אני, עצמי ומה שביניהם – סיפור אמיתי

מיקוש123 08/07/2013 1177 צפיות 2 תגובות

מצאתי את זה כתוב בטלפון של חברה שלי, סיפור אמיתי, תהנו :)
סוף שנה! זה הגיע כמה חוויות ואכזבות
שמחות וריבים כמה צחקנו ובכינו
אני רצה לי במחשבות חוזרת בזמן
מחפשת את העבר נזכרת בכל מה שקרה
שש שנים של יסודי כמה נהנו בכיתה א
לצייר, לשיר ולשחק כמה תמימים היינו
כיתה א ב ג ד הכל היה קל
צחקנו קפצנו שיחקנו והמצאנו
התקופה הכיפית ביותר
כיתה ה שנה כה מדהימה מלאת הצלחות שם העניין הרציני התחיל…
ילדה חדשה הגיע השתתקה כל הזמן
עד שפתאום כולם אותה התחילו לאהוב
לפתע גם אני התחברתי אליה..
נפגשנו כמה פעמים והפכנו לחברות!
היינו מבלות המון ביחד ממש חברות הכי טובות שיש! המילים הופיעו פה ושם…
חנונית, שמנה, שפוטה, אגואיסטית ועוד..
סוף כיתה ה התקרבה
החברה הכי טובה שלי?
מצאה לה חברה חדשה!
נשארתי לבד.. נפגעתי כל כך
לא ממש היו לי חברות.. אפילו הייתי לבד
היא רצה אחרי ילדה אחרת
הצגה עשתה לי רימתה אותי…
לא רק שהיא עזבה אותי היא גם פגעה בי
היא והחברה החדשה שלה
לא הפסיקו לרכל עליי! לא הפסיקו!
הייתה לי חברה אחת שקצת הייתה איתי
היינו מהיום הראשון והדקה הראשונה שנפגשנו על הטרקטור לכיתה א חברות הכי טובות!
היא הייתה שם איתי תמיד! אבל עכשיו לא לגמרי… עדיין הייתי צריכה בי אף אף!
השנה עברה לה איכשהו…
חופש גדול! נפגשתי פה ושם עם חברות..
ים בריכה חול… החופש נגמר!
כיתה ו התחילה
וואו אנחנו הבוגרים!
כיתה ו2!!! אנחנו הכי שווים!!
היינו די מגובשים…
השנה יש לנו מופע סיום ואנחנו צריכים להרוויח כסף להוצאות!
מכיתה ד׳ אנחנו עושים מכירות במתנ״ס השכונתי!
השנה במקום למכור רק מיץ השתדרגנו
הוספנו גם מכירת עוגות מכירת חצר וגם מופע רחוב! מופע של מוסיקה!
אחד הכישרונות שלי הוא שירה!
יש לי ילד בכיתה שפעם היינו ביחד בלהקה עם עוד כמה ילדים… הוא מנגן מדהים בגיטרה מכיתה ב!! הוא ממש מוכשר! החלטנו שאנחנו עושים מופע רחוב ביחד! בחרנו שירים מהאינטרנט והתחלנו להתאמן!
היינו כמעט כל הזמן ביחד כדי להתאמן..
צחקנו כל הזמן וגם דיברנו פה ושם..
הכרתי ילד מדהים ומצחיק..
התאהבתי. כן התאהבתי. אבל לא ידעתי איך להגיד לו חשבתי עליו כל הזמן.
השנה הוסיפו לנו משמרות זה״ב! להעביר ילדים וכל זה! פה התחיל כל השינוי הגדול! צרפו אותי בקבוצה עם אותו הילד, ידידה שלי ועוד שתי בנות נחמדות ועוד כמה בנים.. עברתי דירה למושב ליד הבית ספר.. מסתבר שאני וילדה שאיתי במשמרות הולכות באותו הדרך לבית הספר! אז במקום ללכת לבד הצטרפתי אליה והלכנו ברגל כל יום!
ביום ראשון הפעם הראשונה של המשמרות היינו לבד בבית ספר ואז היא שואלת אותי… ״את אוהבת את *** זה ממש נראה ככה..״ אמרתי לה:״נראה לך אנחנו סתם ידידים!״ חששתי לספר לה את האמת כי עוד לא ממש סמכתי עלייה.
״בטוח?״ ״טוב קצת אולי כן טיפה! אבל אל תגידי!״ ״ברור אל תדאגי!״.
הגיע משמרות! התחלתי להתחבר לילדה ההיא. קראו לה שרון (שם בדוי)! היא הייתה ממש נחמדה! והיא הייתה גם ממש יפה! היא ילדה חכמה, ספורטאית וגבוהה!
הגיע משמרות הייתה בדרך כלל עם מיקה וידידה שלי ולפעמים גם עם הילד ההוא שאהבתי. בוא נקרא לו דני (שם בדוי)… ידידה שלי יודעת להוציא ממני איכשהו הכללל! והיא הוציאה ממני שאני אוהבת אותו! החלפנו פתקים ורשמנו מי אנחנו אוהבות. הקראנו בקול (היינו לבד).
3…4.. ו *** גם היא אוהבת אותו!!
התחלנו להציק אחת לשנייה כל הזמן ודיברנו עליו! עד שיום אחד ראינו ששרון מתקרבת אליו! וחברה שלי יושבת לידו! אז המצאנו קודים הזויים שהרוב גילו וניסינו לפריד ביניהם! זה היה מטומטם אבל לפעמים זה אבד! גילינו שהיא אוהבת אותו גם! היא (שרון) הייתה פעם חברה שלו והיא עדיין מאוהבת!
הפכתי לחברה ממש טובה של הילדה עם הקודים ושל עוד ילדה שעזרה לנו ובמיוחד לשרון!
הגיע יום חמישי היום של המכירה !
משמרות בצהריים…
התחלנו שלושתינו לדבר עליו כל הזמן עד ששתיהן נגשו אליו ואמרו: ״*** רוצה להגיד לך משהו!״ והסתכלו אלי ! הסתגרתי בין תמרורי משמרות! רציתי לרצוח אותן!! שמעתי אותו אומר ״ את ממש נחמדה והכל אבל אני מצטער אנחנו לא מתאימים אבל אני רוצה שנשאר ידידים…״ ה ב ו ש ה !! רציתי להגיד לו בעצמי אבל לא ידעתי איך!!
הם התחילו לצחוק והם שאלו אם אני בסדר אבל אמרתי שלא והתחלתי לצחוק! באותו היום כל פעם שראיתי ילדים מדברים חשבתי שזה על זה וממש נלחצתי! ועוד הייתי צריכה להופיע אותו באותו היום! ילדים איכשהו התחילו לשים לב… היינו ידידים אבל לא כמו קודם..
כל פעם שדיברנו אז ילדים עשו לנו ״אווו״ ״יא מאוהבת״ וכאלה..
בקיצור זה נגמר…
עדיין אהבתי אותו אבל זה נגמר!
הילדות האחרות המשיכו לאהוב אותו גם אבל גם להן לא היה ממש סיכוי..
בקיצור התחלתי להתחבר לשרון ולעוד ילדה שהייתה איתי בקבוצה שלו.
כל הזמן דיברנו והיינו ביחד! אבל הייתי חברה הכי טובה של שרון! היינו הבי אף אף! הרגשתי שהפעם זה לא אותו דבר!! היא הייתה מיוחדת!
דיברנו על הכל וידעתי שהיא לא מספרת!
עשינו הכל ביחד!!
יום אחד עוד ילדה שהיא חברה של שרון ושלי שואלת את שרון: ״זה בסדר שאני את ו*** (אני) ניהיה בי אף אף?״ כמובן ששרון ענתה שברור שכן! והיא בקשה גם לשאול אותי.. בהתחלה היססתי אבל לבסוף הסכמנו הפכנו להיות שלישייה וגם שלי (שם בדוי) הייתה אך טיפה פחות!
המילים הרעות? בידיוק חזרו!
שפוטה, מכוערת, שמנה, נגררת, לוזרית, חננה, מי רוצה להיות חבר שלה כולם שונאים אותה…
אחחחח שריטה בלב…
יום אחד זה כבר עצבן אותי והתחלתי קצת להחזיר!
יום לאחר מכן… הגענו לבית ספר ואני שומעת שבנות מרכלות על שרון הלכתי לספר לה… יש שאני חוזרת ״מלשנית!״
היה חשוב לי שהיא תדע שאחר כך לא תתאכזב שלא סיפרתי לה!
בהפסקה ישבתי ושמעתי בנות כמה מטרים לידי אומרות את השמות שלנו ואומרים שפוטות פשוט שפוטות! רק חושבת על עצמם ומלשינות על כל דבר!
זה שבר אותי! אמרתי להם בפרצוף:״ אתם חושבות שאתם יכולות לרכל עלינו ככה?! איכס ועוד בפרצוף?! עשינו לכם משהו?! מגעילות! ביי״ יצא וטרקתי את הדלת בחוזקה! נשברתי! הלכתי לספר להן והם גם צעקו עליהם.. ובסוף ילדה אחת אמרה למיקה בפרצוף..״זה לא שאני לא מחבבת אותך אני פשוט
ש ו נ א ת – א ו ת ך!!״ אוץ הגזימה! זה כמו סריטה בפנים להגיד אני שונאת אותך! איכס דוחות!
הילדה שהובילה את זה היא הילדה שהייתה חברה הכי טובה מזויפת שלי!
איך היא מעיזה על כל מה שעשיתם בשבילה! אותו יום התחילה מזה שילד שאמר בטעות שאנחנו שפוטות… הוא לא הכי התכוון הוא המציא לכל אחד דמויות מסדרה ולנו יצא שלישייה של שפוטות!
צעקנות עליו למה עשיתם את זה! הוא הצטער ויש נשברנו רצנו לצד לבכות!
דמעה ועוד דמעה זלגה על פנינו והלב נשבר… מיליון מחשבות רצות!! ״למה זה מגיע לנו?״ ״למה להתנהג כל כך רע?״ ״אנחנו בסך הכל חברות אמיתיות״.. הילד ההוא שהתחיל בטעות בא אלינו הצטער די סלחנו לו שזה פעם ראשונה שלו! בכינו ובכינו לא הפסקנו… הגיע שיעור וביקשנו מהמורה הפסקה קצרה לסדר את העיניים למזלנו היא הסכימה!
הבעייה היא שאני מו2 והם מו1 והמורה שלי הסכימה אבל לא שלהם.. אחרי הרבה דיבורים ובכי התאספנו על עצמינו וחזרנו לכיתה! בדרך שמעתי את שלו אומרת להם המורה עצבנית בטירוף עליכם רוצו לכיתה! חזרתי לכיתה שהייתה כולה בדממה… ברגע שנכנסתי ישר אותו ילדה אומרת ״היי *** מה קורה?״ בכל פאקצי מעצבן ומזלזל..
אחרי כל מה שהיא עשתה?! איכס!! לא התייחסתי! בסוף השיעור המורה רצתה לעשות לנו שיחת גישור שנדבר..
ישבנו ועשינו שיחת גישור.. עלאק!
הם פשוט צחקו וצחקו והלכו..
אפילו סליחה הם לא אומרות!!
באותו היום המחנכות שלנו לא היו אז שני מורים שלנו שמו לב למה שקרה ונכנסו לכיתה! שעתיים שיחה שכבתית על הנושא..לאחר שעתיים של הסברים ולקחים שכולם הסתכלו עלינו במבטים עצובים ומאוכזבים! חוץ משלוש בנות האלה שעשו הכללללל לאחר מכן ילדה אחת באה אלי בוכה.. ״אני מצטערת..״ אמרתי לה בסדר אבל אל תעשי את זה שוב לעולם!! לא בידיוק סלחתי אבל זה גם פעם ראשונה שלה. שתי האחרות? ש וש (שם בדוי) לעולם לא אסלח על מה שהם עשו..יום אחרי אחת מהם חברה של החברה הישנה שלי.. רשמה לנו מכתב התנצלות.
רשמתי לה מכתב פוגע אבל לא מגעיל בחזרה.. אני מקווה שהיא תלמד מזה!
וכמובן שהמזוייפת לא אמרה כלום!
מה שמפתיעה שהילדה שרשמה מכתב הפכה להיות ממש נחמדה והיא שונאת את חברה שלה (ש)!!
כולם הפסיקו להציק!! ילדים אמרו לי שהם ממש מצטערים שזה קרה ושהם לא עזרו.. ושהם ממש למדו מזה ושזה ממש לא מגיע לנו.. כולם התנצלו חוץ מש׳ החברה המזויפת איתה אני לא אדבר בחיים!!
מופע סיום!! אעאעא הולכת להיות מדהיםםםם! אבל כל הזמן חזרות זה הורג אותנו!! אנחנו כל כך לא מגובשים וזה סוף שנה אוף….
מופע סיום הגיע היה מרגש ומדהים כמעט בכיתי! לאחר מכן אפטר פארטי מושלמתת!שבוע אחרון משמרות וגמרנו!!
יום ראשון היום האחרון ללימודים!
כמה בכיייייתיי כולי דמעות!! עוברים לחטיבה ואנחנו מתפצלים ועוזבים את הבית ספר המדהים והמורים העוד יותר מעולים!! עד כמה שהיה לי קשה פה!
היה לי יותר קשה להיפרד!!!
ושנה הבאה בחטיבה הילדים יותר מעצבנים וערסים.. בכיתי כמו שלעולם לא בכיתי… אחת החברות הכי טובות שלי זאת מהדקה הראשונה שנפגשנו עוזבת בכיתי איתה המון!! ובשנייה שהתחבקתי עם שרון היא פרצה בבכי!!! אוף איך עוזביייים!!??? צלצול אחרון! ויואלדי האחרון!(הצלצול שלנו זה ויואלדי)..
יצאנו בוכים ועצובים מהשער וזה נגמר..


תגובות (2)

סיפור יפה , אני ממש שמחה שהכוח הסתדר בסוף , צודקת זה ממש מבאס סיום של יסודי , אבל בחטיבה ובתיכון מכירים אנשים חדשים מורים חדשים ולאט לאט מתגבשים =)
סיפור ממש יפה מדרגת 5;))

08/07/2013 03:54

סיפור יפה:) אני שמחה שהכל הסתדר בסוף!!!=]

28/07/2013 13:09
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך