גשם של זאבים הקדמה (בקרוב)

viki489 22/06/2012 1558 צפיות 3 תגובות

אנו נמצאים בעתיד של טכנולוגיה מתקדמת. בעתיד שכל ילד קטן יודע, כי זאבים נכחדו לפני 200 שנה. מה שכל ילד קטן לא יודע הוא, שלזאבים ישנה היכולת להיעלם מעין אנושית ע"י הסוואתם לבני-אדם. קיבה הוא זאב גאה שהריח של "פרח הירח" מושך אותו אל העיר. מקור הריח נובע מצֶ'זַה – נערת מעבדה שנוצרה מצמח ומתעוררת מתרדמתה כאשר היא חשה בנוכחותו של קיבה. האמונה מספרת כי היא זו שתוביל את הזאבים הנבחרים אל גן-העדן המיוחל. הבעיה היא שלא רק הזאבים שואפים להגיע לגן-עדן, וצ'זה נחטפת על-ידי אציל מסתורי בשם דרסיה. קיבה מתחבר עם 4 זאבים שפגש, שלא מסתדרים הכי טוב בלשון המעטה. הדבר היחידי שמחזק אותם יחדיו היא האמונה העיוורת כי גן-עדן אכן מחכה רק להם. 5 יוצאים למסע ארוך וקשה על-מנת להציל את צ'זה ולהגיע אל המקום המובטח להם.
דמיות:
קיבה :
קיבה הוא זאב לבן אשר רצונו הוא למצוא את פרח הלונאר ולפתוח את הדרך לגן עדן. קיבה בדרך כלל מתנהג לפי האינסטינקטים שלו, שלעיתים מובילים אותו להתנהגות פזיזה. מלא בגאוות זאב, בתחילה קיבה נגעל מאלה שמסווים את עצמם כבני אנוש, אבל אז מבין שזה נחוץ בכדי לשרות. קיבה מאוהב בלו.
טסומה :
טסומה הוא זאב אפור עם עם צלקת על החזה שלו. עקשן וסומך רק על עצמו, טסומה מתאפיין כלוחם חזק אשר שומר את רגשותיו לעצמו. הוא מצטרף לאחרים משעמום ולא מאמין לחלוטין בגן עדן. למרות שהוא לרוב רב עם קיבה במהלך המסע שלהם, בסופו של דבר הוא מאמין כמו קיבה.
הייג :
הייג הוא זאב חסר דאגות, שנראה נינוח למדי בסביבת בני האנוש. אחרי הפגישה עם קיבה, הוא מסכים ללכת לחפש את גן העדן בלי וויכוחים, למרות שהוא אינו מראה התלהבות רבה כמו קיבה. הייג לובש רצועה סביב הצוואר שלו שאינו זוכר איך השיג אותה. כמו-כן, יש לו את חוש הריח הטוב ביותר בקבוצה.
טובו :
טובו הוא זאב חום והצעיר ביותר בקבוצה. הוא נחשב גור על ידי האחרים בחלק המוקדם של הסידרה. הוא גודל על ידי איזה זקנה שמצאה אותו כגור קטן מחוץ לעיר, ועדיין לובש את השרשרת שהיא נתנה לו. בגלל חינוכו, טובו נחמד וידידותי לרוב בני האנוש, למרות שהוא יסכים להלחם באחד בכדי להגן על עצמו או על חבר נוסף מהחבורה.
צ'זה :
צ'זה גם נקראת "יוצרת הפרחים". הזאבים צריך את צ'זה בכדי שתפתח להם את השאר לגן עדן. היא נוצרה בעזרת אלכימיה מפרח לונאר. בתחילה ישנה מתחת לאדמה ונלמדה במעבדה בעיר פריז, צ'זה בסופו של דבר יכולה להצטרף לזאבים, מי שהיא באמת אוהבת. שפיכת דם של זאב גורם לצ'זה לצרוח, ויש לה את הכוח לרפאות ולהכניס זאבים לתוך שינה מרגיעה בעזרת השירים שלה והמגע שלה.
בלו :
בלו היא זאבה כחולה.והיאיחידה שהיא חצי כלב חצי זאב ואותה מטפלים בה מאז גיל קטן והיא הייתה צריכה לרדוף אחרי זאבים עד שיום אחד הבעלים שלה נכנס לבר היא הייתה קשורה בחוץ ומכה שהוא יצא.אבל היא ראתה את החבורה זאות והיא התחילה להתחיל לנבוח עלהם והבעלים לא שמים לב. וזה צ'זה מתקרב לעליה ומתחילה לדבר איתה וזה יצאו אנישם והם הצטרכו לברוח ובלו רצתה להיות איתם אבל לא יכלה ובסוף היא הצטרפה לחבורה שלהם וגם היא רוצה להגיע לגן עדן.בלו היא מאוהבת ב-קיבה.
דרסיה:
זה רעש בסיפור הייתה לו אישה חמנה אבל הוטלה עליה קללה שרק בגן עדן היא תוכל לחיות והוא יצר את צ'זה אבל בני אדם חטפו אותה בגלל זה הוא תמיד מחפש אותה בשביל להגיע לגן עדן ולחיות עם חמנה אבל לבסוף היא מתה.והוא רוצה לנקום בזאבים


תגובות (3)

יש סדרת אנימה כזאת..רק שפה זה היה רומנטי??
תמשיכי

23/06/2012 05:39

יובל את מדברת על wolfs rain?
אהבתי את ההקדמה, מחכה להמשך (:

23/06/2012 09:45

כן ראיתי את הסידרה לפני שנה ובכיתי,הסוף היה עצוב

23/06/2012 09:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך