לין :)
אני מקווה שאהבתם ושהשיר מתאים לסיפור כי אני קודם כתבתי את הקטע ואז חיפשתי שיר מתאים,אין לי עוד מה להגיד חוץ מתגיבו...שהיה לכולם חג שמח. ♥♥♥לין

אני רק רוצה להגיד סליחה…

לין :) 20/04/2014 954 צפיות 12 תגובות
אני מקווה שאהבתם ושהשיר מתאים לסיפור כי אני קודם כתבתי את הקטע ואז חיפשתי שיר מתאים,אין לי עוד מה להגיד חוץ מתגיבו...שהיה לכולם חג שמח. ♥♥♥לין

אני זוכר את היום שיצאת מהבית בסערה טרקת את הדלת בחוזקה,ואני עמדתי מהחלון רואה אותך רצה ונעלמת מהאופק ולא עושה כלום בכדי לעצור אותך,אני נשארתי בבית ישבתי מול הטלוויזיה שותה ושותה לאט לאט משתכר,אני עדיין זוכר את ההרגשה של האלכוהול יורד בגרוני ומתחיל לזרום לי בדם,את הטעם החריף שלו,את תחושת הסיפוק שזה נתן,את ההרגשה של האופוריה ואת הרגע של לא לחשוב על כלום פשוט להמשיך לשתות.
ירד הערב ואני עדיין שיכור את נכנסת לבית בוכה עולה במדרגות למעלה אני עולה אחריך אבל לא עליתי כי בכית אלא עיניין אותי מה את עושה,למה חזרת.אבל תביני זה לא הייתי אני באותו הרגע זה האלכוהול דיבר במקומי ואני עד עכשיו מצטער.ראיתי אותך לוקחת מזוודה ומתחילה להכניס לשם את כול הבגדים שלך,אני זוכר איך צעקתי עליך וקיללתי אותך שתעזבי את המזוודה שתפסיקי להכניס לשמה בגדים,אבל את לא הקשבת אז התחלתי להכות אותך כשאת בוכה צועקת ומתחננת שאני יפסיק שאני יעזוב אותך,אני ממש מצטער אני לא התכוונתי אני יודע שהיה לך קשה לסלוח אבל אני מקווה שתמצאי מקום לסלוח לי,על הכול. גם על הרגע שלא הפסקת להכניס בגדים למזוודה למרות שהרבצתי לך ובאותו הרגע זה פשוט נמאס כעסתי התעצבנתי, הרבצתי לך, בכית, ואנסתי אותך! ,אני אפילו מתבייש להגיד את זה!
אני רק רוצה להגיד לך משהו….סליחה.
אני מקפל את המכתב ומכניס לתוך מעטפה מניח אותו על הקבר שלה,בגללי היא מתה היא התאבדה,ואפשר להבין אותה,אחרי כול מה שעשיתי לה,מה שבעלה עשה לה.
מנשק את הקבר ומבקש סליחה בפעם האחרונה,יוצא מבית הקברות רץ לכיוון הכביש המשאית מולי,אני שומע את המשאית מנסה לבלום,היא כול כך קרובה אליי אבל אני לא זז ,ממש מספר שניות עד שהיא מתנגשת בי,גופי נזרק לאוויר ואז פוגע באדמה,"אני מצטער" אני מלמל,עוצם את עיניי והכל נהייה שחור.


תגובות (12)

ואוו… השיא ממש מתאים !!! יואוו צמרמורת!!
ממש יפה!! אהבתי :)
נ.ב איך מעלים סרטון של שיר? ^_^

20/04/2014 11:44

    תןדה,
    את פשוט מעתיקה את הכתובת של הסרטון ואחרי שאת מעלה זה מופיעה כמו בסיפור..

    20/04/2014 13:56

אל תכתבי הסוף, זה הרס קצת..
אני הייתי רושמת עצמתי את עניי
"אני מצטער" מלמלתי והכל נהייה שחור

20/04/2014 11:50

    אוקיי אני אשנה תודה

    20/04/2014 13:56

רק משהו אחד הוא מספר שהוא מת בזמן עבר אז הוא חיי?

20/04/2014 11:51

    לא שמתי לב אני אנסה לשנות גם את זה תודה

    20/04/2014 13:57

וואו…. אינלי מילים :)

20/04/2014 12:12

הממ..
זה היה קטע יפה, אבל אני באופן אישי סולדת ממשפטים שנמשכים יותר משתי שורות. לא חייבים שכל משפט יהיה ארבע מילים משעממות, אבל לא שלוש ארבע שורות. זה קצת יותר מדי.
והקטע של ה"ואנסתי אותה!" היה נראה לי..קצת מוזר. אולי היה אפשר לשנות אותו, כי.. ובכן, זה כמו לומר ככה:
התעצבנתי, הרבצתי לה, היא בכתה, ואנסתי אותה!
לא יודעת..זה קצת משעמם. עדיף היה אולי שתוותרי על זה אם את לא מוצאת דרך להעביר את זה בלי פירוט יתר.

20/04/2014 12:32

    אוקייי אני התייחס לזה בסיפור הבא תודה.

    20/04/2014 13:59

וואו…

20/04/2014 13:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך