Angel Kisses
כתבתי את זה לפני כמה חודשים. אהבתי אותה אבל בו זמנית יש בה משהו שמפריע לי, וקשה לי להניח את היד עליו. בגלל זה העלתי את זה לכאן, לראות אם לכם יש מושג מה אפשר לשנות, להוסיף, להוריד... בכל מקרה, אני מתחילה לכתוב סיפור חדש בקרוב שאני עדיין בונה את הרעיון הכללי שלו. אני לא בטוחה אם אני אעלה אותו לכאן, אם אני בכלל אעלה אותו איפשהו, אבל אני כן מחפשת השראה מסויימת אליו. אני כל הזמן בונה עוד ועוד את הסיפור, בצורה טובה, אבל אני לא מצליחה לשבת ופשוט לכתוב, להתחיל אותו. אני חושבת שההתחלה זה הדבר הכי מפחיד שיש, כי אחרי שעוברים אותו הכל נראה יותר קל, יותר זורם - אבל להתחיל לכתוב, זה לא משהו קל. מקווה שיהיו תגובות(:

קפה

Angel Kisses 03/04/2015 1774 צפיות 27 תגובות
כתבתי את זה לפני כמה חודשים. אהבתי אותה אבל בו זמנית יש בה משהו שמפריע לי, וקשה לי להניח את היד עליו. בגלל זה העלתי את זה לכאן, לראות אם לכם יש מושג מה אפשר לשנות, להוסיף, להוריד... בכל מקרה, אני מתחילה לכתוב סיפור חדש בקרוב שאני עדיין בונה את הרעיון הכללי שלו. אני לא בטוחה אם אני אעלה אותו לכאן, אם אני בכלל אעלה אותו איפשהו, אבל אני כן מחפשת השראה מסויימת אליו. אני כל הזמן בונה עוד ועוד את הסיפור, בצורה טובה, אבל אני לא מצליחה לשבת ופשוט לכתוב, להתחיל אותו. אני חושבת שההתחלה זה הדבר הכי מפחיד שיש, כי אחרי שעוברים אותו הכל נראה יותר קל, יותר זורם - אבל להתחיל לכתוב, זה לא משהו קל. מקווה שיהיו תגובות(:

עיניה כמעט נסגרו בעצמן כשמברשת האיפור עברה על פניה, והדבר היחיד שבנפשה היא רצתה זה לסיים עם היום הארוך הזה. שכבת מייקאפ עבה הייתה על פניה, הסתירה את שקיות השינה שלה ובו-זמנית את ניצוץ עיניה, שכמעט נעלם לחלוטין. היא רק רצתה להעלם בין כל השכבות, ללבוש עליה מסכה שכללה איילנר שחור וצלליות בהירות, ולהתחבא ממבטיהם של הרואים כמו חיה פצועה המתרחקת מאוייבה.
ככה לפעמיים היא הרגישה, למרות שניסתה להדחיק את התחושה הזאת ממנה. כשקמה ונעזרה בשידה הקטנה ליד מיטתה, אנחה קצרה המעידה על עייפות יצאה מפיה. היא תפסה את הספל שהיה על שולחנה, מקרבת אותו לפיה ושותה את טיפות הקפה האחרונות, שגרמו לריח כה חזק להתפשט באותו חדר קטן שבילתה בו שעות ארוכות מחיה.
הכתפיה המשופשפת של התיק נתלתה על כתפיה, והיא שמה את הספל שלה בכיור המחליד של ביתה. לפני שהיא יצאה ממנו, כשהמפתח תקוע בתוך המנעול ומוכן לסגור את הדלת הקטנה, היא העבירה את מבטה ואולי רק הפעם, היא לא מיהרה.
צעדיה היו כה מהירים, אבל היא השתלבה נהדר בין כל האנשים הנוספים שמיהרו לעבודה או ללימודים. כשכרטיס הרכבת בידה, והיד השניה תופסת את כוס הקרטון המלאה בקפה החמים שקנתה רק לפני מספר שניות בדוכן המשקאות מאחוריה, היא נכנסה לתוך הרכבת שבדיוק הגיעה לתחנה, והתיישבה על אחד הכיסאות הכחולים.
כשידה שיחררה מאותה כוס קרטון ריקה שנפלה לתוך הפח, נתקלה במישהו העבר לידה, מיהר גם הוא לסידוריו. סליחה חרישית יצאה מפיה, אך היא בעצם לא ידעה שאת קולה בכלל לא שמעו, שאותה בכלל לא ראו.
ככה היא הגיעה לאותו בית ספר שעומד לקחת את כוחותיה האחרונים, מתחבאת מתחת לקפוצ'ון הגדול ומתעלמת מכולם בעזרת שתי אוזניות המנגנות את המוזיקה המלווה אותה. בדרך לכיתת המתמטיקה שלה, היא הלכה לעבר הקפטרייה מבלי להעיף מבט בשעונה אפילו. הדבר היחיד שחשבה לעשות, זה להוציא את המטבעות בכיס המכנס שלה, ולתת לאותו מוכר שכבר יודע מה בקשתה – קפה.


תגובות (27)

וואו. זה ממש יפה. בהחלט, להתחיל לכתוב זה תמיד קשה. לא מצאתי משהו שצריך להוריד או לשנות- אבל למה התכוונת כשכתבת "שאת קולה בכלל לא שמעו, שאותה בכלל לא ראו."?

03/04/2015 17:28

    זאת יותר מטאפורה לגבי זה שלא שמים לב אליה כי היא מנסה להסתתר כמה שיותר. קצת קשה להסביר את זה, זה מסוג הדברים שפשוט באים בכתיבה.
    תודה רבה(:

    24/04/2015 15:39

ואו.אהבתי מאד!
בדר"כ קשה לקרוא קטעים ארוכים.אבל זה היה סוחף.

אשמח אם תכנסי לשיר האחרון ושתתני לי ביקורת :)

05/04/2015 18:04

קודם כל ולפני הכל, וואו מהמם!!!
את מוכשרת בטירוף בצורה מקסימה ואני אומרת את זה בגלל שלקחת כותרת כזאת קטנה וחמודה בשם קפה והצלחת לסחוף אותה למקומות מרגשים ממש.
אני די בטוחה שהבנתי על מה מדבר הסיפור הזה והוא השאיר לי טעם של עוד, איכשהו. נתת לי ים השראה. תודה!

08/04/2015 20:34

    תודה רבה, אני ממש שמחה לשמוע את זה, התגובה הזאת גרמה לי לחיוך ענקי. תודה רבה!

    24/04/2015 15:42

מאוד יפה ג'ייני !

15/04/2015 16:41

    תודה רבה דניאל(:

    24/04/2015 15:43

חיזקי ואמצי

17/04/2015 14:10

כתוב נהדר. הפסקה האחרונה מעולה ומעבירה טוב את התחושה והרגש שהיא חווה.

18/04/2015 05:08

    אני שמחה לשמוע שהפסקה האחרונה היא מעולה, היא זאת שבעיקר התלבטתי איתה אם לשנות אותה או להשאיר אותה כמו שהיא.
    תודה רבה(:

    24/04/2015 15:44

יפייפה! גרם לי לתחושת נוסטלגיה וחמימות בלב. כל הסיפור מדהים ביופיו, אבל הפסקה האחרונה מתעלה על כולם. ואהבתי את הנושא שלך! קפה. איכשהו הצלחתי להתחבר לבחורה, למרות שזה קטע קצר וזה לא קורה לי בדרך כלל – לא בקטע קצר ולא בכלל. אז קבלי שאפו. תמשיכי לכתוב! (כל כך יפה! *דמייני שאני מזילה דמעה בהתרגשות*)

24/04/2015 20:26

    וואו, תודה רבה. התגובה הזאת העלתה בי בחיוך. אני שמחה לשמוע את זה, באמת הרגשתי אחרי שכתבתי את זה, שהמילה קפה היא כה קטנה אבל הצלחתי לגרום לה להיות יותר מזה. אני בכלל לא אוהבת קפה, אני עדיין לא מבינה מאיפה ההשראה שלי לזה עד היום.
    שוב, תודה רבה(:

    24/04/2015 20:43

האמת, כשאני קוראת את הסיפור אני מדמיינת מישהי דיכאונית, בגלל כל מה שהיא אומרת על כמה שהיא רוצה להתחבא. אבל כשאני אומרת דיכאונית אני מתכוונת עם סיפור רקע עצוב על חרמות והתעללויות, בכלל אני לוקחת את כל הקפה שהיא שותה לשני מקומות – שהיא לא נרדמת בלילות ולכן היא צריכה לעורר את עצמה, ותחילה של התמכרות מוקדמת.
זה סיפור כל כך עצוב ועמוק, אני ממש אוהבת את הכתיבה, היא בהחלט סוחפת אותך.

25/04/2015 21:01

    אני ממש שמחה שזה מה שאת רואה כשאת קוראת את הסיפור. זה ממש דומה לרעיון שניסיתי להעביר. כן, הדמות הראשית כאן היא בעצם בדיכאון. אני לא בטוחה אם להגדיר את זה בתור דיכאון בהכרח, אבל היא מרגישה מוטשת מכל מה שהיא עושה. כן, זה גם בא לידי ביטוי בצורה גופנית – בזה שהיא שותה קפה כדי להתעורר, שהיא לא מצליחה להרדם בלילות, אבל זה גם בא לביטוי בצורה רגשית. היא מוטשת מכל החברה מסביב, מכל מה שקורה לה וכל מה שהיא צריכה לעבור כל יום מחדש.
    וכן, זאת ללא ספק התחלה של התמכרות. מצד אחד אני חושבת שהיא מנסה להעמיס את עצמה עוד יותר כדי לנסות לשכוח מה שעובר עליה, שיהיה לה יותר קל, אבל העומס הזה גורם לה להיות מוטשת יותר והיא צריכה להיות תלויה במשהו שיעזור לה לעבור הכל, קפה.
    תודה רבה על התגובה שלך, עלה לי חיוך ענקי כשקראתי אותה.

    25/04/2015 21:08

היי אנג'ל, קודם כל אני חייבת לומר לך שפשוט התאהבתי בקטע הזה, הוא מדהים ולגמרי מסוג הסיפורים והספרים שאני אוהבת (מישהו אמר דיכאון- ג'ון גרין…) בכל מקרה בגלל שכל כך אהבתי את הקטע שלי אני אשמח אם תתני לי להשתמש בו בראייון שלי למגמת רוח (זה מגמה חדשה בבית הספר שלי שהיא עבודת גמר בנושאים : פלוסופיה, היסטוריה סיפרות מקרא וכו') בכל מקרה, בקשו מאיתנו להגיע לראייון מצויידים בטקסט כלשהו ולהסביר למה בחרנו אותו, אני אשמח אם תתני לי את האישור להשתמש בקטע שלך ואם לא אני לא אכעס.. תודה מראש ותשתדלי לענות לי בהקדם..

05/06/2015 12:23

    היי נועה\נעה. אני שמחה שאהבת את הקטע שלי, זה באמת מחמיא לי. ואני גם אוהבת ג'ון גרין, כי הספרים שלו פשוט מדהימים לדעתי.
    בקשר לשימוש – אני מאשרת לך (כל עוד לא תגידי שזה שלך, כמובן). תודה שבחרת בקטע שלי, זה באמת אומר הרבה בשבילי. (:

    05/06/2015 18:52

    אני לא יכולה להביא קטע שאני כתבתי, ולכן אני משתמשת בשלך, וכמובן שאני לא אקח קרדיט שלא מגיעה לי, תודה.

    05/06/2015 23:02

    היי אנג'ל, רק רציתי לעדכן אותך שהמורים של המגמה ממש התלהבו מהסיפור שלך ובקשו מימני לשלוח להם אותו, אני מקווה שזה בסדר.

    11/06/2015 16:05

    אני ממש שמחה לשמוע שהם אהבו אותו, זה באמת מרגש אותי! כמובן שזה בסדר. תודה רבה שעידכנת אותי לגבי זה, זה אומר לי הרבה כשאנשים אוהבים את הכתיבה שלי. (:

    11/06/2015 16:52

ואוווווווווווווווווווו!!! מדהים! את מוכשרת ברמות הזויות. כלכך יפה!!!

09/06/2015 00:42

    תודה רבה, אני ממש שמחה לשמוע שאהבת(:

    09/06/2015 16:00

ואו, הקטע ממש יפה! אהבתי אותו מאוד.

19/06/2015 16:31

בס"ד
זה נורא יפה!! הפשטות הזאת צובטת בלב. רעיון ממש יפה! אהבתי! מזל טוב על בחירת העורכים! (וסליחה על האיחור..) לילה טוב!!

23/06/2015 22:31

העורכים בהחלט יודעים מה הם עושים.
בדרך כלל אני אוהבת רומנים קיטשיים אבל זה היה ממש שינוי מרענן.
התעורר לי חשק עז לקפה.

29/06/2015 22:29

את פשוט מדהימה. כתוב כל כך יפה, כל כך מדוייק, מלא בכריזמה ובאמת.
פשוט מדהימה!

01/07/2015 16:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך