liran
סיפור מאוד מרגש שכתבתי לקראת החג!!!

אמא, המלכה שלי!!!

liran 11/03/2014 4631 צפיות אין תגובות
סיפור מאוד מרגש שכתבתי לקראת החג!!!

"אמא? לכל החברות שלי כבר קנו תחפושות, מתי את קונה לי?"
"אל תדאגי נשמה שלי, מחר אמא תקבל משכורת ונלך ביחד לבחור לך תחפושת שתהיי הכי יפה בפורים הזה, עכשיו תסיימי הכל מהצלחת, אני רואה שיש לך שם עוד ריבה"
ככה היה כל ערב, אמא עבדה בניקיון של בתים, היא עבדה קשה והריח שהכי זכור לי מהילדות זה ריח הכלור שהיה בידיה כשהיא ליטפה את פני כל לילה לפני השינה.
לא היה לי את מה שהיה לכולם, אמא יכלה להרשות לעצמה להביא לי כסף לבית ספר רק פעם בשבועיים בזמן שחברות שלי תמיד הביאו כסף וקנו את הסנביץ' האהוב עליהן, אני אכלתי פרוסת לחם עם ריבה או מימרח, זה מה שיש אמא תמיד אמרה וכל פעם הבטיחה שמחר אני יקבל כסף לסנביץ' שאני כל כך אוהבת.
פורים התקרב, כולם כבר קנו תחפושות ולא הפסיקו לדבר על זה, כשהלכתי לבקר את נטע חברה שלי אמא שלה הראתה לי תחפושת של נסיכה, היא ראתה שכל כך אהבתי את זה ואמרה לי את שם החנות שאמא תקנה גם לי, רשמתי את השם על היד עם שבע שגיאות בערך, כל היום דאגתי שזה לא ימחק לי ואפילו לא שטפתי ידיים לפני הארוחה.
אמא חזרה הבייתה והכניסה איתה את ריח הכלור המוכר, סבתא שלי נישקה אותי וסיפרה לאמא שהייתי ילדה טובה.
סיפרתי לאמא על החנות שמוכרים שם את התחפושת של הנסיכות, היא שוב הבטיחה שמחר היא תיקח אותי.
עוד יומיים פורים, לא הלכנו לקנות תחפושת וחברות שלי סיפרו ש"חיסלו" את כל התחפושות היפות מהחנות, דאגתי, לא ישנתי בלילה ואפילו לא רציתי לשחק בחוץ קלאס, כל הזמן חשבתי למה אתחפש בפורים הזה.
ערב לפני מסיבת התחפושות בבית ספר לא הפסקתי לבכות, כעסתי על אמא, איך היא מעיזה לעשות ככה לבת שלה, היא לא רוצה שיהיה לי טוב? אמא רעה!!!
היא חזרה שוב מיום עבודה ארוך, היא והריח של הכלור שכל כך שנאתי אותו, באותו רגע שנאתי גם אותה, כל כך כעסתי.
היא נכנסה ובידה שקית, ראיתי בד בתוכה, הצצתי ושאלתי את אמא מה זה, היא ענתה "הבגדים למחר, לנסיכה שלי" אושר עילאי הציף אותי, מדדתי את התחפושת, היא הייתה מושלמת חוץ מזה שהיה כתם אדום בצידה הימני, זה בטח יצא ככה מהחנות חשבתי לעצמי.
לא הצלחתי להירדם כל הלילה, דמיינתי איך אני מנצחת בתחרות התחפושות וזוכה בתואר " מלכת הנשף", התלבשתי בהתרגשות בבוקר, אמא אפילו הלכה לעבודה מאוחר יותר, היא רצתה לאפר אותי "יאאלה נסיכה יפה של אמא, מאור עיניי, הכי יפה בבית ספר".
הלכתי לבית ספר עם הראש למעלה, התרגשתי כמו משוגעת, הרגשתי יפה.
שמתי לב שאחת הילדות מסתכלת עליי וצוחקת, "נופר יא עניה, זאת הייתה התחפושת שלי שנה שעברה, רואים לפי הכתם!!! נופר העניה!! נופר העניה!!!" כולם צחקו עלי
לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, כעסתי כל כך על אמא שלי, איך היא עושה ככה לבת שלה? רציתי אל אותה ילדה שצחקה עליי ומשכתי לה בשיער בטירוף לא מוסבר, חטפתי ממנה את הכתר של מלכת אסתר ורצתי הבייתה בוכה, אמא חיכתה לי בבית לשם שינוי, היא שאלה בתדהמה למה אני בוכה, כל כך רציתי לצרוח עליה אבל במקום זה לקחתי את הכתר של אותה ילדה, היו עליו שאריות שיער שכנראה נתלש שנאבקתי בה, הנחתי על ראשה של אימי ואמרתי
"את המלכה האמיתית של החיים שלי אמא יקרה!" מאז כל פעם שאני מריחה ריח של כלור, כל פעם שפורים מתקרב, אני נזכרת מי הפכה אותי להיות המלכה שאני היום, אמא יקרה!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך