פרק ב המשך הסיפור חים בלב הסכנה

22/04/2012 746 צפיות אין תגובות

טוב קוראים יקרים עצרנו מהפעם הקודמת שחנה נפלה לבור וכאן ממשיך סיפורי מאותו קטע זה ממש .
חנה החלה לצעוק חזק חזק ולמזלה עבר בסביבה איש מבוגר שהיה הולך הלכה לאור הלילה לפני. שמחשיך הערב והוא חוזר הביתה לישון שמע האיש קול צועק הצילו הצילו .
התחיל האיש ללכת בעקבות הקול ועד שמצא לו בור התקופף קצת והזיז תשיחים שהסתרו את כינסת הבור ואז הבחין בחבל וראה תילדה נפולה. על תחתית הבור הוא החל לצעוק לה ילדה את שומעת אותי אני כאן ואני העזור לך תשתדלי לא להרדם לי אני חיב אותך ערה בבקשה אמרי לי מה מצבך האים נפגעת האים את פצועה צעקתי לו שרגלי נשברה ושאני לא מסוגלת לקום ושאני ממש צמאה ומרגישה שאני עומדת להתעלף פו הוא אמר לי תחזיקי מעמד אני צריך מחפס עזרה בנתים אני מוריד לך בסל הזה דרך החבל בקבוק מים שיש לי וגם סינביץ שיש לי כאן שלא הספקתי לאכול אותו וכנראה הוא נשמר בשבלך תקשבי טוב קודם כול שתפי קצת תפנים שלך אחרי זה שתי לאט לאט לא מהר ולא את כול המים של הבקבוק תגמרי אלה לשארי לך. עוד קצת ליותר מאוחר ואחרי ששתית תתעלי לאכול תסנביץ בכדי שהיה לך קצת כוח מיד אחזור חמודה מיד אחזור מוריס אמר לי שיחזור מהר והוריד את הסל שלו דרך החבל שהיה בתוכו מים וסינביץ ואני זחלתי לכיון החבל והורדתי תסל ונופפתי לבוריס עם היד שקבלתי תסל ונופפתי לו לשלום בוריס ניגש לאופנים שלו היה בקצה השני של השביל ורכב עלהם פתאום שמעתי כול צפצוף של פעמון וזהיה השעון שלי התעוררתי בחדרי וי במיטה שלי בריאה ושלמה ולמעשה הכול. היה חלום הכול הכול .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך