אל תרגישו ככה בחיים

אני רוצה אותו בחזרה!! פרק2

01/12/2012 745 צפיות תגובה אחת
אל תרגישו ככה בחיים

"אבא?"
איש עמד ברחוב הסתכל עליי וזה היה אבא שלי.
צעקתי לאמי"תעצרי את האותו" אמי עצרה את האוטו וירדנו.
זה היה אבא שלי "אבא"אמרתי ונתתי חיבוק אחד ענק וגדול,גם שאלתי אותו איפה הוא היה הוא לחש וענה לי "הייתי מסביב לעולם רציתי לראות עולם" "אז זייפת הלוויה? ואנחנו לא חשובות לך אני כל היום בוכה ורוצה אותך בחזרה ואתה בכלל לא התיחסת אליי אני כלום בישבילך נכון?ומה חשבת על הבת הקטנה שלך היא יותר עצובה לא אכפת לך משנינו נכון?" השבתי "אל תחשבי ככה זה לא נכון!" הוא ענה "אל תדאג אני באמת לא מבינה,אמא בואי נמשיך את הנסיעה את אבא גם אבל שלא יהיה איתנו באותו מלון או באותו חדר,אוקיי"אמרתי וצעקתי אמי ענתה"חמודה זה לא אפשרי כבר סידרתי הכל" "אוףףףף"עניתי ונכנסנו לאוטו.
היתכלתי כל הדרך בחלון הרגשתי שאני כלום שאני אפסית אם אבא שלי עזב אותי אז מה גם אמא תעזוב אותי יחד עם אחותי? הרשתי בודדה שהמשפחה שלי היא לא אותה משפחה שהייתה פעם אני מרגישה חסרת אונים, אבל אני שמחה שהוא חזר אחרי כל השנים שהייתי בלעדיו.
הגענו למלון אמא ואבא דיברו איתי על מה שקרה "חמודה אני מצטער אני לא הייתי צריך לעשות את זה,הייתי צריך לספר לכם שאני נוסע מסביב לעולם"אבי אמר לי "אז למה,אני לא חשובה לך אני אחותי?" עניתי "אה" הוא אמר "שקט אני לא רוצה לשמוע אותך ביי" אמרתי


תגובות (1)

יפה תמשיך……. :)

01/12/2012 12:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך