איפה היית שרצחו את אחיך ?

טליה . 18/04/2012 839 צפיות 2 תגובות

אתה בוודאי נוצרי מאמין , ומגיל צעיר חונכת לשנוא אותנו,אותי,את היהודים.
אתה פולני,או גרמני,או אולי הולנדי או הונגרי , אתה שייך לעם כל שהוא , ללאום , ואתה כ"כ גאה בו , שכל השאר נראים לך בטלים ומבוטלים .
ולמה?סיבות קצרות,לא ממש החלטיות,אבל היו לך סיבות . ובקשר לשנאתך , לא אוכל להטיף לך . כי כמו שאנו קנאים לדתינו ושונאי עמים אחרים , כך גם אתה , וזהו טבע העולם .

כששמעת את הצרחות של הילדים היהודים שאביהם נלקח בכוח ע"י החיילים,את בכי התינוקות שנחטפו מידי אימותיהן,את קול האש הגדולה שכילתה את ביתם,איפה היית?
ולמה לא צעקת?ולמה לא בכית?!ולמה לא הצלת?!
ואחר כך,שראית את הניצולים הכחושים,הרעבים והחולים,למה לא הושטת להם יד?!
למה לא עזרת להם,בטיפת מים או בפרוסת לחם יבשה?
למה קראת לחיילים הגרמנים והסגרת אותם,וראית איך הם מובלים אל מותם.

כשהרחת את ריח הבשר השרוף,את הניחוח המזוויע שיצא מתוך מחנה מוקף בגדרות טייל דוקרני , איפה היית אז?!לא חשדת?!ליבך לא הלם בליבך כ"כ חזק?לא חרדת לגורל אותם אנשים?
ראית אותם מרחוק,יורדים מרכבת משא גדולה ונכנסים לתוך המחנה,ראית את עשן הארובות וידעת כי בעוד כמה שעות האנשים שנכנסו לעולם לא יחזרו,למה לא עשית משהו?!למה לא רצת ולקחת את התינוקת שתייפחת בידי אימא,למה לא גייסת צבא וניסית להציל אותם?

ובסוף,שהם שוחררו.
גם אז לא היית שם כדי לעזור להם .
הם שרדו את כל הזוועות , ואתה נשארת אילם עיוור וחרש .
יש אולי יש לך מליון סיבות לשנוא את היהודים , אבל אין לך אפילו סיבה אחת לראות אותם נשרפים חיים ולא לעשות כלום !!!!!
הם בני אדם , בדיוק כמוך
והילדים שנשרפו הם בדיוק כמו הילדים שלך ,
והזקנים שנשרפו שם , הם בדיוק כמו הזקינים שאתה ומשפחתך תהיו יום אחד .

ועכשיו , אחרי השואה , היהודים ואתם לעולם לא תהיו אותו דבר !!!
כי מי שראה את הזוועה ושתק כבר לא נקרא בן אדם , אתם רוצחים לכל דבר .
אבל למרות הכל , אם אחד מכם יפול לצרה כאן בארץ שלנו , אם הוא יגווע ברעב באמצע הרחוב או שרובה יהיה מכוון אל ראשו , אנחנו נעזור לכם .
כי אנחנו בני אדם ,

אם אנחנו היינו במצבכם כעם , אם היינו עומדים בפני שואה של עם אחר
לא היינו רק שומעים,מריחים ורואים
היינו שם איתכם בפניים , מחזקים את ידכם ושומרים על נשמתכם .


תגובות (2)

וואוו… O_O
עוצמתי מאין כמוהו

28/06/2012 07:55

מדהים!!! עברה לי צמרמורת כשקראתי את זה, אין לי מילים איך לתאר את הסיפור המרגש ועצוב הזה!!

23/12/2014 09:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך