בקי
תתחדשי גלי המתוקה ♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"ח

בקי 31/03/2012 1238 צפיות אין תגובות
תתחדשי גלי המתוקה ♥♥♥

הטלפון צלצל וזה היה גיל לברר מה שלומה היא סיפרה לו שרק לפני זמן קצר התעוררה ומודה לו מאד על כל המתוקים והקפה שהכין עבורה ולשאלתו באם תיסע לאמה היא השיבה בשלילה היא מעדיפה להישאר בבית.

"את מרגישה טוב מאמי?""

"אני מרגישה מצוין אך כייף להיות בבית ובערב יחד איתך ניסע אליהם"

"איך היום הראשון שלך מתוק שלי"???

"יש המון עבודה ואני משתדל לעזור ככל יכולתי לפני שעה יילדתי תאומות בלידה רגילה והמרגש עילאי"!!!

"ואוו באמת וכמה זמן ארכה הלידה"???

"היולדת הגיעה לבית החולים לפני שעה לערך והלידה ארכה פחות מחצי שעה הם פשוט התחלקו , לידה מדהימה והתאומות מקסימות ברורות היטב ונולדו במשקל יפה, לאחר שסיימנו את הלידה אמרתי לה שגם בת זוגתי בהיריון עם תאומים אך יש לנו הרבה זמן עד שהיא תגיע לחדר הלידה".

"מזל טוב אמרה גלי, אגב גילוש אתה לא שוכח להביא את כל מה שצריך כדי לעשות לי בדיקת דם מחר על הבקר נכון"????

"גלי כל הערכה כבר בתיק שלי ואת בתוך הלב שלי"

לאחר שגלי סיימה כן אשכרה סיימה את כל מה שהיה בשקית שלכל הדעות לא הייתה שקית מיני חחחחחחחחחחח החליטה גלי לרדת מעט ולטייל ברחוב, לנשום אוויר צח.

תוך כדי הטיול ראתה חנות בגדים שהשלט אומר כך בגדי היריון שמתרחבים וגדלים כפי שהעובר גודל.

השלט היה ממש משעשע ומאחר ואיש לא היה בחנות היא החליטה להיכנס "היי בירכה אותה המוכרת אפשר לעזור"

"השלט המאד אורגינלי סחף אותי להיכנס לחנות" "אני יודעת כי אינך הראשונה כל אשה בהיריון שעוברת מכאן צוחקת מהשלט ויוצאת עם ערימת בגדים"

" היית רוצה למדוד משהו שיהלום אותך להפליא" "למען האמת לא התכוונתי לקנות כלום אך אם אני כבר כאן אוקי אמדוד משהו כי הלוא עבור מדידה עדיין לא גובים מחיר חחחחחחח"

המוכרת הביאה לה למדוד אוברול מג'ינס משגע ולזה חולצה אדומה מגניבה.

גלי נכנסה לתא המדידה ולאחר שהתלבשה יצא החוצה והמוכרת אמרה לה "ואוו זה ממש תפור עלייך, בואי תסתכלי בעצמך במראה הגדולה"

"גלי הסתכלה ואכן היא פשוט הייתה מהממת"

"אני רוצה להסביר לך המשיכה המוכרת , כעת האוברול מורחב מעט את כנראה בשבוע ה- 12 בערך נכון?"

"אני כבר בשבוע ה-13 נכנסת ל-14 " אוקי ועם כניסתך לשבועות יותר מתקדמים את לבד מזיזה את הלולאה שנתמכת בגומי עד הלידה"

"אני בהיריון עם תאומים" "ואוו אז תקשיבי לי אני אתן לך אוברול מידה יותר גדולה ומיד אזיז את הגומי כדי שלא ילחץ לך חלילה ואני מבטיחה לך שתשובי לקנות עוד פריטים אצלנו"

לאחר מחצית השעה יצאה גלי מהחנות עם אוברול ו-2 חולצות אחת בצבע אדום והשנייה מג'ינס – מהמם.

גלי חזרה הביתה ולאחר שהיא פרשה על הספה את האוברול והחולצות חשה ממש אשה ממש אשה בהיריון .

כשעה לפני שגיל היה אמור לשוב הביתה החליטה גלי להפתיע אותו והתלבשה באוברול ואת החולצה ג'ינס. היא הברישה את שיערה היפהפה וטיפה גם התאפרה שלא יפזול לצדדים הגבר שלי חייכה בינה לבין עצמה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך