נמו
לא מקבלת תגובות=לא ממשיכה:)

אהבה פרק 2

נמו 12/04/2012 764 צפיות 4 תגובות
לא מקבלת תגובות=לא ממשיכה:)

-היי! מה קורה? תשמעו הסיפור הזה הוא סיפור המשך אז אם אתם רוצים להבין משהו תלחצו על השם שלי נמו ואז תראו בסיפורים שלי אהבה פרק1 אוקיי?
מתה עליכם! לא אמשיך עד שאקבל תגובות…. –

בועז ידע שאסור לו להפסיק, להמשיך ולהמשיך למען מיה שלו, המיה שהוא כל כך אוהב… מעניין מה איתה עכשיו… כל שריריו היו מתוחים, הוא נאלץ להבליג על הכאב ולהמשיך עוד ועוד . הוא נהיה מבצע העבודות השחורות של "הגרזן הכהה". הוא כל כך שנא את זה לשמוע את הקולות המתחננים לרחמים קולות רועדים של זקנים וקולות זכים של ילדים שלא עשו רע לאף אחד ליבם טהור … אך הוא היה חייב למלא את פקודותיו של"הגרזן הכהה " כי אם לא… בוא נאמר שהוא לא רק ימות…. השק שנשא עכשיו גנח קלות .. הילד\ילדה שהיה שם כנראה הוכה חזק לפתע יצאה מן השק צעקה " לא! לא את מיה!" מיה? חשב בועז יכול להיות שהיא יודעת משהו על מיה שלי ?! הקול נאנח בכאב כנראה צעק את זה מתוך חלום ועכשיו הוא התעורר …. בועז הניח את השק והתחיל לפרום את קשריו……

לונה לא ידעה מה קורה רגע אחד היא חלמה על מיה ועל מה שעשו לה… ורגע שני היא בתוך שק נישאת על ידי מישהו שכנראה כוחו תם השק היה חשוך ולכן ניחשה שעכשיו שעת לילה היא הורדה מהשק ולפתע החבלים החלו להשתחרר לבסוף היא יצאה החוצה נשמה את האוויר הזך והסתכלה אל השמיים אל הכוכבים לפתע שמעה מישהו מתנשם לידה היא סובבה את ראשה בזהירות וראתה נער בערך בן 17 עיניו היו חסרות הבעה ולאט לאט הוא התחיל לאבד את ההכרה הוא נשכב על הדשא ומשפתיו הצליחו להימלט מילים אחרונות "איפה מיה.."


תגובות (4)

תגובה אחת מספיקה! אני מתה אבל *מתה* לדעת מה ההמשך ואשמח אם תפרטי בתיאורים איך הם נראים…

נ.ב- אשמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי!

12/04/2012 05:20

סליחה מי החליט החלטה זו מי ??????????? את חייבת להמשיך כי זה מהמם אז מה הקשר עם תגובות תמשיכי בבקשה דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף תודה ממני בקי ♥

12/04/2012 09:30

תודה! תודה! תודה! אתם לא יודעות כמה זה חשוב לי! אני אמשיך או היום או מחר

12/04/2012 14:47

נמו למה את לא ממשיכה

07/06/2012 10:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך