מאי8866
עצוב. סמיילי שט בים של דמעות.

גם אני אוסיף על השואה

מאי8866 08/04/2013 725 צפיות תגובה אחת
עצוב. סמיילי שט בים של דמעות.

קצת מעצבן שכולם זוכרים רק את 6 מליון היהודים, ולא זוכרים עוד 5 מליון -שדווקא לא היו יהודים.
השואה הייתה הזדמנותו של הטלר לרצוח את אלה שמחוץ לאידאל. האידאל הארי שלו אמור היה להיות מושלם: אדם יפה, שנמשך למין השני ואינו נכה בצורה כלשהי.
מי שהיה בעל מום, נכה, מכוער, בעל מום, טיפש, כהה עור, צועני או הומו-נספה יחד עם היהודים.

מה שהכי מעצבן אותי זה שהגרמנים הקשיבו לו. הוא היה מנהיג דמוקרטי, אף אחד לא העיף אותו ולא אסר אותו.
ולפעמים אני חושבת: מה עבר בראש לנאצי כשהיה רואה אנשים מתחננים ללחם, למים, ורואים שחבריהם לא שרדו את העינוי הזה? איך בנאדם נורמאלי יכול לחיות בלי לראות כל בוקר את העיניים של הילדים האלה, שלא היו אשמים בכלל, אבל נרצחו על ידו?

ואיפה רגשות האדם שלהם? אני בטוחה שאי אפשר לכנות אותם 'חיות'. אני מאמינה שאף כלב ואף בהמה לא הייתה רוצחת ככה את בני מינה. אלה פשוט מכונות הרס. ושום קללה לא מתאימה פה, כי אף אחד אחר שתשוו אותם אליו לא יעשה דבר כזה.

ואיך מישהו לאזעזל עוד מכחיש שזה היה בכלל?!?! אחרי כל מה שצולם? ערימות הגופות? יומני הילדים? הסיפורים התיעודיים?


תגובות (1)

~~~~~~~~~~~~~ :'( ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ( עצוב ) ואין מה לומר..

08/04/2013 08:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך