החיים יראו לך את דרכיך חלק 2

14/11/2013 518 צפיות אין תגובות

אחרי שלושה ימי תרומה גייס מרטין 5000 $ . אבל הוא עדיין הרגיש צער בליבו , שאין איתו את ג'ון . זה היה יום רביעי , מרטין חזר מהבית ספר , ותכנן ללכת להביא את הכסף לג'וני לביה"ח , אך התוכנית בוטלה כי סבתו של מרטין הגיעה לביקור לחמישה ימים , היא הכירה את ג'וני היטב . בגלל שהיא הייתה גננת של אמו של ג'וני , ומרטין נורא אהב אותה בגלל שהיא תמיד תמכה במרטין ברגעי המצוקה שלו . עכשיו מרטין היה זקוק לתמיכה הרצינית , בגלל שהחברו הטוב ביותר ( אחיו ללב ) חולה במחלה סופנית. עבר שבוע ומרטין יצא לביה"ח כדי לבקר את ג'וני , ג'וני הרגיש יותר טוב , אך הו היה נורא חלש , רופאו האישי של ג'וני אמר לאימו : "גברת לוניסון , הסרטן של בנך היתפשט למוחו , והוא גוסס ". אבא של ג'וני נהרג בהיתרסקות מטוס , אז אמו פוחדת שיבוא רגע והיא תהיה לבד . בלי עזרה בשיעורי בית , בלי נסיעות לסופרמרקט , בלי ארוחות ערב , בלי הכנת גלידות בימי שישי , פשוט הכול ייעלם . מרטין פחד גם כן , שהוא לא יזכה לדבר איתו , ללכת לספרייה , לשחק בכדורגל , ובלי לצפות בסרטי אימה . לשני האנשים הקרובים ביותר של ג'וני היה את אותו פחד . ג'וני ביקש ממרטין להביא את סרט האימה כדי שיצפו בחדר שלו (בביה"ח ) , אמו של ג'וני יצאה לסידורים ומרטין הלך הלך לביתו לחפש את הסרט . היה זה יום סתווי בהיר. אחרי שהוא מצא את הסרט , הוא חזר לבית חולים , וכשהוא יגיע ג'וני היה עם עיניים עצומות , ולא נשם. מרטין אמר " ג'וני , ג'וני , אתה בסדר ? שמישהו יקרא לרופא ! " . ג'וני נפטר . הלב שלו לא עמד במצב . מרטין החזיק את ידו כשעה , ונישק את מצחו , ונפרד איתו לשלום . למחרת הייתה הלוויה המון קרובי משפחה הגיעו , גם סבתו של מרטין וגם אמו של מרטין , הוא נקבר במקום יפה שיש בו המון עצים וורדים . אחרי ההלוויה ניגשה אמו של ג'וני אל מרטין ואמרה : "אתה היית אחיו גם ברגעים קשים ביותר. הוא אהב אותך , ואתה אותו, עכשיו אני בטוחה שהוא צופה עלייך מלמעלה , ואומר למלאכים איזה חבר ואח טוב היית . אתה תמיד תיהיה חשוב לי מרטין , הדלתות שלי תמיד פתוחות לפניך". "תודה גב' לוניסון , אני גם בטוח שהוא יחיה בשלווה למעלה ותמיד יסתכל עלייך ועליי בכל זמן ". אחרי 5 חודשים , מרטין הלך לבית ספר כמ כל יום רגיל , ופגש ילדה בשם מדיסון אשר , גם איבדה את חברתה הטובה ביותר ממחלה קשה . שניים הלכו אחרי בית הספר , לבית הקברות לקברו של ג'וני , וגם ביקרו את קברה של טוניה ( חברתה הטובה שנפטרה מאותה סיבה כמו אצל ג'וני ) מרטין אמר לה : "בטח השניים האלו למעלה רצו שניתפגש" . " גם אני חושבת כך " .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך