אריאל
אפשר לשאול על הכל, ואפשר לענות תשובות שעליהן אפשר לשאול עוד ועוד שאלות ואז שוב...

שאלות

אריאל 30/04/2017 566 צפיות 2 תגובות
אפשר לשאול על הכל, ואפשר לענות תשובות שעליהן אפשר לשאול עוד ועוד שאלות ואז שוב...

פעם חשבתי מה ההבדל בין דויד של מיכלאנג'לו, וונוס של בוטצלי ונחשות המים של קלימט לפורנוגרפיה, למה אותם אנחנו תולים על הקיר,
ואת האחרים לא.
פעם חשבתי למה פדופיליה זה רע: לא בכוח, רק כשאיש אוהב ילד מאוד, וילד אוהב את האיש מאוד והאיש מציע לו משהו – גופני. לא כואב ולא שורף רק חיבוק שונה. עוד טפטוף של אהבה.
פעם חשבתי למה מגיל 18 אני יכול להיכנס לכלא, לקנות אלכוהול ולעשות מה שבאלי, גיל 17 היה ליפני פחות משנה, גיל 16 היה ליפני פחות משנה לפניו, וגיל 15…
ולמה רק מגיל 18 גבר יכול לקיים יחסי מין עם בחורה, למה 17 לא?, יש לה רגליים של אישה, שיער של אישה, ועניים מאופרות בשחור, היא אותו דבר… ואולי גם בשנים לפני היא הייתה, עד שהיא לא.
פעם חשבתי למה כלכך קל להיות הורים, כלכך קל ליצור תינוק ולהפוך אותו לילד, לגעת לו במוח איך שרוצים, בלב איך שרוצים, בגוף איך שרוצים, וכדי להשיג רישיון למכונית צריך להוציא יותר כסף, ללמוד ולעבור מבחן בסוף. שתיים בעצם.
פעם חשבתי למה כולם שווים: הוא יותר חכם ממני, הוא יותר טיפש ממנו, היא יותר יפה והוא יותר מהיר. אנחנו לא שווים. אפילו אין לכולם אותו מספר של רגליים.
פעם חשבתי על סמים: למה לא להתמסטל כל היום, אם ישלך את הכסף וזה גורם לך אושר, מה ההבדל בינך לחתן פרס נובל: כל אחד ודרכו אל האושר.
מי אמר שהאושר שלו שווה יותר מהאושר שלך, מי,
יש אושר אבסולוטי?
פעם חשבתי שאין לי תשובות, לא באמת. לחלק אולי חלקי תשובות. אבל אני עדיין חושב, ואולי התשובה היא לא העניין, ואולי גם לא השאלה. אולי זה הדרך. כי אני חושב וחושב ומבין שאני סתם אדיוט.
וזה טוב, אולי
פעם חשבתי גם מי המציא את הפיצה, זה היה בטעות או בכוונה, הוא קרא לזה פיצה אז, זה היה עגול, דק, איך זה היה… מישהו יודע….


תגובות (2)

חחחחח הכתיבה שלך נעשית מאוד נעימה ומוערכת

01/05/2017 05:30

    תודה… (באמת)

    01/05/2017 09:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך