אבא שלי האבא הנסיך שלי אני אוהבת אותך!
ואני מקווה שלכולם יש אבא כמו שלי!

אני רוצה אותו בחזרה!!

29/11/2012 898 צפיות 6 תגובות
אבא שלי האבא הנסיך שלי אני אוהבת אותך!
ואני מקווה שלכולם יש אבא כמו שלי!

בהלוויה של אבא,אבא האחד והיחיד וביחוד לזאת הוא אבא שלי.
שרתי שיר לכבוד אבא שלי שיר של שלומי שבת "אבא"
אני מקווה שהוא שמע אותו שם למעלה אני מתגעגעת אליו,הוא היה הבן אדם היחיד שהקשיב לי שהעריך אותי למה דווקא הוא?מה אי פעם עשיתי?אני רוצה אותו בחזרה!!
היסתגרתי בחדר בכיתי כל היום לא יכולתי להמשיך היכן הוא איפה האיש ששר לי שירים שאני עצובה?,איפה האיש שחיבק אותי שהייתי צריכה?,איפה האוזן הקשבת שהייתי צריכה שמישהו יעזור לי?איפה כל זה?איפה? אני רוצה הכל בחזרה!למה דווקא הוא היה חייב ללכת!

עברה כבר שנה ואני צריכה יותר את המגע שלו את החום שלו אני פשוט צריכה אותו!
אנשים לא מבינים כמה קשה זה לגדול בלי אבא ובלי האיש ששם בישבילך!
דקה ועוד דקה עוברות ואני פשוט צריכה אותו יותר .
אחרי זמן רב הרגשתי שאני חייבת לכתוב על זה שיר כמה חלקים מהשיר הולכים ככה "אבא באותו יום היה לי ברור לא נתראה שוב,לא יהיה אותו מגע,אותו האיש אשר חיבק תמיד רק אותי,אני מתגעגעת איפה שם למעלה שם יושב בוכה רוצה חיים טובים לא רצה להיות שם,אני בטוחה שאתה בגן עדן,אבא למה אתה!!!!"
באותו יום שבאתי לבית הספר המורה למוסיקה אינה אמרה שיש קונצרט אמרתי לה"יש לי שיר שרשמתי בעצמי על אבי"היא השיבה"יופי הביאי אותו מחר ותשירי מול כל הכיתה"
,עבר לי בראש סרטים מה אם הם לא יאהבו איך שאני שרה יום למחרת באתי לבית הספר הגיע תורי לשיר אחרי מלכת הכיתה,לירז היא חשה את עצמה מקום ראשון(לפני הרבה זמן היא אפילו עשתה עליי חרם אבל אף אחד לא הסכים לפגוע בי ככה) שרתי את השיר וכולם כמו ומחאו כפיים והיו חלק שבכו ואני בכיתי יותר מכולם כי בכל זאת אבא שלי ואני רוצה אותו בחזרה!
שבוע אחרי זה הקונצרט אחרי 14 אנשים סוף סוף הגיע תורי שרתי את השיר ושוב כלום קמו ומחאו כפיים אבל בתוכי ידעתי שאני לא יכולה לדבר כי אני לא יכולה כמה אחותי סובלת כי בכל זאת היא אחותי והיא כל יום קשה לה יותר ויותר אני יכולה.
יום אחד אמי אמרה אוקיי חמודות היום נוסעים לאילת אני ואחותי לא היתרגשנו מהרעיון אבל נסענו.

אנחנו נוסעות ברחוב לאילת היתכלתי ברחוב וצרחתי"אבא?"


תגובות (6)

די.. זה כזה עצוב ומרגש.. אופק באמת שכולי צמרמורת, איזו כתיבה.. ממש הבינו שהיא מתגעגעת אליו וצריכה אותו שוב!!
הכתיבה שלך מדהימה פשוט !!♥
אבל לא הבנתי את הסוף.. הוא לא מת? חחח

30/11/2012 03:11

הכתיבה שלך מדהימה אופק !
כמעט בכיתי :<
זה כזה עצוב ומרגש ♥
אני מחכה לקרוא עוד קטעים שכתבת [=
-קורן D:

30/11/2012 07:03

אה ו..נראלי אניי מכירה אותך :O
את אופק בן יוסף נכון ?3:

30/11/2012 07:05

מדהים!!!!
אני בוכה…

30/11/2012 07:08

תודה תודה לכולם

30/11/2012 10:15

היי אופק שמחה שמה שכתבת הוא סיפור בדוי ולך תודה לאל יש אבא ומאחלת לך שיהיה לך אבא עד גיל 120 לפחות חיחיחיחי הכתיבה שלך מאד יפה ויחודית אשמח אם תמשיכי לכתוב ממני בקי ♥♥

30/11/2012 10:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך