בקי
מה אוכל להוסיף ממש כלום הכל דבשששששששששששששששששש

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכייני לעת זיקנה " פרק ל"ט

בקי 31/01/2012 552 צפיות אין תגובות
מה אוכל להוסיף ממש כלום הכל דבשששששששששששששששששש

הזוג הצעיר המשיך לתכנן את עתידו ולבי שבה ושאלה את דניאל באם הוא לבטח יעלה ארצה וינסה להשתלב באחד מתי החולים בארץ.

הוא הביט לעברה עם חיוך גדול ואמר: "בשביל לחיות לצידך אני מוכן ללכת עד סוף העולם, את הפחת בחיי רוח נעורים, אהבה שמזמן חשבתי שלא אחוש אחת שכמותה וכשאת נושאת את ילדי בתוך רחמך האם יש מקום לשאלה באם אשתלב בארץ"?

"ואוו כמה אני אוהבת אותך כמה אני מוקירה אותך וכמה אני מכבדת אותך רק ריבון העולמים יכול להוכיח כי אמת אמרתי"

"לבי מתוקה ויפהפייה שלי ,עצם המקצוע שבחרת ,לתת מעצמך לכל אחד שזקוק לך , ועצם המוסד הגריאטרי ששם את עובדת וכולם נושאים אותך על כפיים עצם האהבה לכל אותם קשישים כשאת מנסה לרצות את כולם, לעזור לכולם, עצם זה שאת מקיימת הלכה למעשה את המושג אהבה במיוחדת במינה ויחד עם זאת אל תעזביני לעת זיקנה את אלופה את טוב הלב בהתגלמותו ואני זכיתי בכל האשר והצוף שבך ועל כך אומר לך תודה".

"ואוו דניאל תודה רבה לך חמוד שלי אני מאושרת להיות לידך אוהבת אותך ואוהבך לנצח".

"לבי את עייפה נכון אולי תיכנסי ותירדמי כי למחרת בבקר את בטיסה ארצה," "אני לא נכנסת למיטה לבדי" סליחה אך את אינך לבדך בכלל את נושאת משהו עצום בתוכך"

"נכון אך אני לא רוצה להתעסק עם קטינים , הייתי מעדיפה להיכנס עם האבא המתוק של מה שנושאת אני ברחמי".

מה יכול דניאל לענות לגברת הצעירה ? ממש כלום הוא רק צריך ללכת איתה וזהו ואת היתר יחליטו בינם לבין עצמם.

השמש נכנסה דרך התריסים ולבי פקחה את עיניה היפות. היא מששה במיטה ושמחה שדניאל עדיין ישן. לא חלפו כמה דקות וגם הוא הסתנוור מקרניה של השמש שזרחה והיא כה יפה ומחממת הוא הצמיד את לבי אליו "ולחש את רוצה לקום או עוד מעט"? "בלחישה היא ענתה עוד מעט"

המעט ארך יותר משעתיים תמימות אך למי זה מפריע הלוא מחר בבקר בשעה זו היא בדרך הביתה ועד שדניאל יגיע יקח ודאי זמן רב אזי צריך לנצל כל רגע לאהבה לחיבוקים ולחישות שאיש אינו שומע פרט לשניהם.

בסביבות הצהריים הדי מאוחרות לאחר מקלחת וכל אשר אנשים נוהגים לעשות בשעות הבקר המוקדמות, שניהם התיישבו במטבח טדניאל הכין בוצ'ר טעים להפליא.

"מה את רוצה לעשות עכשיו לבי? בא לך לצאת לטייל? בא לך לעשות שופינג?"

בא לי לשבת פה לצידך ולחוש אותך זה מה שבא לי והלב שלי קצת כבד כי מחר אני נפרדת ממך עד שתגיע אתה אלי.

הוא הרגיע אותה שהוא לא יאחר מלהגיע מאחר ויש לו המון משימות והמשימה הראשונה היא לחבק אותה חזק חזק, המשימה השנייה היא להתעניין בעניין העבודה והמשימה השלישית היא לרכוש דירה גדולה שתתאים להרחבת המשפחה שכבר עושה דרכה לשמחתם.

"לבי את יודעת אולי נתחתן כשאגיע ארצה מה דעתך? אני מאושרת מהצעתך ואז אוכל לענוד את הטבעת נכון? "

"לא מאמי הטבעת הזו אינה שייכת לנישואין , את יכולה כבר לענוד אותה וטוב שאת מעלה עניין זה ומזכירה לי שעלי לקנות שתי טבעות נישואין וכשנקבע את יום הנישואין אבקש מצורף שיחרוט את תאריך נישואינו בטבעות וכן שמי יהיה חרוט בטבעת שלך ושמך יהיה חרוט מעבר ללבי שהוא עמוק בתוכו גם בתוך הטבעת הנישואין."

"דניאל אני מבקשת שטבעת הנישואין שלי תהיה בזהב לבן"

"רשמתי בפני גבירתי ההיריונית".

כך ישבו השניים והמשיכו להנעים את זמנם עם תכניות קצרות טווח וכן ארוכות טווח כשלפתע לבי אומרת: "אתה יודע מה עלה לפתע בראשי, ניסן המנכ"ל שלנו ביחסים מצויינים עם צמרת עובדי
משרד הבריאות הוא ירים טלפון לאחד האנשים הבכירים שם ויקבע פגישה ביניכם הכוונה כי ניסן יצטרף אליך ללא שום ספק, עם האישיות הבכירה כדי לנסות להתקבל באחד במתי החולים , עם הרזומה שלך דניאל היה בטוח שהם יחטפו אותך בכך אני בטוחה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך