אם חפצים יכלו לדבר..

liran raz 19/09/2015 947 צפיות 4 תגובות

ואיזה מדהים אם חפצים יכלו לדבר..
מצחיק אם לפלאפון שלי הייתה את היכולת לספר על אותם הפעמים שסתם לחצתי על כפתור הבית במסך לגלות אם היא שלחה לי הודעה..
שהמזגן היה מזכיר לי כל לילה לפני השינה לכבות אותו כדי ששוב לא אתקרר ואקום עם שרירים תפוסים..
איזה קטע ודלת השירותים בעבודה הייתה מזהירה אותי לפני שאני נכנס שאלעד בדיוק יצא משם.
אם חפצים היו מדברים כנראה הארון בגדים שלי היה צוחק עליי שלפני כל יציאה אני פותח וסוגר אותו כאילו פתאום בגדים חדשים נכנסו לתוכו..
אם המטען של האייפון היה יכול לדבר בטח היה מבקש איזה מנוחה יומיים, האוטו שלי היה מתחנן שאשטוף אותו אחרי האובך המטורך, דלת המקרר לבשר לי שאין שם שום דבר חדש ובטח גם שאפסיק לפתוח כי תמיד היא תנצח והאור ידלק בזמן..
אם משקוף חדרי היה יכול להתבטא ולא במכות.. כנראה שהיה בוכה על כל אותם פעמים שטרקתי את הדלת עליו.
המראה בשירותים תסכים איתי שאני הכי יפה בעיר, הגרבי פרד יבקשו להתאחד עם אחיהם שנעלמו מכבר השנים והמאוורר יתחנן לעזרה מהמזגן..

וכן אם חבריי היו אומרים לי.. תפסיק עם השטויות שלך לירן, מבינים שמשעמם לך אבל תמצא תעסוקה..
– קטע זה הינו סאטירי לחלוטין ואין אליו שום קשר למציאות או לכך שמשעמם לי. איני מנסה לדמות את חבריי לחפצים למרות שגם חפצים לא עונים לשיחות טלפון.. לא חוזרים להודעות, מכתבים, מברקים, יונות דואר וכ'ו..


תגובות (4)

liran raz ,
אהבתי מאוד את הסיפור שלך. מאיזה שהוא מקום זה באמת ריגש אותי.
אבל אם נהיה כנים, זה יותר הצחיק אותי. יש פה חוש הומור מתובל מעט בתבלין ריגוש :)
דירגתי 5!

19/09/2015 17:09

תודה רבה! :-)

19/09/2015 21:12

חחחח אהבתי!!!!!

19/09/2015 23:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך