הסיפור הוא סיפור לגמריי אמיתי ורציתי לשתף אותו ... לשתף משהו שקורה בחיי

גורל החיים

10/09/2012 1499 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא סיפור לגמריי אמיתי ורציתי לשתף אותו ... לשתף משהו שקורה בחיי

לפניי חודש אני והידיד הכי טוב שלי רבנו , רבנו כי הוא התחיל להפיץ שקרים עליי , מאחוריי הגב שלי … מה שאף פעם לא ציפיתי שדווקא הוא יעשה את זה.
בכיתי , כי הוא היה כמו אח שלי – שנתיים ברצף הייתי כל יום איתו , הוא לימד אותי דברים על החיים ואני הייתי שם בשביל לשמח אותו ברגעים שהוא היה מתעצבן .
אבל מאז לא דיברנו .
~
ערב יום שישי קיבלתי טלפון , ממספר חסום . עניתי , ובשקט לחשו לי " הוא נכנס לתאונת דרכים …"
הייתי בשוק , וביררתי לעומק , אמרו לי שהוא נכנס לתאונת דרכים ולקחו אותו לטיפול נמרץ והוא עכשיו באישפוז . בהתחלה חשבתי לעצמי `בסדר עוד יומיים – שלוש הוא יהיה בסדר .`
ופעם ראשונה התעלמתי ממשהו שקשור לאח היקר שלי לשעבר .
בוקר של יום ראשון פגשתי את סבתא שלו בתחנת האוטובוס , בוכה ,
כל כך הסתקרנתי הסתכלתי עלייה ובזמן שרציתי לשאול מה קרה לה היא תפסה את ידי בעדינות ואמרה לי " תשמעי , הוא היה שיכור באוטו , הוא רצה להקיא , רצה להקיא מהחלון , ופתח את הדלת ..
מכל מהירות הנסיעה הוא עף על הכביש וישר קיבל טיפול נמרץ !! .. "
אני , שדמעתי , שאלתי " ואיך הוא עכשיו ? הוא בסדר ? "
סבתא שלו ענתה לי , "לא . רק ה' יעיר אותו משינת נשמתו .."
ישר הבנתי שמדובר בקומה ובכיתי , בכיתי כל היום , התחננתי בפניי ה' שהוא יחלים , שהכל יהיה בסדר איתו … הדלקתי נרות ובכיתי ..
יום למחרת ביום שני , הייתי עדיין עצובה , וליקראת הצהריים אותו מספר חסום התקשר אליי ואמר בלחש : הוא פתח את עיניו , אך לא יכל לדבר … " וניתק .
עוד פעם עשיתי טלפונים לברר מה קרה שם , וסיפרו לי שהוא פתח את העיניים אבל לא הוציא מילה מהפה שלו , לא יכל , רק ניסה ונחנק מרוב הניסיונות הרבים , אחר כך אכל וחזר לישון .
אחותי הלכה לבקר אותו , נישארתי חולה בבית ונחתי .
ועוד פעם אותו המספר החסום התקשר אליי ולחש לי בשקט : " הוא ניסה להוציא את שמך מהפה שלו .."
אי …. א.. התאמץ והסתכל על אחותי בעיניים פקוחות , בעיניים של פחד "אי …. " וסובב את מבטו מיד .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך