מקווה שנהניתם מהפרק הראשון!
הערות בתגובות(:
יום טוב!!!

המוזיקה אומרת לי מה לעשות-פרק 1

18/03/2013 605 צפיות 4 תגובות
מקווה שנהניתם מהפרק הראשון!
הערות בתגובות(:
יום טוב!!!

ליפני מאות שנים,היו אלפי ערפדים בכל העולם.אך היה להם מלך,מלכה ונסיכה.הנסיכה הייתה היפה מכל בנות הממלכה,בגלל עורה הלבן,שיערה השחור,ופיה האדום.שמה היה הרנה אבל,היא הייתה מאוד סגורה בעצמה.ובאותה תקופה אף אחד לא ידע מה זאת מוזיקה.עד שיום אחד היא הייתה במיטתה ולא הצליחה להרדם.עד שיום אחד הצליחה לשיר וליצור מנגינה בעצמה!מרוב שהיא עשתה הרבה רעש הוריה קמו ואמרו שמה שהיא עשתה משפיל את כל עמה.ולכן,הוריה הרביצו לה והעיפו אותה מהממלכה.הרנה בכתה בלי סוף והתחברה יותר עם בני האדם.אבל,מיפני שהיא לא התאפקה על הרעב שלה,היא שתתה את דמם ובכתה.כבר עוד מאות שנים חלפו והערפדים כבר היו זן נכחד,היא הערפדית היחידה שנשארה.ובגלל שכבר עברו למאה 21 צחקו עלייה ולא ראו את יופיה וכל הזמן הרביצו לה.יום אחד,תיכננו מסיבה והסולנית הייתה חולה והלהקת בית הספר בחנה את כל הבנות בבית הספר ורק הרנה נשארה."בחייך הרנה,את לפחות יכולה לנסות את השיר את זה?"אמר הגיטריסט החתיך,ג'ק."בסדר…."נאנחה הרנה,ושרה.הלהקה נדהמה מקולה המדהים וסיכמו שהיא תיהיה הסולנית המחליפה.הרנה לא הצליחה להרדם מרוב פחד והתרגשות.


תגובות (4)

רעיון יפה, אם קצת תרחיבי ותוסיפי תיאורים הסיפור יכול להיות אגדה ממש יפה.

18/03/2013 10:00

תמשיכייייי

18/03/2013 11:24

וואו תודה(:

18/03/2013 12:12

וואו תודה(:

18/03/2013 12:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך