shinigami
*מידורי-ירוק בעיקרון, אבל זה משמש גם כשם. הממ..אני לא משמשת שמות בדרך כלל, אבל כאן נדמה לי שדי מובן למה הפרוש משחק תפקיד בספור גם כן. המסר-תעריכו את מה שיש לכם, אל תחכו לרגע שבו תאבדו משהו, ואז תבינו כמה זה היה חשוב לכם בדרך הקשה. ~המסר הכי נדוש אברD:~

רק אחרי שאיבדתי אותך

shinigami 08/11/2014 1132 צפיות 6 תגובות
*מידורי-ירוק בעיקרון, אבל זה משמש גם כשם. הממ..אני לא משמשת שמות בדרך כלל, אבל כאן נדמה לי שדי מובן למה הפרוש משחק תפקיד בספור גם כן. המסר-תעריכו את מה שיש לכם, אל תחכו לרגע שבו תאבדו משהו, ואז תבינו כמה זה היה חשוב לכם בדרך הקשה. ~המסר הכי נדוש אברD:~

"הכל בסדר?" היא שאלה והביטה בו בדאגה דרך משקפיה הענקיים. הוא נראה כאדם השקוע בתוך עצמו, ואפילו שפניו הוסתרו תחת ברדס הסווטשרט הכהה שלבש, היה ניתן לראות זאת. כעבור כמה דקות סובב את ראשו לכיוונה. פניו עדיין לא נראו, והחושך השורר עקב שעות הערב המאוחרות רק תרם במחבואן. היא הסיתה את מבטה במהירות. "א, א, אני מצטערת שאני פונה אלייך כך, אנחנו זרים לחלוטין," מלמלה, "אך פשוט היה נדמה לי שמשהו לא בסדר אצלך, ו.." היא לא מצאה מה לומר. אפילו החושך לא הצליח להסתיר את הסומק שעלה על לחייה. "זה בסדר, תודה על הדאגה," הוא דיבר בקול חלש. "אני פשוט חשבתי על..מישהי," הוסיף. "מישהי?" היא שאלה. הם החלו ללכת ביחד אל כיוון לא ידוע, עוברים ליד בניינים גבוהים ועצים-פה ושם. הוא היה ממש גבוה, והיא הרגישה לעומתו כמו גמדה-היא אפילו לא עברה מטר וחצי. "החברה שלך זר.." הוא קטע אותה. "היא לא היית חברה שלי בקטע כזה, רק ידידה מאוד טובה. למרות שאחר כך התברר שהיא.. הרגישה יותר ממה שמרגישים אל ידידים."
היא השתתקה. היא לא ציפתה לווידוי כזה מאדם זר.
"ומה איתך?" שאלה לבסוף. היא הביטה בו בעיניה הירוקות בסקרנות. היה להן גוון מיוחד מאוד, כזה שגרם לאחרים לחשוב כאילו היו אלה עדשות. "אני לא יודע…" הוא ענה. "היינו חברים ממש טובים, עכשיו אני מבין את זה. לא היינו מסכימים כמעט על דבר, אבל היא תמיד הייתה בסביבה, ותמיד הייתה מוכנה לעזור לי כשהייתי צריך." הוא חייך חיוך עצוב, אך היא לא יכלה לראות זאת. "אבל היא לא נראתה מושכת במיוחד, וגם לא הייתה הכי מקובלת.."
היא הרגישה עיקצוץ בליבה. ברגע זה חשה כעס רב כלפי הזר, מפני שיכלה להזדהות לגמרי עם הנערה עליה דיבר. אך היא עצמה הרגישה לא בסדר כבר כמה זמן, ובעצמה עברה כמה דברים לא נעימים במיוחד-או יותר נכון, ממש לא נעימים, וידעה כמה חשוב לדבר על זה כדי להרגיש הקלה. לכן לא אמרה דבר, אלא רק לא הביטה בו יותר.
"אז פגעתי בה, פגעתי בה מאוד…" הוא אמר, חרטה נשמעת בקולו. היא נשמה עמוקות. "אז אולי תבקש ממנה סליחה?" קולה היה צרוד. "זה לא כל כך קל," הוא מיהר לפוגג את ההצעה. "פגעתי בה יותר מדי. באותו הרגע.. לא שמתי לב בכלל לרכות שלה, לליבה הרחב ולעיניים היפיפיות שלה, שתואמות לגמרי את שמה.. באותו הרגע לא חשבתי יותר מדי. ועכשיו מאוחר מדי, כי איבדתי אותה. ורק עכשיו אני מבין..כמה שזה כואב. גם לי."
היא רצתה לומר לו הרבה דברים, לעודד אותו. היא יכלה ממש להבין על מה דיבר. אך לא נותר לה זמן. "זה הבית שלי, אז אני צריכה ללכת," היא אמרה, אך לפני שהלכה חייכה. "זה ייקח הרבה מאוד זמן, אבל, אל תאבד תקווה. היא נשמעת כמו אדם שייסלח בסוף!"
אחרי שנעלמה מאוחרי דלת הכניסה לבניין הוא סוף סוף הפסיק להסתכל על אותה הנערה. הוא חשב על כל מה שעשה. אם רק הייתה יודעת הכל.. לא הייתה אומרת את זה. ועכשיו הוא הרגיש שהוא מתגעגע אפילו יותר מקודם. לראשונה, הוא הרגיש כאילו הוא רוצה לבכות.
"אני מצטער כל כך…" לחש. "רק אחרי שאיבדתי אותך… הבנתי עד כמה היית חשובה לי, מידורי*."


תגובות (6)

איך עלה לך הרעיון? אני מאוד סקרנית. תמיד כשיש השראה היא באה מנקודה כלשהי, וזה.. זה מהאוויר. אלא אם כן זה מהחיים האמיתיים, ואז מה? כי אני לא מכירה שום דבר דומה. אם יש מקום אחר להשראה שכזו, ספרי לי, כי אני חייבת ורוצה לדעת!!

08/11/2014 20:02

    סדרת אנימה קסומה:> כלומר קרו שם דברים אחרים ודמויות אחרות ושיטס אבל היה מסר כזה.
    אפשר לקבל ממש הרבה השראה מסדרות, זה לא יאמן פשוט;-;
    ~למרות שאני אישית בכלל לא אהבתי את הקטע הזה, אבל נממ..נזרום~
    (מהחיים ההשראה היחידה שבאה לי היא להתלוננותXD)

    08/11/2014 20:05

    …אני חייבת להתחיל לראות אנימה. אני פשוט מפחדת שיהיו קטעים סוטים ו/או שאני לא אבין. אני פשוט יותר מדי בריטית אירית איטלקית צרפתיה וכל דבר אחר כל כך מוזר וזר לי… למה זה ככה?? טוב זה לא תירוץ. אז יאללה מלי, צאי מיוטיוב כבר ולכי תצפי!! יש לך המלצות?

    08/11/2014 20:15

    אם תתחברי לצ'אט אוכל להמליץ לך על הרבה דברים. ויש סוגים אחדים של אנימות סוטות. יש המון שאין שום דבר סוטה בהן בכלל, ואלה שאפילו נשיקה אין בהן. סואו..

    08/11/2014 20:22

ואוו, כתבת את המסר בצורה מדהימה. וגם את הסיפור. רעיון חכם ויפה ^^

09/11/2014 08:30

    שוב, לא מי יודע מה התחברתי ספציפית לקטע הזה. אבל, תודה רבה^^

    09/11/2014 15:57
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך