תגובה אחת ואני ממשיכה ! זה ממש ממש קצת ..<3

הדלת שנפתחה ..פרק 2

05/04/2013 619 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת ואני ממשיכה ! זה ממש ממש קצת ..<3

נכתב על ידי שחר אמסלם ,אין להעתיק ! [c] הזכויות הן שלי ..
לא אהבת אותו ולא אוהבת אז אל תיתנהגי כמו מישהי מאוהבת שמרחמת על עצמה !״ ״הדר ?! מה ישלך !? חשבתי שאת חברה אמיתית ושאת יודעת מהמאני מרגישה אליו !!! , זאת הייתה אהבה אמיתית לפחות ממני !״ ״ טוב זה לא שווה את הויכוח איתך , להית!״ ״לא ! רגע , רגע !״ מה את רוצה עכשיו לינור ? ״ ״ מי אמר לך את זה ? זה אחותך ?!״ כן זה אחותי , זה לא אומר שהדעות שלי שונות משלה , היא צודקת והיא גם הסבירה לי למה ..״ להדר תמיד לא היה דעה אמיתית , היא תמיד הייתה נגררת ,נסחבת וזה תמיד עלה לי על העצבים .. אז כמובןןןן שאחותה יודעת על זה , אז היא מנצלת אותה ( להדר אין ביטחון עצמי כך מה שאומרים לה , זה האמת בשבילה ) הדר גם תמיד הקשיבה לאחותה .. מה שהיא אמרה לה היא עשתה .. וזה ממש ממש לא יפה .. זה גם סיבה שאני שונאת את טל . היא נצלנית מגעילה . כשההורים שלי התגרשו היא תמיד צחקה עלי .. היא הייתה אומרת :״ חח מסכנה ההורים שלה גרושים , בטח אין לה כסף לקנות את התיק הזה שאני לבשתי אתמול בקניון .. אפילו לא יכולה לקנות בזוקה !״ וכולם צחקו .. אומנם לא הייתי שם אבל הרגשתי ברגע שסיפרו לי שהיא תקעה לי סכין בגב . לא כאילו היא בגדה בי או משהו , ממש תקעה לי סכין בגב .. וזה כאב .. היא אמרה עליי דברים לא נכונים :״היה לא אחת עשרה חברים ״ ו-״ היא עשתה ניתוח פלסטי באף ״ ועוד דברים נוראיים .. אתם רואים !? ישלי סיבות לקלל אותה , לשנוא אותה וכל זה . ורון אשכרה תומך בה ! ( לא תומך בה הוא פשוט לא אומר לה להפסיק) וזה כאב עוד יותר .. אני ניסיתי להתגבר ניסיתי לוותר וניסיתי להראות שאני חזקה ושהיא כמו שאומרים : יכולה לקפוץ לי , אבל היא יודעת את כל הנקודות הרגישות שלי והיא יודעת איך לפגוע בי .. ממש נמאס לי .. קשה לי ! לא מספיק שההורים שלי תמיד רבו , הם גם התגרשו , לא מספיק שטל יורדת עליי , היא גם חברה של האקס שלי ( שאני עדיין אוהבת ) מחר זה היומולדת שלי .
……הלכתי לבצפר ונחשו מה !? תגובה ממשיכה ..


תגובות (2)

אם הפרק הראשון בז'אנר מפורסמים כך גם השני צריך להיות, על מנת לשמור על העלילה וכך יקראו את הסיפור על פי הז'אנר המעודף כי ככה זה מבלבל..
ועם זה סיפור על 1D את חייבת לשים בז'אנר מפורסמים, אחרת תחסמי וחבל,
וזה אחד חוקי האתר :)

05/04/2013 23:32

אני לא ידעתי על זה ,אני חדשה פה ,ודרך אגב סימנתי את ז׳אנר של המפורסמים בטעות כי חשבתי שאני רושמת סיפור על וואן די ;-)
ואם זה אמור להיות איום אז…אממ.. >< לא יודעת ..!

07/04/2013 11:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך