Life for you
האמת שבאמת מצאתי את זה במחברת עם כמה סיפורים שמסתבר שכתבתי את זה לפני כמה חודשים. אני מודה שזה די סוף כואב.... זה מאוד פסיכולוגי! כי נגיד הילדים פחדו לדבר איתה והיא איתם בגלל החברה, אפשר להתייחס לזה בכל מיני אפשרויות! מה דעתכם? תכתבו לי בתגובות!

שתיקה

Life for you 12/05/2014 825 צפיות 3 תגובות
האמת שבאמת מצאתי את זה במחברת עם כמה סיפורים שמסתבר שכתבתי את זה לפני כמה חודשים. אני מודה שזה די סוף כואב.... זה מאוד פסיכולוגי! כי נגיד הילדים פחדו לדבר איתה והיא איתם בגלל החברה, אפשר להתייחס לזה בכל מיני אפשרויות! מה דעתכם? תכתבו לי בתגובות!

בוקר, שמש, אותו בוקר שאני רואה כמו כל יום,
נסעתי לבית הספר, הסתכלתי דרך החלון, לגבעה הירוקה שאני רואה כמו כל בוקר
הציפורים שהיו סביבי ציצו ועפו להם עם הרוח,
יצאתי מהאוטו של אמא וסגרתי את הדלת הקידמית של האוטו.
אותה נשימה ארוכה חזרה אלי, אותו רעד בידיים, אותה צמרמורת משתקת,
נכנסתי, בחנתי תמונות שהיו על הקיר את חדר המורים שהיה מולי, את הילדים הקטנים שהתרוצצו מול דרכי.
נכנסתי לכיתה, אותם ילדים, אותם שולחנות, הכל נשאר אותו הדבר, אותו לוקר חיכה לי, הנחתי את התיק ליד השולחן והתקדמתי ללוקר, הוצאתי קלמר וספרים והתיישבתי במקום.
לא רציתי לקום הרגשתי את רגליי דבוקות לרצפה, לא מרשות לי לזוז.
רציתי לומר, רציתי, פשוט… המילים לא יצאו מפי.
הסתכלתי עליהם מהצד, הם צחקו, היו מאושרים, מדי פעם שלחו אליי פרצופים קרים ומרים, הם לא רצו לדבר איתי, הם פחדו, בדיוק כמוני.
הכל היה אותו הדבר, כיסא, שולחן…
וילדה שקופה


תגובות (3)

לא הבנתי למה הם פחדו לדבר איתה?
כאילו, עשו עליה חרם?

12/05/2014 17:49

    כמו שאמרתי אפשר להתייחס לזה בכל מני צורות, אני אישית התכוונתי כאילו הם חוששים לדבר איתה בגלל החברה, כאילו עם החברה תראה שמדברים עם ילדה אז זה יביך את אותו ילד שידבר איתה….

    חחחח איבדת אותי?

    12/05/2014 19:50

רק שילדי הכיתה שלי מעדיפים ללעוג לי

12/05/2014 19:52
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך