בקי

יונית מפרגנת והכל טאצ' ווד, מתקדם יפה יפה

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכיני לעת זקנה" פרק ל"ו

בקי 30/01/2012 614 צפיות אין תגובות

יונית מפרגנת והכל טאצ' ווד, מתקדם יפה יפה

לאחר כמה שעות שקטות מלאות ליטופים ונשיקות המנסים לתרגם את האשר העילאי בו שרויים שני אנשים צעירים ומקסימים אלה, אמרה לבי לדניאל כי צריך לצלצל ליונית ולשאול אותה באם היא רוצה להגיע לכאן או שניפגש אצלה בדירה או בכל מקום שתבחר.

הוא ענה לה בחיוב ולא מש ממקומו. הטלפון היה לידם כך שגם לבי לא שינתה את הפוזה לפיה ישבה כך שעות נעימות ומדהימות וצלצלה ליונית.

"הי יונית מה שלומך מאמי"?

"בסדר גמור ואת"?

"מצויין , תגידי לי יונית דניאל ואני נמצאים בדירתה של עמנואל ומאד רוצים להיפגש איתך היכן בא לך להיפגש ?"

"אעדיף כ תבואו אלי, אני תשושה מיום עבודה ממש קשה"

"אוקי אין בעיות אך לא מפריע לך שנגיע בעוד משהו כמו שעה ומחצה"?

"כמובן לא יפריע לי ואדרבא זה יתן לי אפשרות לנוח קימעה ולארח אתכם בשמחה ובששון".

"דניאל לחשה לבי בעוד שעה וחצי ואולי יותר ניסע אליה בסדר"?

"מה שתגידי יפה שלי". לבי את יודעת למה אנחנו יושבים כאן ולא שוכבים על המיטה הנוחה של עמנואל יהיה לנו כייף במיטה"!!!!

"סליחה ? במיטה !!!! אז למה אתה מחכה????

שניהם קמו כנשוחי נחש וישר נכנסו לחדר השינה שהיה שייך בעבר לעמנואל.

חלפו שעתיים ודווקא דניאל התעשת ולחש באזנה של אהובתו :"נוסעים ליונית בסדר מתוקה ויפהפייה שלי"?

"ברור, הנה אני קמה מהמיטה הנוחה הזו לצידו של האחד והיחיד אך בשביל יונית הכל שווה.

לאחר כשעה הגיעו לביתה של יונית שקיבלה אותם בסבר פנים יפות והחמיאה ללבי כמה יפה היא נראית, "ומה אתי שאל דניאל"? "אתה מלך היופי ידידי הטוב ביותר"!!!!.

"ידידתי הטובה ביותר אנא תכיני לנו את הסם השחור ושיהיה חזק בבקשה"

"מיד יגיע"

יונית קמה והלכה לכיוון המטבח כשלבי הולכת אחריה.

"יונית ידוע לך משהו מהנעשה בין עמנואל לביני"??

"ודאי, היא התייעצה עם אמי ואתי ותמכתי בהצעתה הנדיבה ומדהימה כאחת ואני פשוט מאושרת בשבילך".

"יונית יש לי עוד משהו לספר לך שללא ספק תאהבי לשמוע עליו"

"את בהריון נכון"?

"סליחה דניאל הדליף את הסוד"?

"לבי את נראית כל כך יפה וכך נראית אשה צעירה יפהפייה מבטן ומלידה כשהיא נכנסת להריון ונושאת ברחמה את פרי אהבתה עם הגבר המהמם שכה אוהבת אותו.

יונית נישקה ללבי מכל הלב ואיחלה לה המון בהצלחה.

"לבי אני שמחה שאת כל כך מקובלת במוסד ועמנואל ואמי לא מפסיקות להלל את המקום ולהלל אותך כמה שכל הקשישים אוהבים אותך – זו אהבה מיוחדת במינה זו נתינה זה מה שאמר המשורר וידע מה הוא אמר "אל תשליכיני לעת זקנה וככלות כוחי אל תעזביני את התברכת בעשייה הזו ולכן יש לך מלוא הטנא אהבה, חדוות העשייה ועכשיו הריון יפהפה מגבר שאת כל כך אוהבת לאהוב – מגיע לך הכל מתוקה שלי ושוב נישקה לה בחום על לחייה שכרגיל בשעות שכאלה הן אדומות כדובדבן מתוק.

דניאל שאל בקול רם "בנות מה קורה עם הסם השחור" "מגיע דניאל שלי, חייכה לבי, שתיהן הביאו לסלון את המגש עם 3 כוסות קפה חזק וכמה נישנושים לשמחתה של לבי.

"דניאל אמרה יונית, אני משתתפת בשמחתכם הענקית כי אתם בהריון, פשוט שמחה מעמק הלב ומאחלת שהתינוק או התינוקת שתביאו לעולם יהיה יפה כמו לבי וחכם כמו שניכם"!!!!

"ואוו יונית גמגם דניאל תודה, ברכה כזו באה רק מאדם אוהב ומפרגן ואת לשמחתך קורצת בחומר כזה, נתינה אהבה, פירגון הם התכונות העיקריות שבתוך תוכך"

"איזה כייף צחקה לבי עכשיו גם יונית סמוקת לחיים ולא רק אני".

שלושתם ישבו בצוותא קרוב לשעתיים מנשנשים משוחחים סיבוב נוסף של קפה והגיע השעה לחזור הביתה.

"מתי את מתכוננת לחזור הביתה שאלה יונית את לבי"?

"אני מקווה שבעוד יומיים כי אינני יכולה להפקיר את האנשים שלי את המשפחה שלי לזמן רב, אחזור בעוד יומיים גג שלושה ורציתי עוד משהו טוב שלא שכחתי, "יונית את העברת באמצעות אמך מעטפה עם מזומנים). תאמיני לי שלא פתחתי אותה לא בגלל שלא רציתי את המתנה אלא עקב ההתרגשות עם עמנואל ועכשיו תודה לאל, מצבי השתפר בהרבה אני מבקשת להחזיר לך את אותה מעטפה ויחד עם זה אני רוצה להודות לך כי את כזאת מקסימה".

בשעה 02.00 יצאו האורחים את ביתה של יונית לעבר ביתו של דניאל.

ליל מנוחה או אולי בקר נפלא ♥♥♥ העקר שיהיה נפלא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך