אמא שונה 3

11/06/2013 720 צפיות 2 תגובות

רציתי למות..!!! ראיתי את אמא שוכבת על הרצפה חסרת אונים ולידה שלולית מלאת דם! רצתי אליה היא עדיין הייתה בהכרה אמרתי לה:
אמא אני מזמינה אמבולנס!!
באתי לקחת את הטלפון והיא תפסה את ידי ואמרה "תעזבי רגע את האמבולנס אני אני מ מ מ מצטערת. אחרי שהלכת הבנתי שאני באמת כמו שאמרת, הורסת את חייך אני מצטערת."
ואז היא כבר איבדה את ההכרה.
הזמנתי את האמבולנס הם הגיעו תוך דקה. הם העלו אותה על האלונקה חסרת הכרה. נסעתי איתם. כשהגענו לבית החולים רציתי להיכנס לחדר ניתוח אך לא נתנו לי.
בכיתי, בכיתי ושוב בכיתי הייתי שבורה שאני גרמתי לה לעשות את זה.
אחרי שעות ארוכות שהיו נראות כמו נצח יצא אחד הרופאים ואמר " אני מצטער עשינו כל מה שיכולנו" הייתי בשוק! לא האמנתי! לא בכיתי. לא עיכלתי את זה.
הרופא הסתכל עליי ושאל: " את אני רוצה לראות אותה? לא עניתי שבא להסתובב צעקתי: כן!!.
כשנכנסתי ראיתי אותה כל כך היא הייתה יפה היא הייתה נינוחה כאילו כל הדאגות עברו לה. אחרי שהסתכלתי עליה התחלתי לבכות ממש לבכות! הרופא הוציא אותי מהחדר אך לא רציתי לעזוב. חשבתי לעצמי שאיך יכולתי להגיד לה כזה דבר? זאת לא הייתה אשמתה בכלל שהיא ככה! זה היה הכל בגלל אבא!! אני כזאת טיפשה למה? למה אני לא שומרת על הפה שלי ? אההההההההההההה צעקתי!
חזרתי הביתה ופשוט היה שקט בלי אף אחד. פשוט ישבתי על הספא שעליה היא הייתה יושבת ומסתכלת על התמונה של אבא, ופשוט הסתכלתי על הדם. ישבתי שעות ורק הסתכלתי. בבוקר הלכתי לבית ספר לא רציתי להיות לבד בבית והאמת בגלל שפחדתי. באתי לבית הספר וכולם הסתכלו עליי פשוט כולם. ברחתי מהבית ספר. לא יכולתי לראות שכולם מסתכלים על בתור הילדה שהאמא המשוגעת שלה מתה! חזרתי הביתה והייתי בשוק אני לא האמנתי למראה עיניי! ..


תגובות (2)

המשךך!!! אני מכורה לסיפור!!

11/06/2013 10:25

תמשיכייייי

11/06/2013 10:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך