בקי
לזכור , להזכיר ולא לשכח חלילה לנצח נצחים את השואה את ההרג ההמוני של יהודים בכל רחבי אירופה לזכור ש- 6 מיליונים של יהודים חפים מפשע נהרגו רק בגלל היותם יהודים. יהי זכרם ברוך!!!!!!
לזכור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ערב יום השואה

בקי 29/04/2011 843 צפיות אין תגובות
לזכור , להזכיר ולא לשכח חלילה לנצח נצחים את השואה את ההרג ההמוני של יהודים בכל רחבי אירופה לזכור ש- 6 מיליונים של יהודים חפים מפשע נהרגו רק בגלל היותם יהודים. יהי זכרם ברוך!!!!!!
לזכור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביום א' הקרוב יחול ערב יום השואה. יום זה אסור שישכח ויש לזכרו תמיד. ניצולי השואה שהם בדרך כלל באים בימים הולכים אט אט לעולמם וחלילה שלא יהיה מי שיספר ויזכיר לכל העולם : לספר ולא לשכח !!!!!
ניצולי השואה מילאו פיהם מים וסרבו לדבר על כך הם השאירו את מטענם הכבד מנשוא בתוכם בתוך ליבותיהם.
במהלך השנים האחרונות חלה תפנית חדה והניצולים החלו לספר את מה שעבר עליהם וכיצד חוו את כל ההשפלה, הרעב הסבל שאין מלים לתארם.

בשתפם את ילדיהם (דור שני לשואה) – בספרם על השואה בפני קהלים כאלה ואחרים באומץ ליבם לנסוע לפולין ולחוות את כל התופת – השואה לא תשכח אסור שתשכח לעד.

אני מצדיעה מעמק לבי לניצולי השואה כי הצליחו חרף כל העינויים הסבל והאכזריות שחוו – להקים משפחות להוליד ילדים , לצאת לעבודה למרות שהמספר החרוט לעד בזרועם ולמרות שאבן פלדה ענקית שרוייה בליבם.

נמשיך לזכור את 6 המיליונים שניספו ונמשיך לספר על כל מעלליהם של הנאצים וחרף כל זאת העם היהודי הצליח להקים מדינה משלו מדינה עצמאית חזקה ונפלאה – מדינת ישראל – הארץ שאליהו זרמו יהודים מכל קצבי תבל וכולנו כאיש אחד גאים בארצנו הנפלאה, סוגדים לדגל כחול לבן וממשיכים לשמור על ארצנו מכל משמר !!!!!!!!!!

לזכור וחלילה לא לשכח.!!!!!!!!!!!!!!!

בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך