המשך ישיר של הרומן "יד הגורל" פרק כ"א

בקי 31/12/2011 702 צפיות 2 תגובות

השעה 05.00 ונירה ניעורה משנתה, בהתחלה לא הבינה מה קורה איתה ומדוע היא ישנה עם בגדים? אך לא עברה שנייה והחיוך הופיע בפניה , הדבר הראשון שעליו חשבה הוא גיל אהובה שבעוד שעות ספורות אמור להיבחן וכמובן מקווה שיצליח בו.

היא קמה ממיטתה החלה "לקלף" את הבגדים מגופה ויש נכנסה לחדר האמבטיה ולאחר שמילאה את האמבט והתיזה ניחוחות אהובים עליה, נכנסה פנימה וחשה כה מאושרת, חשה כה שמחה, חשה כה נינוחה.

נירה התענגה באמבט יותר ממחצית השעה ואז יצאה ממנה ולבשה את החלוק צחצחה את שיניה הלבנות והמבריקות עם מברשת השיניים החשמלית שלה והנה נירה מוכנה לעבודה.

היא הכינה לעצמה טוסט עם כוס קפה גדול שזו הכוס הראשונה מני רבות אחרות.

בסביבות השעה 07.00 התלבשה עם בגדים רעננים אשר חשפו את גיזרתה ללא דופי והתאפרה איפור קליל והנה והיא היא מוכנה ליום החודש בבית החולים לעזור ככל יכולתה לחולים אשר לגביהם חשה מעין שליחות אשר חייבים לעזור להם ולנסות להוריד מאת הסבל שחווים.

נירה יצאה מדירתה ולא האמינה למראה עיניה. ליד הדלת היו לא פחות מ-5 זרי פרחים רעננים פשוט גן שלם של פרחים, הפתק הקטנטן שהיה צמוד לאחד מהם אמר רק "אוהב אותך מתוקה שלי"

ואוו מה קרה לו ומתי הספיק לעשות את המשלוח אליה , הפתק היה מחנות פרחים לא רחוקה מביתה. היא נכנסה פנימה מילאה את שלל האגרטלים וביראת כבוד ואהבה עצומה סידרה אותם באגרטלים. איזה איש זה שכל כך אוהב לפנק ותמיד קולע בול.

היא יצאה מדירתה הישר לחנייה ובלבה הודתה ו1000 נשיקות שלחה למקסים והכל כך נפלא.

נירה הגיעה לבית החולים והסומק עטה את פניה כאילו התחפשה לגזר, כל אלה שפגשו אותה החמיאו לה כמה היא יפה וסמוק לחיים.

היא מיהרה לחדרה ובידה היה אחד מהוורדים הרבים ששלח לה אהובה, היא מילאה בכיור הקטן שבחדרה אגרטל ארוך וצר שהיה ברשותה וביראת כבוד לא לפני שנישקה לורד הניחה אותו באגרטל.

היא החליפה את בגדיה עם החלוק הלבן שלשמחתה רק עכשיו חזר מהכביסה ולאחר שתי דקות יצאה לעבר המחלקה להתחיל את יום העבודה שעבורה היה צהרי היום ואולי יותר.

העמית שלה לעבודה ד"ר רונן החמיא לה ואמר שהיא חייבת לנסוע כמה פעמים לפריז כי היא חוזרת יפה מתמיד.

"תודה ד"ר רונן, אולי תסדר לי חופשה כזו לפחות כל רבעון "????

"רשמתי לפני יקירתי ואביא זאת בפני ההנהלה חחחחחחחחח" ובינתיים מתחילים לעבוד, כפי שנאמר העבודה היא חיינו אך לא ……….

שני הרופאים המיומנים מאד מאד החלו בביקור חולים ראשון מני 3 כשהאחות הראשית מצטרפת והפעם היא בעלת 2 כובעים הן האחות הראשית והן המזכירה של המחלקה.

הנייד שלה צלצל והיא ביקשה סליחה וישר יצאה לעבר הפרוזדור לברר מי הוא המצלצל.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים :) תמשיכי מהר :)

31/12/2011 08:24

מירי יקירתי מאחלת לך מכל הלב שנה אזרחית מקסימה שאת וכל אוהבייך יחוו ♥♥♥♥♥♥♥♥ ממני באהבה בקי♥♥♥♥♥

31/12/2011 09:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך