אמא שונה! חלק 4

12/06/2013 705 צפיות 2 תגובות

רציתי למות!! פשוט לא רציתי להאמין!!! חשבתי לעצמי איך הוא מסוגל לעשות את זה? ראיתי את אבא שלי זה שברח לפני 5 שנים עם כל הכסף ובגללו כל החיים אני סבלתי וגם אמא בגללו הכל קרה! אני פשוט רוצה להרוג אותו!.
ראיתי אותו שם באמצע הסלון פותח את עיניו ומביט בי הסתכלתי עליו עמוק עמוק בעיניים שתקתי ורק הסתכלתי לא יכולתי לעכל את זה!.
הוא אמר את המילים הראשונות " שיראל איך גדלת את כבר ממש גדולה!"
הסתכלתי עליו הייתי בשוק 5 שנים הוא נעלם פתאום הוא מופיע וכל מה שיש לו להגיד? איך גדלת את כבר גדולה??
הדמעות שלי עמדו לזלוג אך החזקתי אותן חזק חזק.
התאמצתי ואמרתי לו "תעוף מפה ואל תתקרב אליי או לבית הזה יותר בחיים את שומע??" הוא הסתכל עליי ושתק.
שאלתי את עצמי איך בן אדם יכול להיות כל כך אנוכי ומתחשב רק בעצמו??.
הוא ענה לי: " אני יודע שזה מוזר לך שאני פה אבל אני שמעתי מה שקרה לאמא ו.."
עצרתי אותו ואמרתי לו "איך אתה מעז? פתאום אתה דואג לאמא? פתאום? אתה פשוט בן אדם עלוב! אתה הרסת לנו את החיים היא כל ה-5 שנים האלה בכתה עלייך כל כך הרבה ואני סבלתי את זה! כשאתה הייתה אמור לדאוג לנו לפרנסה אני עשיתי את זה! אני! כשאתה הייתה צריכה שתלמד אותי לרכב על אופניים אני ישבתי חטפתי מכות וניקיתי לה את הדמעות שזלגו בלי הפסקה! אתה מבין את זה שבמקום שאני אהיה גדולה וארצה לחזור לילדות לא יהיה לי בשביל מה להתגעגע? אתה יודע למה כי אתה הייתה עסוק בלברוח!!! ואפילו לא חשבת לשלוח לנו כסף מכתבים להסביר!!!!! אתה פשוט מתביישת שהאיש העלוב שעומד פה הוא אבא שלי! שהדם שלו זורם בגופי. הייתי כל כך עצבנית שהתחלתי לבכות מעצבים לא חשבתי לרגע על המוות של אמא חשבתי רק על כל החיים שהיו לי.
הוא הוריד את הראש, הוא לא הסתכל עליי.
הוא רק אמר לי " אני מצטער אני רציתי להתקשר אבל לא ידעתי מה לומר אני, אני התביישתי מה רצית שאני יגיד? "
עניתי לו: מה רציתי שתגיד? אתה פשוט פתטי ! מה למה חזרת? מה אתה רוצה מהחיים שלי?? להרוס אותם עוד יותר ?
שיראלי אני אני.
עצרתי אותו שוב וצעקתי עליו: תעוףף מפה עכשיו!!!! אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים שלי!! תסתלק!!!!
הוא הסתכל עליי והתקדם לעבר הדלת. כמה שניות לפני שהגיע לדלת הניח על השולחן מעטפה והלך.
אחרי שהוא הלך פתחתי את המעטפה וראיתי שם המון כסף, המון.
נשכבתי על הספא והתחלתי לבכות ותוך כדי גם עלו לי מחשבות של איך הוא היה יכול לעשות את זה להשאיר לבד ילדה בת 6 ואישה ופשוט לעזוב, ללכת. אני פשוט לא מבינה למה הוא עשה את זה מה הקטע שלו?? אני אהבתי אותו הוא היה כל עולמי אני זוכרת שיום לפני שהוא עזב הוא לקח אותי לאגם לראות ברבורים וברווזים אני כל כך התלהבתי מזה! אני לא ראיתי את הברווז כי הייתה גדר והוא פשוט הרים אותי ואני פחדתי ואמרתי לו שאני פוחדת ואז הוא אמר לי שאני יכולה לסמוך עליו כי הוא פה. ולכן אני לקחתי את זה כל כך קשה בגלל שהוא אמר לי לסמוך עליו כי הוא פה לצידי ושהוא לא יעזוב אותי. ומסקנה אמא היא כל כך אהבה אותו איך הוא היה מסוגל? איך?
הסתכלתי שוב על המעטפה של הכסף וספרתי את הכסף היו שם 10000 שקל!! ובנוסף היה מצורף מכתב שבו היה כתוב: " שיראלי הנה לך כסף בשביל שתפנקי את עצמך אחרי כל השנים שלא הייתי פה.. אני מצטער מאוד יש לך פה את כרטיס אשראי והוא בשביל כל מה שתצטרכי אחרי שיגמר לך הכסף. אני יודע שאת כועסת עליי אבל אני רוצה שתדעי שאני מאוד אוהב אותך בכל זאת.
אם את צריכה משהו או שאת סתם צריכה לדבר תתקשרי אליי המספר הוא 0586457231.
אחרי שקראתי את המכתב הלכתי לישון ואמרתי לעצמי שמחר אני אתעסק בהכל.
יום למחרת החלטתי להתקשר לאבא שלי חששתי מאוד אפילו אני מחייגת ופתאום…


תגובות (2)

אעאכאעטעטט מהמםםםם

12/06/2013 09:59

אני ממש אהבתי
יצא לך פרק מושלם

23/09/2019 16:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך