NealvsHook
קראתם את זה? תחייכו! *אני מתרגשת שלא הפסקתי את זה באמצע*

פשוט לחייך :)

NealvsHook 21/04/2014 877 צפיות 3 תגובות
קראתם את זה? תחייכו! *אני מתרגשת שלא הפסקתי את זה באמצע*

"כולם רודפים אחריי האושר. או לפחות זה מה שהם חושבים.
הם בעצם רודפים אחריי מה שהם חושבים שיביא להם אושר, שזה בדרך כלל כסף או הערצה ממישהו.
זה לא נכון.

מה בן אדם צריך כדי להיות מאושר?
אין תשובה חד משמעית. לכל אחד זה אחרת. יש כאלה שזוגיות, יש כאלה שבדידות. יש כאלה שרוצים רק לעשות את מה שהם אוהבים, יש כאלה שאוהבים לעבוד בשביל מישהו. יש כאלה שמעדיפים חללים סגורים, יש כאלה שמעדיפים לצאת החוצה. אושר אמיתי בא בפעולות קטנות כאלה, שאנחנו אוהבים. כדי לדעת מה באמת יעשה אותנו מאושרים לאורך זמן, צריך פשוט להירגע ולעצום עיניים, ולהתחיל לחשוב על דברים שמשמחים אותנו. לא דווקא על אהבה חד צדדית שהיינו רוצים שתצליח, ולא על כסף ופרסום שאין לנו. לחשוב על דברים שיש לנו כבר עכשיו ועושים אותנו שמחים. אלה בדברים שביחד יעשו אותנו מאושרים.
אני למשל אהיה מאושרת אם אני אהיה לבד בשדה פתוח עם המוזיקה שאני אוהבת, ואני עושה את זה כמה פעמים בשבוע. זה עושה אותי מאושרת.
זאת דוגמה לכך שהאושר לא רחוק, כל אחד יכול להשיג אותו. ובתור התחלה, תחייכו. חיוך גורר שמחה. אם תחייכו, אבל בלי סיבה, רק לחייך, לאט לאט שמחה אמיתית תבוא. סתם ככה, בלי סיבה.
כי לפעמים זה פה, ואתם פשוט לא שמים לב".

אור לחצה save למסמך, וחייכה. לפעמים לגמור קטע בלי להפסיק אותו באמצע גורם לה פשוט לחייך. חיוך הוא חצי דרך אל האושר.


תגובות (3)

איזה כתיבה יפה פשוט מרתק אהבתי את הרעיון ואת דרך החשיבה שלך
חיוך זה דבר טוב גם עם רע הוא עוזר
את כותבת ניפלא
חג שמח :)

21/04/2014 12:46

מחייכת… זה ממש יפה.
נ.ב: את יודעת מה…

21/04/2014 13:08

    0-0
    אני צריכה לסיים היום את העבודת שורשים, אני אמשיך מחר. (עבודת שורשים זה דרעק).

    21/04/2014 13:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך