חיים בצל הסכנה

19/04/2012 795 צפיות אין תגובות

היום היה יום הזכרון לשואה ולגבורה
הזכרון. הזה נחקק בכול דור ודור הוא עובר כמורשת לעם היהודי לכול ניצול יש את הסיפור שלו ואת הזכרון שלו ואת הכאב שלו לפעמים מאוד קשה לניצולים לספר לספר לסובבים אותו את המידע על סיפור חיו יש כאלה שלא מסוגלים אפילו לשמוע תמילה שואה שלוא נדבר על גם לספר מה היה להם בזמן המלחמה לפעמים הם רושמים הכול ביומן סודי שלהם ונותנים לקרוא מתוכו רק שאם עוד בחיים הסיפור שאספר לכם אכשיו מספר על הנושא הזה של גלוי האמת דרך מיסתור .
חנה הנכדה של רחל זל לא ידעה אף פעם את סיפור חייה של סבתה רחל זל היא אפילו לא ידעה שי סברתה רחל זל ניצולת שואה לאחר שסבתה ניפטרה גילתה חנה את כול האמת וסיפורי המיסתור של סבתה זל רחל .
המקרה קרא כך חנה קבלה מכתב אחרון מיסבתה שנכתב לפני מותה של סבתה המכתב היה מאוד מרגש אך גם מיסתורי היו בו קבצים של צופן שחנה היתה צריכה לסוע לצרפת למידנת הולדתה של סבתה זל כדי לגלות את הסודות שעוברות על הצופן וכול נקודה של רמז הובילה אותה למין מסע שכול חלק היה בו כאילו היא היתה סבתה שדרך ההרגשה הזו חנה חותה דברים שלא הכירה למשל היא הגיעה לבית של הורי סבתה זל ועוד למקומות נוספים היא הגיעה לאזור שצריך לטפס בזה משור גבוה שהיתה צריכה לתפס את הגבעה הקשה ושם היא הגעה לקצה של הגבעה והיה שם אזה בור גדול בראש הגבעה צ חנה לא פחדה היא ישר קשרה את החבל מסביב לאבן שישבה לה בחוץ מחוץ לבור והחלה לרדת עים החבל לתוך הקצה של סוף הבור. היא ראתה פתק קטן למטה בתכונת והיה רשום בפתק פו רשום סיפורי בסוף הפתק רשמה רחל זל את שמה .
חנה חפרה מהר מהר את הבור ולבסוף הוציא מהבור יומן קטן זה היה. היומן של רחל זל סבתה של חנה היומן היה ישן מאוד והתלכלך עם השנים עם הבוץ שעף אותו חנה נקתה את הבוץ שהיה מסביב ליומן .
הכניסה תיומן לכיס שלה והחלה. לטפס במהרה על החבל שהגיעה לקצה מעדה נפלה לבור בחזרה וכתצאה מהנפילה החזקה היא שברה ת אחד מרגליה .
בנתים כאן מיסתים ספרנו להיום השעה כבר מאוד מאוחרת העיפות נחתה עלי ואני חיבית לסגור. בנתים את המחשב שלי שמימנו אני רושמת בפנכם את סיפורי אם קצת סבלנות תשמעו בקרוב את סוף הסיפור בנתים עד אז שתפו אותי בקשר לסיפור זה על. רגשותכם מחשבותכם .
לילה טוב מירי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך