דניאל
חלק מהדברים מבוססים על משהו אמיתי, וחלק הוספתי סתם בשביל הקטע.

הפתעת יום ההולדת

דניאל 12/07/2015 957 צפיות תגובה אחת
חלק מהדברים מבוססים על משהו אמיתי, וחלק הוספתי סתם בשביל הקטע.

אתמול כשחזרתי מהגן אמא שוב רבה עם אבא. הברשתי את השיערות של נעמי הברבית וגם הצלחתי לשמוע קצת. אמא צועקת שאבא משתמש במשהו, זה נקרא סמים. ואמא גם צעקה שילך עם הזונות. אני לא יודעת מה זה אומר, או מי הם, אבל אני לא רוצה שאבא ילך איתם. אני רוצה שישאר איתי. אחותי לקחה אותי איתה לחדר, כמו תמיד כשיש רעש, ושם ראיתי בובספוג. זה היה הפרק שאני אוהבת, שפטריק מתחפש לבחורה מצחיקה.
אחר כך כשנגמר הרעש הצעתי לאבא להלביש את נעמי בשמלה. הוא הרים אותי על הידיים וחיבק אותי והרגשתי כמו נסיכה קטנה! הקול של אמא תמיד נשאר חלש ועם טון מוזר כשאני מזמינה אותה לשחק כשזה נגמר, אפילו כשאני מרשה לה לשחק עם ליידי הגדולה! אולי היא עצובה? אז אני מנשקת אותה על הלחי ורואה שהיא אדומה ונפוחה. מה קרה אימוש? זאת סתם שריטה. טוב.
בעוד שבוע יש לי יום הולדת ואני כבר לא יכולה לחכות. אני רוצה עוגה ענקית, וגם שרינת של מרינה תבוא לבקר אותי. אבא אומר שהוא מתכנן לי הפתעה! אבל כשהוא מדבר הוא תמיד משתעל, ואני קצת מפחדת. הכל בסדר? אתה חולה? אני לא חולה יפה שלי, אני בסדר. יופי.
הגיעה השעה לישון, אבל אני לא באמת ישנה כי יש לי מרץ… ואבא ואמא מדברים בלחש עכשיו. אוי לא, הם יפרדו?? בכיתי כי אני לא רוצה. פתאום הם ראו אותי בוכה בשקט ושתקו, וגם חיבקו אותי.
אני רוצה ליום הולדת שאמא ואבא יחזרו לאותו בית…
עכשיו שקט ויש לי יותר זמן לסרק את נעמי, אבל מצד שני אני כבר אוהבת כשרועש.
שמעתי בבוקר את אמא מדברת עם מרינה, ואמא התלוננה עוד פעם על סמים וסיגריות שמציקים לאבוש ורוצים גם להרוס אותו! אני אראה להם מה זה! אמא לא יודעת ששמעתי, וגם לא מבינה למה אני נהיית עצובה ולא אוכלת את הפשטידה שאני אוהבת.
הגיע יום ההולדת. ההורים עשו לי מסיבה, ואפילו האחים שלי באו מהצבא לחגוג איתי. רינתי אמרה שהשמלה שלי יפה נורא, אבל אני לא הרגשתי יפה, הרגשתי עצובה. כולם הביאו לי צעצועים, ורק אבא אמר שההפתעה כבדה מדי ואני אצטרך לבוא לבית החדש שלו מחר כדי לראות אותה. אני נהיית מאוד סקרנית!!
לא הצלחתי לישון באותו לילה כי ממש רציתי לדעת מה ההפתעה. בבוקר אמא לקחה אותי לאבא באוטו וכל הדרך ממש התרגשתי. נכנסנו לדירה והיא הייתה קטנה, אבל היו בה דברי אבא שעשו אותה שמחה. לא שמעתי את אבא, אז אמא אמרה יואל בקולי קולות כמה פעמים. עדיין לא ענה. היא חיפשה בחדר שלו ולפתע גם צעקה. רצתי מהר לשם אבל אמא הרחיקה אותי. פחדתי, קרה משהו להפתעה? שאלתי. אמא שוב השתמשה בטלפון, רק שהפעם במקום מרינה, הגיעו הרבה חובשים. דודה שלי מצד אבא באה לקחת אותי הביתה ויום אחרי זה הבנתי מה קרה. אז כשדודה נרדמה הלכתי למטבח הצעצוע, ובכיתי, ומצאתי את הסכין הוורדרד של הירקות. עכשיו אני מנסה לעשות איתו בגרון ככה, כמו שפעם ראיתי בטלוויזיה שהייתה דלוקה כשהתעוררתי לילה אחד.אני מוכנה ללכת לאבא. אמא הסבירה שכשהלב לא עושה בום הולכים לשמיים ושם כיף. אבא נמצא שם בשמיים! הסכין הוורדרד הזה סתם טיפשי, אז לקחתי את הסכין בשר של אמא. היי אבא, תחכה לי שם! אני באה!


תגובות (1)

וואו. הסוף זיעזע אותי.

12/07/2015 16:59
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך