תולעת סיפורים... ;)
שלום לכל מי שהכיר אותי או את הסיפורים שלי באתר. אני כנראה לא אחזור לאורך רציף, לצערי , וכנראה שגם הסיפור הזה יימחק. בכל מקרה, אני מקווה שאהבתם אותו ואשמח לשמוע הערות או חוות דעת עליו. אני מעדיפה לא להגיב לסיפור עצמו אבל זה משהו שהרגשתי בשבועות האחרונים.

שיכורה מאושר

תולעת סיפורים... ;) 09/01/2015 1043 צפיות 9 תגובות
שלום לכל מי שהכיר אותי או את הסיפורים שלי באתר. אני כנראה לא אחזור לאורך רציף, לצערי , וכנראה שגם הסיפור הזה יימחק. בכל מקרה, אני מקווה שאהבתם אותו ואשמח לשמוע הערות או חוות דעת עליו. אני מעדיפה לא להגיב לסיפור עצמו אבל זה משהו שהרגשתי בשבועות האחרונים.

שיכורה מאושר. כן, זה מה שאת.
את מרגישה את הלב שלך קופץ? את מרגישה את החיוך על שפתייך? את רואה את חברייך הסובבים אותך? ברור שכן. את לא יכולה להתכחש לזה. את פשוט שיכורה מאושר.
את רוצה לצעוק עליי, נכון? להגיד שאני מקנאה בך, שאני משקרת, שאת לא "שיכורה מאושר" או משהו מוזר ומטומטם נוסף שהמצאתי. אבל כשאת תפלי, כשהמשקפיים הוורודים שלך יישברו ותראי רק שחור, תשבי בצד השולחן ורק תילחמי בדמעות- את תראי. תראי את כל שאר חברייך שיכורים מאושר.
את תביני, ותרצי רק להשתכר מחדש.
ההרגשה המתוקה הזאת… זה מה שעושה לך כל כך טוב. הפופולאריות, האושר, הצחוק, האהבה, האגו… בגלל זה את לא מפסיקה להשתכר?
אני לא חושבת שראיתי תקופות ארוכות, אפילו של כמה ימים, של חשכה ושל עצב בלבך. כאילו את לא מסוגלת לסבול בכלל. את ממהרת לברוח למקום הבטוח והשמח, והלב שלך נותר דומם. את מדחיקה את כל הרע שבתוכך, את שברי הלב ואת הקשיים, לצחוק אחד גדול. אבל הצחוק הזה לא מזויף – הכל בגלל שאת שיכורה. כל כך שיכורה.
האושר קלקל אותך והמשקפיים הורודים כבר לא ירדו מפנייך לעולם. הרצון לשמחה בחייך נהיה אובססיבי ורומס, רק במבט קצר בפנייך אני יכולה לראות זאת. בחברתך ההנאה שולטת בך – אתה יכול ליהנות, לשכוח את כל בעיותיך ולהרגיש כמו מלך העולם לרגע אחד קצר.
ברגע השני, תרדוף אחרי האושר כמוך. תתמכר לתענוג המזויף והממכר של הבריחה.
אבל מה תבוא אחרי זה? האמת. ברגע השלישי כבר תירמס בעצמך.
אבל בסופו של דבר… את צודקת, אני כן מקנאה בך. אני מקנאה בטיפשות, בחוסר שיקול הדעת וההבנה, בשכרות הכל כך פשוטה שלך לאושר. אני מקנאה בחיוך התמידי שלך, בקסם הלא מובן שלך שגורם לכולם לאהוב אותך, בידיעה שאת אף פעם לא לבד – בזמן שאני יושבת בצד ונלחמת בדמעות.
בזמן שאני יושבת בצד, בלב מרוסק, בוהה באוויר ומטילה בי אשמות ללא הפסקה, את צוחקת ומוקפת בחברים של שתינו. כשאני מחבקת את רגליי, רועדת מקור ונלחמת בשיברון ובדיכאון – תמיד יהיה שם מישהו בשבילך שיכסה אותך במעיל חם.
כשאני נופלת, כשעולמי נקבר מתחת לאדמה ואני מתחננת לעזרה ממך, חברתי הטובה – את עפה לך בעננים.
ואולי בגלל זה אני לא יכולה להשתכר מאושר. אני לא יכולה לעוף כשמישהו נקבר באדמה.
וזו הסיבה שאני מקנאה בך. אני לא מצליחה להשתכר, אני לא יכולה לעוף – גם לא לשנייה אחת קטנה. אני לא מסוגלת להיות מאושרת.


תגובות (9)

זה סיפור מדהים. אל תמחקי אותו.
אני אוהבת את הכתיבה שלך. התגעגעתי לסיפורים שלך.
האמת שגם אני מרגישה כמוך בזמן האחרון. כאילו שום דבר לא יכול להיות טוב. כאילו טוב זה דבר שכבר לא קיים. אבל הי, אולי זה יעבור, לך ולי^^

09/01/2015 20:15

תס, את נהדרת ומדהימה, גם הכתיבה וגם את עצמך: מרהיבות.
שיכרות היא מצב זמני, אחרי כל ליל שכרות בא ההנגאובר, הדאון. עדיף לחפש את האושר האמיתי, המתמשך, והשליו.

10/01/2015 01:46

ממש אהבתי.
הזדהתי מאוד…
אל תמחקי את הסיפור, והמשיכי לכתוב, כי אהבתי הרבה סיפורים שלך. את כותבת מדהים!

14/01/2015 03:58

אני לא חושבת שתראי את התגובה שלי כי פירסמת את הסיפור הזה לפני כמה חודשים, אבל הוא ממש יפה. הוא פשוט סחף אותי.
השם שלו קליט, וזה פשוט גרם לי להכנס ולקרוא. וכמובן שזה משך אותי עוד ועוד. אני לא חושבת שקראתי אי פעם משהו דומה לזה. אני שמחה שלא מחקת את זה בסופו של דבר. הוא ממש יפה ומגיע לכולם לקרוא ממנו.

22/05/2015 16:05

ממש אהבתי! את כותבת מדהים! והזדהתי מאוד.
הוא ממש מושלם וכמו שאמרו כולם לפני- הוא מומלץ לקריאה.
תמשיכי לכתוב עוד :( את בין האנשים הכי מוכשרים שנשארו באתר.

האמת ראיתי את הסיפור לפני חודש מהמחשב של בת דודתי, והייתה שם רק מקלדת ברוסית ואז זה פרח מזכרוני…

נ.ב שלחתי לך הודעה.

07/06/2015 14:45

ואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/06/2015 00:43

היי, זה שוב אני
סיפור יפה,
אני ממש מזדה איתו.

30/06/2015 19:20

ממש לא כדאי למחוק,
הסיפור מדהים, וגם האחרים שלך,
ממש מומלץ,
את מנסחת מדהים,
והלוואי שגם אני הייתי יכול למצוא רעיונות כל כך טובים (-:

30/06/2015 19:46

סיפור מדהים!!:)

03/08/2015 13:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך