שמוליק 18+

גיא שמש 29/12/2018 494 צפיות אין תגובות

הוא, נגמר לו הסרט מדידה. הוא לא היה יכול למדוד את ההיקפים של השרירים שלו. הוא לא ידע אם הוא מספיק שרירי. הוא לא ידע אם הוא הופך שרירי יותר, או פחות. גם אם היה שואל אנשים – זה לא אמר לו כלום. לא היה לו כל קנה מידה, מלבד קנה התותח הישן שניצב אצלו בחצר והיה מכוון לבית של חבר שלו שמוליק ש-גר בצד השני של העיר. אם שמוליק לא יחזיר לו את המשקולות חמש קילו שהוא נתן לו, הוא, מיכה, פשוט יפוצץ אותו ואת הבית שלו בפגז שהוא יירה מתוך קנה התותח של התותח. ולא אכפת לו שלשמוליק יש אחות קטנה ומתוקה שגרה אתו בבית, ודווקא מיכה אוהב אותה מאוד. תמיד היא שמחה כש-מיכה מגיע עם ממתקים, ומחבקת אותו ומנשקת אותו, ואומרת לו שתתחתן אתו כשתהיה גדולה. ובכלל לא אכפת לו מההורים של שמוליק, שגם גרים שם בבית, ונתנו לו ככה חינם מכונית יד חמישית שהם לא צריכים, אבל המכונית נוסעת כמו לביאה אמתית, רק סוחבת דלק. ובאמת לא אכפת לו מהחתול של שמוליק, שתמיד מתרפק עליו, על מיכה, ורוצה ליטופים, ואז מלקק לו את הפנים. לא, לא אכפת לו, הוא יפוצץ בתותח הישן את הבית של שמוליק אם לא יחזיר לו את המשקולות.

אבל שמוליק בכלל לא גר בבית ש-מיכה חושב שהוא גר בו. וגם לא אחותו ולא הוריו ולא החתולה שלו. הם נסעו לקליפורניה להתחיל בחיים חדשים. ומיכה לא יודע, אבל הם לקחו את המשקולות איתם, מתוך קלות דעת. ועכשיו שמוליק נמצא בקליפורניה ומתאמן על המשקולות של מיכה שנמצא בירושלים. אבל מיכה בכל זאת יפוצץ לו את הבית. כי הוא שמע ששמוליק עבר לקליפורניה, וכיוון מחדש את התותח שלו עם הפגז, הפעם לעבר קליפורניה, בדיוק לבית החדש של שמוליק. ואם שמוליק לא יחזיר לו את שתי המשקולות, כל אחת חמש קילו, הוא יפוצץ מירושלים את הבית של שמוליק בקליפורניה בתותח הישן שיש לו בחצר עוד מתקופת המנדט, ושמוליק לא יידע מאיפה זה בא לו, ולא אכפת לו מהאחות של שמוליק, ולא מההורים שלו, ולא מהחתולה. גם לא מהעציץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך