבה שלך מושלמת הסיפור מקסים ולא נותר לי אלא לאחל לך חג פסח שמח מכל הלב לך ולבני משפחתך ממני באהבה ♥♥♥

06/04/2012 05:36

אני מקווה בשבילך, גברת עכברושטלי יקרה שלי, שכשהיום יעלו את הפרקים אני אראה פרק חדש של גלגולו של מלאך…
אחרת…
הפסח הזה לא יהיה כזה שמח…
חחחח סתם סתם!!!!!!
לאאאאאאא, אל תקחי את האיומים המלחיצים שלי ברצינות (או שכן?) אבל אני מקווה שכבר סיימת לתאר את הקתדרלה ושכבר העלת ממזמןןןןן את הפרק המיוחל שאני כה מחכה לו!!
אז שיהיה לך לבנתיוס חג פסח כשר ושמח…
אחמממ…אחמממ…
ושמח!!

07/04/2012 13:18

חחח תודה רבה לכן בקי ונטלי!!
עשיתן לי את היום!! :):):)
ונטלי… האמת שאני לא סיימתי את הסיפור.. חח המחברת פה פתוחה לי עם עט מוכן בצד..
אני מנסה להמשיך אבל אין לי רעיון איך… אנסה בכל זאת:)

07/04/2012 14:59

היי את!!
אני לא רואה אותך יושבת מול המחברת וחושבת איך להמשיך!!
איזה נודניקית אני… אפילו לי נמאס מעצמי חחח…
(לאיזה מצב הגעתי?! *לי* נמאס *מעצמי*)
טוב נטלי, תשתקי!! שלא יחשבו שאת באמת מפגרת…
רגע, אז איפה היינו….?
אהה כן,
*את* לא* *המשכת*!!!!
אחרי כל האיומים המלחיצים שלי את…את… פשוט לא המשכת!!
~בכיהסטריבכיהסטרי~
ואני עוד חשבתי ברוב תמימותי שהיום אני אראה פרק חדש שלך!
~בכיעודיותרהסטריעםמשיכותאףמחרידות~
בוגדת!!
חכי חכי, את עוד תשמעי ממני…
~זההרגעשבואניפותחתעלייךזוגעינייםבאיוםמפחיד~
כן, נסי לקרוא את זה עכשיו!
זה עונש!!
חח טוב, אני לא אלחץ עלייך ,אבל אני חייבת להגיד לך שאני מסכימה לרחוץ 134672567457 ערמות כלים אם תמשיכי…
אז…תמשיכי…?
~מבטמצפהמבטמצפה~
אוהבת אותך עכברושטלי קטנה!!

07/04/2012 15:45

אוף אבל אמא יש לי ארבע עמודים של סיפורים להשלים!!!
לא פייר!!
חנינה חנינה!!!
וחה!!! את חלשלושה!!
אני הצלחתי לקרוא את כל מה שכתבת אפילו בלי להתאמץ!!!! נה נה בננה!!
אז שנייה!!
אני אסיים להשלים את הסיפורים ואני אמשיך לך את הסיפור!!
אוקי??
אנחנו בסדר עכשיו חחחח ?

07/04/2012 15:53

נו טוב…
אני מסכימה, אני מסכימה…
אבל מיד אחרי זה את עפה לתלות כביסה!!
אהה רגע… זאת לא השורה הנכונה בטקסט…
אחממ… מהתחלה…
אבל מיד אחרי זה את הולכת להמשיך לי את הסיפור!!
כן, זה נשמע הרבה יותר טוב…
חחח אני סרוטה…
יותר מידי מצות עם שוקולד כנראה…
בסוף אני אהיה דבה! אויי…

07/04/2012 16:06

חחח אל תדאגי נטשה…
זה בסדר להיות סרוטה!! או שרוטה… איך כותבים את זה???????????????
אההה כותבים שרוטה…. קראתי ספר עם שם כזה… חח לא קשור לנושא הא?
בקיצור!!
יש!!!! אנחנו שוות!!!!
ווי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ויש אני לא תולה כביסה!!!
כל הנקיונות תליתי כביסה!! לעזאזל!! חחח כבר התחלתי לצעוק בבית שיתחילו להפסיק ללבוש בגדים!!
ונשאר לי עוד שלוש עמודים להשלים חחחחחחחחחחחחחחח
ויאללה למי אכפת מהשמנה???
חח כולם פוחדים מזה!!
אויי כאילו הוא מפלצת או משהו כזה!!!!
פחחח!!!!
יאללה!!!
זה… כולה.. אמממ….
לא יודעת.. אני לא מבינה בהשמנה… אני אוכלת הכל ולא משמינה…חחח הגוף שלי מוזר…
טוב נו…
יאללה להמשיך לקרוא ולכתוב לך!! :)

07/04/2012 16:17

היי את!!
כן, אני מתכוונת אלייך עכברושטלי קטנה ולא לקליפת בננה שעומדת מאחורייך!!
חשבתי…חשבתי שאת מעלה היות את הפרק…!
~בכיהסטריבכיהסטרי~
איך את לא מתביישת?!
אני יושבת כאן, מתה מכאבים ו*את* לא המשכת!!
תדעי שנכנסתי במיוחד כדי לראות אם העלת פרק היום…
ומה אני מוצאת במקום זה?!
קליפת בננה!!
לא, אפילו קליפת בננה לא הועלת בטובך להשאיר לי…
השארת לי- כלום!!
הכל ריק כאן…
אז רק שתדעי שאת חוצפנידה לא קטנה וממש הרסת לי את היום…
סתם, היום שלי מספיק הרוס גם ככה, זה לא שאת יכולה להרוס אותו…
אבל את הורדת לי את מצב הרוח עכשיו!!
(לא שהיה מצב רוח…. אני יושבת כאן עם פנים זעופות ומסתכלת על התה המסריח שלי. אבל בוא נקח לרגע כאילו הורדת לי אותו, סבבי בבי?)
וגם כן העכבר המטופש שלנו לא עובד עכשיו… אוףףף איזה עכבר(ושטלי) מטומטם!
זהו. עכשיו אני סופית עצבנית, אני כמעט שוברת אותו לשניים מרוב עצבים!
אהה ו…
ראיתי אתמול את התמונות שהבאת לי בקישורים…
חחחחחחחחח נחנקתי מצחוק…
רק בגלל זה אני אסלח לך עכשיו. אבל מחר אני רוצה לראות פרק!!
את שומעת?! (ז"א, קוראת?)
יופי. אוהבת אותך ילדה! (למרות שאת סופר-מאכזבת-וחוצפנית! חחח, היי, למה אני צוחקת בכלל?! אני אמורה להשאיר את המבט המפחיד שלי כדי שתקחי אותי ברצינות…)
אז… ~מבטמפחידמבטמפחיד~
ועופי לכתוב לי עכשיו!

10/04/2012 13:49

כן המפקד!!!!
ואם אני לא טועה זה כאבי מחזור לא?
וגם ככה.. אם כן…
לי התחיל אתמול ואני יכולה להגיד לך רק דבר אחד!!
אין לי כאבים!!! אף פעם אין לי!!
טוב לפעמים יש לי.. אבל לא כאלה חזקים!!
אז אמממ?
ני ני בניני?? חחחח
רצה לכתוב לך!!
טוב… אממ… לא לפני שאני אסיים לקרוא כאן את הפרקים!! מעחעחעחעחע

10/04/2012 13:52

פכככ… לא! זה לא "דודה בלה"!
וגם לי אין כאלה כאבים במחזור… אני יכולה להגיד שאני בכלל לא מרגישה אותו (ילדה עם הרבה מזל… כן, זאת אני!)
סתם כאבי בטן מטופשים שניזכרו להופיע דווקא עכשיו…
זה לא שטחנתי מליון ואחת אלף מצות עם שוקולד…
או שאולי כן…מממ…
חחח סתם, בכלל לא אכלתי אתמול הרבה ופתאום אני נתקפת בכאבי בטן ארורים.
מאתמול בלילה עד עכשיו!!!
טוב, עד לפני פחות מחצי שעה…
ז"א, לקחתי כדור אקמול וכל זה ועכשיוו אני מרגישה טיפה טיפה יותר טוב —–
רגע! למה אני מספרת לך את זה?!
חחחחח זה לא שאת רופאה או אחות או משהו בסגנון…
פכככ… חובבנית…
חחח

10/04/2012 13:58

הי הי הי!!!
עכשיו הגעת לנקודה רגישה!!
את – קראת – לי – עכשיו – חובבנית – ? – ? – ?????????????????????????????
חחחחחחחחחחחח דודה בלה…
יואו אני מתה!!!
שתדעי לך שאני כן מבינה ברפואה!! תאכלי תחת!!!!!!
שנה הבאה אני אפילו מתנדבת למדא!! אז חה!!!
אין יור פייס פיס אוף שיט!!! (לא היה לי כוח לכתוב את זה באנגלית..)
ואמממ יאללה.. לא נשאר לי מה לקרוא… הלכתי לכתוב :) חחח
תגידי תודה!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

10/04/2012 14:01

ילדה את מוכשרת!
אני יושבת מול המסך עם פה פעור!זה מושלם!
את מצליחה להעביר את הכל על דף כ"כ מדויק וטוב.
וכן…צודקת,באמת אין על רוק!אני מתה על רוק!
תמשיכי לכתוב,חחח…
אוהבת אותך מליונים טוליק…(ביי,ביי לעכברושטלי. . .)

10/04/2012 14:03

חחחחח
אוקי אז אממממ קודם כל תודה רבה שאהבת!! אני מסמיקה חחחחחח נראה לי… לא יודעת…
וכן אחותי!! תני כיף!! אין על רוק!!!
חח רעה… קוראת לי בשני הכינויים הא??
סבבה!! ועוד היו רציתי לרחם עלייך ולא לקרוא לך טיטול!!
תזכרי את זה גברת!!!!!!!!!!!!!!

10/04/2012 14:08

אני מאוהבת בכתיבה שלך טלי!!! את ממש מוכשרת!! למה את לא כותבת הרבה?? למה??? תעלי עוד קטעים כאלה!! מהר!!! D:
הסכמתי עם כל מילה! אין על מוזיקת רוק חחחח

10/04/2012 14:11

חחחחח…ביי ביי לעכברושטלי-זה אומר שאני מפסיקה לקרוא לך ככה!
חחח…טוליק יותר יפה:)
יו וואלקם:)

10/04/2012 14:12

תודה רבה לך לוסי :)
ולילוש… חחח עשית בחירה נבונה:)

10/04/2012 14:18

היי!!
אני נגד, אני נגד…
"טוליק" זה ממש לא ותר יפה מ"עכברושטלי"!!
נו טוב, על מי אני עובדת?
טוליק זה פי מליון יותר טוב מעכברושטלי…
1-0 ללישוק'ה…
באסה!
אני צריכה להמציא כינוי חדש…
לחשוב! לחשוב! לחשוב!
—————————–
יופי, עכשיו העכבר המטומטם בחר שוב לא לעבוד…
זה מתחיל לעצבן אותי…
גם כן עכברושים מטומטמים!

10/04/2012 14:21

חה מגיע לך!!
זה מה שקורה כשמתעסקים עם העכברושים הלא נכונים!!
מעחעחעעחעח
עפתי להתקלח ואז להמשיך את הפרק…
לילה מעולה לך או לכן :)

10/04/2012 14:24

טלי!אני עושה עצומה שתמשיכי לכתוב,
את הסיפור עדיין לא יצא לי לקרוא אבל אני חייבת!
איפה התחבאת עד עכשיו?!
טוב,יאלה…תכתבי!חחח…ונכון שטוליק הרבה יותר יפה!(חחח…יש לזה שיר:)

10/04/2012 14:31

מתי את ממשיכה לכתוב חמודה? כבר נמאס לי להיכנס וראות שלא העלת – אז את יותר ממוזמנת ! XDDDD

11/04/2012 10:32

חחחח רגעעעעעע
את מתכוונת לסיפור שלי או לסתם קטעים שאני כותבת?
חח ותודה על הדאגה חחחח את לא היחידה… (אחממ אחממ נטלי אחממ..)

11/04/2012 10:37

מודה באשמה…
סורי, זה לציבור כולו.

11/04/2012 10:39

חחחחחח זה בסדר…
ונטשה… סתם ליידע כללי…
אם את רוצה כל כך את ההמשך אני בשמחה אעלה לך אותו… אבל ככה את תקבלי רק חצי פרק… כלומר שאני לא סיים אותו ואני פשוט אעלה אותו בלי המשך לעלילה…
את רוצה ככה?

11/04/2012 10:41

אוי נו!!
אל תשאלי אותי את השאלה הזאת עכשיו!!
נו באמת… ברור שאני רוצה אבל זה סתם ישאיר אותי באוויר אח"כ…
מעצבנת…
סליחה, מעצבנת!!!

11/04/2012 10:44

טליקי מתי חוזרים לבי"ס??

14/04/2012 12:32

טלי!!!
גאד!!! תראי מה כתבתי לך בצ'אט!!!
אה ותכנסי ותכתבי את הסיפור!!
ולא לשכוח את המחברת!!!!!!!!!!!=) ביי.

16/04/2012 11:08

ואוו כמה תגובות ותשובות לתגובות וחוזר חלילה איזה כייף לעקוב ולקרוא את מה שכל אחד כותב ממש סיפור כהילכתו תמשיכו להתכתב ואני אמשיך ליהנות בכייף ממני בקי ♥♥♥♥

16/04/2012 11:51

טלי התכוונתי מתי בכללי חחחחח אני ממש אוהבת איך שאת כותבת! (:

16/04/2012 12:00

טליייייי יוווו מה זה תודה!!!! אין כמוך! מתה עליך נשמתי =)

16/04/2012 12:35

עדידי תודה רבה:)
ומרים בכיף!!

16/04/2012 12:39

טליייייייייייייייייייייי!!!
תתחברי לצ'אט!!!!!!! דחוףףףףף!

17/04/2012 09:31

מריםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה היו השיעורים במדעים???

17/04/2012 09:42

את רצינית יוליה?
לכתוב לי את זה פה???
תעשי כבר מחר בכיתה.. לא יקרה כלום חחח

17/04/2012 09:56

כעע,
טלי נזכרתי מה היה
ועשיתי כבר…

17/04/2012 10:11

היי חברה מה שלומכם ומה שלום המורה למדעים מקצוע בעייתי כזה ולא כל כך אהוב האומנם ?????? טוב תמשיכי בעיסוקיכם ואני רצה לעיסוקי תודה ובהצלחה במדעים וכמובן ד"ש למורה ממני בקי ♥♥

17/04/2012 10:19

טלי!!!!! את לא מאמינה!!
תתחברי מהר והפעם זה לא סתם, ואל תלחצי!!
תשמרי על הבריאות!חחחח
יש לי משו להראות לך! ואת תמותי מצחוק!!

17/04/2012 10:32

מגעילה!!
מעצבנת!!
חוצפנית!!
איך את לא מתביישת!!
זהו. הרסת לי את יום השואה והגבורה עכשיו…
בואי אני אסביר את עצמי…
אחממ' אחממ'…
עד שסוף סוף אני על המחשב (ושתדעי לך שפה ושם נכנסתי כדי לבדוק אם העלת פרק) אמממ… איפה היינו?
אהה כן, עד שסוףסוף אני על המחשב, אני פותחת את הדף שלך- ומה אני רואה?
"פשוט כלום"!!
יווו המשפט הזה כ"כ נכון!!!
אין כלום בגלל שהעכברושטלי הקטנטנה לא הועילה בטובה להמשיך…
זהו, את רשמית הבנאדם הכי חוצפן שראיתי;)
חחחחח קדימה טלילה, תמשיכי כבר. יבשת אותי… אין לי כוח להתחנן אלייך יותר.
אני מודה, ניצחת.

על מי אני עובדת?!
אין מצב בחיים שתשברי אותי!!
אני אמשיך לחפור לך עד יומך האחרון…
מוחעחעחעחעחע!!
יאלה טלילה, אני מחכהההה!!

18/04/2012 11:32

האמת כשאני ראיתי את התגובה שלך מהצד..
אני כזה וואי מעניין למי היא כתבה את זה..
פתאום אני רואה "פשוט כלום"
מילים ראושנות שיצאו לי מהפה..
"או. או"
אז היום אני המשכתי אותו בכיתה ואני לא יודעת איפה להפסיק שזה מה שמבלבל אותי..
כל פרק אני עושה אותו ארבע דפים של דפדפת… ואני כבר האמת ברביעי ובסיום..
הפרק עצמו לא כזה משהו יצא… את בטוחה שאת רוצה לקרוא אותו?
אני רוצה לעשות לך את הפרק ארוך.. כי הוא לא כזה משהו…
ואני באמת מנסה לסיים אותו נטלי אבל לא מצליח לי..
מחר אני באמת אנסה להעלות אותו :)
חח ואל תשברי!!
בזכותך הפרקים רק ממשיכים ומתקיימים:)

18/04/2012 11:35

שמת לב בכל התקופה "הארוכה" שאני מכירה אותך, את חוזרת על אותו משפט…??
"המשכתי אותו היום בלה בלה בלה… אני יעלה אותו מחר בלה בלה בלה… אני רוצה לעשות אותו ארוך בשבילך בלה בלה בלה…"
הלואוווווהוווווווווו!!!
אני מזדקנת פה!!
הדבר הארוך שאת עושה לי זה להמתין!!
וזה מעצבן!!
ואת כל פעם מבטיחה ולא מקיימת!!
וזה עוד יותר מעצבן!!
ו…ו… ועכשיו אני סתם מתוסכלת!! (לא רק בגללך. אל תתלהבי)
ועד שסוף סוף אני על המחשב (טכנית עוד שניה אח שלי חוזר אז…אוו'ץ) את בכלל לא טורחת להעלות לי פרק!!
עבר איזה חודש מאז שהבטחת לי!!
מפירה הבטחות שכמותך…
אוף.
טוב, תמשיכי לי מחר (יותר נכון, *תסיימי*) ותעלי מהר מהר, סבבה?
אני מקווה שמחר אוכל לקרוא…
אני חייבת!!
יום שואה עצוב גם לך:)

18/04/2012 13:40

אוף מה את רוצה!!!!!
הפרק הזה אף פעם לא נגמר לי!
חחח אני כותבת וכותבת אבל אני לא יודעת איך לגמור!!
אבל היי!!
אני מסנה לעשות את זה כמה שיותר מעניין בשבילך!!
אז לא להתלונן!!
טוב… אולי כן…
אני אנסה מחר!! אנסה!!!!!!!
אין הבטחות!! חח מעחעחעחעחע

18/04/2012 13:47

שלא תעזי לצחוק בצורה כזאת כשאני כ"כ עצבנית!!
~אניחונקתצחקוקאניחונקתצחקוק~
טוב. אני רצינית עכשיו…
ומזה "אנסה"?!
פכככ… טלי!!
יש לך כ"כ הרבה תירוצים…
אני יכולה לעשות מזה ספר בשם:"התירוצים המעצבנים של העכברושטליים הקטנים".
וואלה, זה רעיון טוב…
מוחעחעהההה… אין לי כוח לצחוק.
מעצבנת……….

18/04/2012 13:51

אוייייייייייייייייי
את מזכירה לי את המורה שלי!!!
אוף בסדר בסדר מחר אני אסיים את הפרק המזורגג הזה ותאמיני לי אני רוצה כבר ממזמן לגמור אותו…אבל אין לי כוח..
אני מקווה שזה יעלה את זה מחר…
ואם הפרק יצא משעמם בעיה שלך!!!
אני ניסיתי!!!!

18/04/2012 13:56

כל אחת פה מהבנות מתחברת ממחש של ההורים, אחים, מישו מהמשפחה? לאף אין מחשב משל עצמו????
כאילו מה אני היחידה??

18/04/2012 13:59

הלו הלו!!!
אני משתמשת מהמחשב שלי!!
ורק שלי!!!!!!!
מעחעחעחעחעחע

18/04/2012 14:00

וכן סבריאל….
תודה על התגובה הלא קשורה….

18/04/2012 14:03

סליחה, לא התכוונתי.. (עכשיו קטע לא קשור) מי רוצה לקרוא קטע מפרק 19? מי שרוצה שתגיד בקול, "אני!!"

18/04/2012 14:28

אנייייייייייי !!!
(:

18/04/2012 14:43

חחחחח רעה!
ואני! אני רוצה לקרוא!!
זכרי את זה!! חחחח

18/04/2012 14:45

א. ואני מקדישה את זה נטלולה רוק הרבה אבל הרבה יותר טוב מפופ!!
פופ חופר ורוב השירים מעצבנים חוץ משל הוונטאד או וואן דירקשן
אבל אני אישית בהרבה מעדיפה רוק
rook and rool
ווואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אה ובקשר לסיפורידה אהבתי
תמישכי לכתוב
ואני חושבת שאת צודקת לגמרי חולקת את אהבת למוזיקה יובליי
רוק אנד רול פוראבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/04/2012 14:56

טוב.. רק בגלל שאני חמודה הנה קטע מפרק 19…
…"קייט," שמעה קייט לחישה לידה. היא הסתובבה במהירות אך לא ראתה דבר. היא הייתה ביער ענק, האור היחיד שהאיר היה אור הירח שעמד בחציו על השמיים השחורים.
"מישהו פה?" צעקה קייט בפחד.
"קיט," שמעה קייט את הקול לוחש לשמה שוב. קייט לא ידעה למה אבל לפתע היא הרגישה שהקול הזה מוכר לה אבל היא לא ידעה מאיפה. היא המשיכה ללכת נכנסת עוד ועוד לתוך היער עד שהרגישה שהגיע לאמצע היער. היא שמעה רחש מאחוריה והסתובבה בבהלה. מולה עמדה אותה אישה יפה לבושה שחורים שקייט זכרה מהנבואה.
"את," אמרה קייט וצעדה במהירות לעברה. האישה הנהנה במהירות ואמרה, "כן, שלום קייטלין, באתי רק לכמה דקות, אסור לי להישאר יותר מידי או שאם הרוע תתפוס את שתינו ונהיה בצרות צרורות."
קייט הנהנה בראשה ואמרה, "אבל מה קורה פה, למה אני כאן?"
"הייתי מסבירה לך לו היה זמן אבל אין. עכשיו, קייט עשית מה שאמרתי לך, את שומרת על ריצ'ארד?"
"אני לא יודעת בדיוק מה לעשות, אני נהיית מבולבלת יותר ויותר ככל שהימים חולפים."
האישה היפה הסתכלה סביב בפחד ואמרה, "אוקי, קייטלין מה שאני עומדת לומר לך הוא חשוב מאד וכדאי שתקשיבי."
קייט הנהנה בראשה ברצינות והאישה המשיכה, "ריצ'ארד כלוא בטירת האופל, אך הטירה אינה ביתו והוא לא יודע זאת. אם הרוע אותו מחזיקה והזמן קרב ובא. אם במשימתה תצליח ריצ'ארד ימות והיא תצליח להרוס כל מה ש…" אבל היא לא הספיקה לסיים כי באותו רגע קייט ראתה גדם יד נשלחת לעברם. קייט צרחה בבהלה והאישה התכופה, כורכת את זרועותיה סביב קייט בהגנה. היד שוטטה, מחפשת אחריהן.
מחר המשך…מוחחחחחחחה

18/04/2012 14:58

אעאהטהאעאה!!!
זה כבר יפה *~*
אני קצת מצטערת שקראתי את זה כי עכשיו אני לא יכולה לחכות!
סבריאל ממש אהבתמ ואני חולה על הכתיבה שלך! (:

18/04/2012 15:08

אוי אלוהים את כותבת מדהים ועם משמעות באמת..
וסורי שרק עכשיו הגבתי לכאן למרות שיש לי דה ז'ה וו בקשר לסיפור הזה וניראה לי שבאמת קראתי אותו כבר וזה לא דה-ז'ה-וו.. המממ.. לא חשוב. חחח העיקר שאת כותבת מדהים וכל כך נכון!! רוק שליטהה!! חחח :)

02/07/2012 13:32

פשוט וואו.
סגנון הכתיבה שלך ממש יפה, והעצומה הזאת….
רוק, בכל זאת. (;

28/07/2012 16:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך