אח אחר פרק 1

15/09/2013 677 צפיות תגובה אחת

אמא שוב הלכה לד"ר שוורץ, לבדוק מה שלום העובר הקטן, שהוא כבר לא ממש קטן. ד"ר שוורץ כזה נחמד פעם הלכתי אליו עם אמא והוא כל הזמן פינק אותי עם ממתקים. בכל פעם שאמא הולכת אליו אני מתחנן שהיא תיקח אותי איתה אליו.
אבל היא אומרת שד'ר שוורץ עסוק ואין לו זמן בשביל לפנק אותי.
האמת, היא צודקת. הוא נראה מאד קפדן, אחראי ורציני עם חלוק לבן שתואם לו לשפם. אבל יש לו לב גדול והוא ממש נחמד.

בכל פעם שאמא חוזרת ממנו היא חוזרת עם חיוכים ונשיקות. אבל, לא הפעם. הפעם היא חזרה בוכה. היא אפילו לא אמרה שלום ולא חיבקה אפילו לא נישקה.
פשוט הניחה את התיק הפשיטה את המעיל נכנסה לחדרה ונשכבה על המיטה בבכי מר וכואב. הדמעות לא הפסיקו לנזול, הם אפילו רק התגברו…
לא ידעתי מה לעשות, מה אני כבר מבין רק ילד בכיתה ג'.

לאחר רבע שעה הדמעות לא הפסיקו לנזול עד שאגרתי אומץ ללכת ופשוט לשאול אותה מה קרה.
ניגשתי ושאלתי ": מה קרה ?"
איך ששמעה את קולי זזה מאת הצידה ואמרה": שב".
התיישבתי במלא פחד כבר פחדתי לשמוע מה קרה אף פעם לא ראיתי את אמא ככה. אמא שלי תמיד שמחה, קופצת, מחייכת…
אמא פתחה מעט את הפה ואמרה ":ילד מקסים שלי תקשיב…. לאחיך שבבטן יש בעיה…." אני לרגע פשוט קפאתי לא יכולתי להזיז שום איבר בגוף בקושי נשמתי
"אחיך יהיה כמו מאור ".
הייתי המום, כמו מאור ?! מאור ילד בכיתת תקשורת, יש לו בעיות, איך זה יכול להיות שאחי יהיה כמו מאור ?! איך ?!
פתעום זלגה לי דמעה ואז עוד דמעה ואז רצף של דמעות חיבקתי את אמא חזק חזק, ושכבתי לידה…


תגובות (1)

יפה ! תמשיכי :)

15/09/2013 08:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך