קטע קצר בגלל יום השואה החלטתי לספר משהו קשור על ילדה אחת ..שסיפרה על מה הרגישה בזמן השואה ..זה לא אמיתי ! אני יודעת שלא כזה יצא משהו אבל ניסיתי לכתוב ..

אין דרך חזרה

04/05/2016 948 צפיות אין תגובות
קטע קצר בגלל יום השואה החלטתי לספר משהו קשור על ילדה אחת ..שסיפרה על מה הרגישה בזמן השואה ..זה לא אמיתי ! אני יודעת שלא כזה יצא משהו אבל ניסיתי לכתוב ..

אני מתגעגעת כבר אני יודעת ,אני מתגעגעת לאימי ,אבי ולאחותי הקטנה וחיית המחמד שלי שמצאנו נטוש לפני שכל זה התחיל .
אין מילים לתאר כמה אני רוצה לחזור ,אני סובלת !
אני כל כך מתגעגעת ואני יכולה עוד לומר מיליון פעמים כמה שאני מתגעגעת אבל אני יכולה כי אני נשארתי בודדה בלי משפחתי כי אני היחידה שנשארתי ,הם מצאו אותי ואני כל כך מפחדת ,אני כל כך מפחדת למות ..אני לא מוכנה עדיין !
רציתי להמשיך לחיות כמו שצריך ,אבל אין דרך חזרה ..אין ואני ממשיכה לחיות במקום הנוראי הזה . מסתבר שאחותי הקטנה לא חייה יותר ..מצאתי אותה על אדמה ..בגדיה קרועים ומלאים דם קר ..אני רוצה לנקום את נקמתי אך לא אוכל כי כבר אני חלשה מדי ועייפה!
אני חסרת כוחות ..אני כבר לא אוכל להלחם ולהאבק לנצח עד סוף המלחמה הזאת .
אני רוצה לברוח ולראות שמיים כחולים ,ציפורים ורוח נעימה לא כמו רוח מקפיאה עד עצם ודם..את משפחתי אני כבר לא הראה בחיים אבל אני גאה בכך שהצלחתי לחיות עד עכשיו ,עד הסוף ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך