בקי
הפרופסור הדגול חשב ברצינות לעלות ארצה - מה לא עושה האהבה פשוט משנה את הכללים שהיו חלים עשורים רבים וזאת בעניניו של דניאל הנה הגיעה הצעירה היפהפייה הפוריה מאד מאד וטרפה את הכללים מבלי להניד עפעף כל הכבוד לך לבי ♥♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכיני לעת זיקנה ככלןת כוחי אל תעזביני פרק ל"ז

בקי 30/01/2012 510 צפיות אין תגובות
הפרופסור הדגול חשב ברצינות לעלות ארצה - מה לא עושה האהבה פשוט משנה את הכללים שהיו חלים עשורים רבים וזאת בעניניו של דניאל הנה הגיעה הצעירה היפהפייה הפוריה מאד מאד וטרפה את הכללים מבלי להניד עפעף כל הכבוד לך לבי ♥♥♥♥

לבי ודניאל הגיעו לביתו של דניאל כשעוד שעה קלה יפציע השחר של יום חדש, אך זה לא חל עליהם כי ממילא דניאל לקח עוד יומיים חופשה כל עוד לבי תתארח בפריס.

"דניאל התפנקה לבי יש לך מלפופים חמוצים במזווה" "עכשיו מלפפונים חמוצים"? "זה לא אקוטי אך אם יש לך קופסא עם מלפפונים חמוצים בחומץ אשמח לאכול".

דניאל עלה על הסולם שהיה במטבח דרך קבע בעל שלב אחד בלבד ושלב רחב כדי לעמוד עליו ולשמחתו אכן מצא קופסא כזו.

"ואוו איזה כייף כמה בא לי מלפפונים עם חומץ"

"ומה את מבקשת ליד זה גבירתי ההריונית "?

"אם אתה לא מתעצל אז אנא הכן בשבילי חביתה מקושקשת ואם תרצה להצטרף אלי אשמח מאד מאד בוא נפתח שולחן "!!!!

החביתה המקושקשת הייתה ממש טעימה וגם האב הצעיר לעתיד נהנה גם מהחביתה וגם מהמלפפונים הם פשוט עשו חינגה משגעת,"בא לך עוד משהו מתוקה שלי? "כן"

"לעלות למזווה העליון"?

"לא קשור לאוכל, אני שבעתי ומרגישה מעולה" אוקי בואי נסדר את המטבח , מאחר וכידוע לך אני אובססבי לנקיון ולאחר תקבלי פרס על העזרה באם אכן תעזרי יפה חחחחח.

שניהם מירקו את המטבח, החזירו כל דבר למקום וביחד מחובקים כאיש אחד נכנסו לחדר השינה בין היתר גם להירדם כמה שעות.

עין תורנית פקח דניאל כשהשעה היית חצות היום. היא הביט לעברה של אהובתו וחש כלפיה אהבה כל כך עזה כל כך עמוקה אך הבעיה הינה לא פשוטה האם יאלץ לעזוב את מקומו בשיא ההצלחה בבית החולים במחלקה הכירורגית ולנסוע לארץ? אולי יבקש שנה ללא תשלום , הוא רוצה להיות צמוד ללבי במהלך כל חדשי ההיריון וזה לא סיפור שהיא תטוס לכאן בוודאי לא כשהיא תהיה בחדשים הגבוהים של ההיריון והוא יסע לכמה ימים וישוב זה לא פתרון.

הוא נישק ללבי שלו אשר התלטפה כחתלתולה קטנטנה וכה מתוקה "אני אוהבת אותך דניאל, אני לא יכולה לגור רחוק ממך , עלינו ללבן את כל האפשרויות ונלך לזו שהכי מתקבלת על הדעת נכון אהובי"?

"לא תאמיני אני בדיוק דן בסוגייה הזו אני רוצה ללוות אותך בכל חדשי ההיריון ולהמשיך להיות איתך לעולמי עולמים ואם תרצי לקום עכשיו נשתה קפה במטבח ונחשוב שנינו יחדיו.

"אפשר לקום יותר מאוחר"? "את עייפה עדיין יפה שלי""

"לא אני כבר לא עייפה אך בא לי שנמשיך להיות כאן בחדר הזה עוד זמן מה מסכים"?????

"כל מה שתצווי עלי אני מסכים בעיניים עצומות, אני בכל זאת אקום ואחזור עוד כמה דקות בסדר"??

"בסדר גמור, השעון הופעל מרגע זה בוא אלי מהר אני רוצה אותך חיים שלי".

דניאל שב לחדר השינה ושני הנאהבים יצאו ממנו לקראת השעה 15.00 עייפים מרוצים ורעבים מאד.

"לבי את יכולה לשגע" היופי המהמם שלך התשוקה שאצורה בגופך ואוו את פראית , את מהממת כמה אני אוהב אותך.

לאחר שהתקלחו יצאו לעבר המטבח הנקי והמסודר ועם הקפה הראשון אמרה לבי כי היא עליהם להשכים קום מחר ולנסוע שוב לשופט רושר אשר אבקש ממנו שייפה את כוחך לפעול בשמי בכל הקשר לירושה. עליך לדאוג לכל אשר בדירה, לנעול אותה היטב ולשמרה מכל משמר.

אתה יודע עבודתם של הגנבים מתבססת על דירות כאלה שיש להם מידע כי הדיירים אינם גרים בה והיא חלילה וחס עלולה להתרוקן וזאת לא תאפשר .

לבי את מחרתיים או מחר כפי שתחליטי תחזרי לישראל, אני אדאג לדירה החדשה שלנו כשאחליף את המנעולים אעבור לרבי בריח הכי החדשים שיצאו זה לא מכבר ואראה מה קורה במגירות שלה בהם יש לה את דביר הערך וחלקם או אולי הכל אעביר לדירתי

עוד משהו שאני חושב עליו ברצינות גדולה זה כי אבקש ממקום עבודתי חופשה ללא תשלום בשלב הראשון לשנה בלבד כשאני חייב להיות קרוב אלייך בהיריון היקר שלנו.

"מה דעתך? היא קמה מהכסא התיישבה על בירכיו ואמרה תודה לאל ברוך הבא לארץ ישראל, ברוך הבא אהוב שלי.

אני חושב שעוד שבועיים מקסימום 3 שבועות אהיה מוכן לנסוע ארצה.

"עכשיו הדירה שלך מאד קטנה נכון? "קטנה יותר קטנה מקטנה חייכה כשהיא מראה שיניים בוהקות בלובנן כמו פנינים יפהפים.

"אז ככה אני שמעתי על השכונה החדשה שהינה בשלבי סיום והכוונה שלי היא בסביבות תל ברוך או אפילו צפונה יותר, אני אבדוק בדיוק מה המצב ויש נקנה דירה גדולה כשאת דירתי ודירתה של עמנואל אנחנו נסגור על בריח עד שנחליט מה עושים הלאה.?

"ואוו מאמי אתה אשכרה תחיה לצידי בארץ"?

"אלא לצד מי אחיה אם לא לצידך אשר ערערת את השקט והשלווה שחייתי בה והגעת לכאן כמו כדור מרץ וסחפת אותי את הרווק המזדקן" חחח "אתה רווק מזדקן אתה הצעיר שבצעירים, אין כמוך פרופסור שלי אהבתי נתונה לך במתנה ואל תשכח לדאוג מלאי קופסאות של מלפפונים בחומץ חחחחח כיצד אשכח מלפפונים בחומץ זה גם אהוב עלי מאד מאד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך