adopted child
אני מתגעגעת להורים שלי כל כך :(

השאלה הקשה מכל

adopted child 07/05/2013 1097 צפיות 34 תגובות
אני מתגעגעת להורים שלי כל כך :(

תמיד חשבתי לעצמי.. ושאלתי את עצמי את אותה שאלה עשרות פעמים…
למה אבא ואמא מסרו אותי לאימוץ?
זאת שאלה בהחלט מאוד קשה שלה תשובות מגוונות..
ישנה תשובה אחת שאומרת שהם פשוט רצו את הכי טוב בשבילי ואולי הם לא יכלו לתת לי את מה שאני צריכה (מסיבות כאלה או אחרות)..
ויש אחרת שאומרת שאם הם היו רוצים הם היו משאירים אותי אצלם כנגד כל הסיכויים ונותנים לי את כמה שייכלו להרשות לעצמם..

בשלב כלשהו אפילו אני התבלבלתי..
אבל אני כל כך רוצה להאמין שהם כן עדיין יהיו פה בשבילי.. כי הדבר שהכי חשוב לי..
ת'אמת?
שאני כבר לא יודעת מה לחשוב..
תחושה של אהבה שמלווה בכאב ופחד.. שהרי בגללם יש לי חיים שונים משל כולם :/
אבל מצד שני אני רוצה את ההורים שלי בחזרה. והפעם לתמיד


תגובות (34)

היי לך כודם בהצלחה באתר
שמחה שיש פה עוד אחת חדשה
ותשמעי אני קראתי את הסיפורים שלך
ואת באמת עברת ארבה מאוד
נכון זה עצוב זה כואב שמי שאת אוהבת עוזב אותך ובמקרה שלך
זה המשפחה שלך אני מבינה אותך אך אני רוצה להגיד לך
שאת גיבורה כול הכבוד לך שגם שאחרי שהורים שלך עזבו אותך
את רוצה לקבל אותם חזרה באמת כול הכבוד
כי בדרך כלל ארבה נערות לא מסוגלות כי הם לא מבינות עד כמה זה חשוב שיש
משפחה ואני מצטערת לשמועה את כול מה שעברת
אבל אולי את כן תמצאי את הורים שלך
ואולי את כן תדעי בסוף את כול התשובות לשאלות
ואני מכווה שאת תמיד תשארי חזקה ולעולם אל תיתיעשי
תזכרי שה׳ תמיד איתך בכול אשר תלכי
אני מאכלת לך ארבה הצלחה בחיים
ושתדעי שאני תמיד פה בישבילך עם את רוצה לדבר
אוהבת שרית

07/05/2013 14:34

את לא תאמיני כמה השאלה שלך פתטית ביחס לשאר הדברים החשובים בעולם ככי למשל ילד שההורים שלא נהרגו מה הוא ישאל את אלוקים? למה דווקא לי לקחת את ההורים?
או ילד שנולד אוטיסט והרשימה יותר ארוכה ממה שהינו יכולים לחשוב יש לך עם מה לחיות תסתדרי עם זה!!!!!

07/05/2013 14:34

:'( אני בוכה פה עכשיו! זה כלכך עצוב! אני בטוחה שההורים שלך עשו את זה רק מאהבה ודאגה! אני בטוחה שיש לך המון חברים וחברות שיעזרו לך להתמודד עם זה! אל תדאגי… יש המון ילדים כאלה… אני מכירה כמה מהם.. וזו ממש חוויה לא נעימה… תמשיכי לחייך ואל תתני לזה לגרום לך להיות בדיכי… אני והרבה ילדים כאן בשבילך!

07/05/2013 14:36

אני לא רוצה שתביני לא נכון אני לא חושב שהשאלה שלך לא חשובה פשוט יש לך חיים חברות משפחה (גם אם היא מאמצת…) אז על מה את מתלוננת? אם לא היו מספרים לך שאת מאומצת לא היית יודעת את זה עד גיל 18 ואם ההורים שלך חס וחלילה היו מתים אז גם ככה לא היה לך לאן לחזור נכון?
אז אולי במקומם לטאות מה אם? תשתמשי במה יש לי?

מקווה שתביני אותי נכון פלאר…

07/05/2013 14:38

זה ממש עצוב :( אני לא יכולה לתאר לעצמי איך את מרגישה. אי אפשר לדעת למה באמת הם מסרו אותך. יכולות להיות אלף ואחת סיבות. חלקן טובות וחלקן רעות. אם יום יבוא ותמצאי את התשובה, אני מקווה בשבילך שתהיי חזקה. כתבת את זה ממש יפה, ואני מקווה שיום יבוא ותקבלי את התשובה לשאלה.
ופלאר – מה את יורדת עליה? השאלה שלה ממש לא פתטית, אין לך זכות לבוא אליה ולהגיד לה ׳תסתדרי עם זה׳. זה לא דבר שכולנו מכירים, וזה דבר שרואים שקשה לה. הדוגמות שהבאת ממש לא קשורות, ואת צריכה להתבייש במה שאמרת.

07/05/2013 14:41

תודה על הכל <3 על התמיכה והאהבה

07/05/2013 14:42

א) אני בן אוקי?
ב)אני מבין את השאלה שלה אבל כשתתבגר היא תבין שאין כמעט סיבה לרצות במישהוא שלא רוצה אותך….

07/05/2013 14:44

טוב, אז א) סליחה, עכשיו אני יודעת שאתה בן.
ב) לא רוצה? אתה לא יכול פשוט לשפוט ולהגיד שההורים שלה לא רצו בה. יכולות להיות המון סיבות. היו המון מקרים. אני לא רוצה להתחיל לפרט, כי אני מפחדת שזה יפגע במחברת.. אבל רק שתדע, יש המון סיבות. לא בהכרח שהם לא רצו אותה. אל תשפוט.

07/05/2013 14:47

זה לא ייפגע בי. אני יודעת את הסיבות שאת מתכוונת אליהן מ-א' עד ת' בעל פה..
עוני,גירושים,עלייה לארץ,סקס בטעות,שאימא שלי היתה מוכה ע"י אבא שלי..
שהתעללו בי.. ועוד כאלה..
זה לא פוגע בי,הכל אפשרי..

07/05/2013 14:50

אני אשמח להסביר לך קצת על זה בזמן אחר אבל אל תדברי על דברים שאת לא מבינה בהם בסדר סטורי?

07/05/2013 14:51

למה לא מבינה? אני אולי לא מומחית, אבל אני די מודעת לכמות הסיבות. אם אתה מאומץ בעצמך או אתה מקושר לנושא הזה בצורה כלשהי, ומה שאמרתי פגע בך קצת – אז אני מצטערת, אבל באמת שאני לא רואה את הדברים שאני לא מבינה. אז אני באמת אשמח אם תסביר לי.

07/05/2013 14:53

אני לא קשור לזה כמו שאת חושבת אני פשוט נחשפתי לזה בצורה דרסטית…

07/05/2013 14:56

אתם יכולים להסביר את כוונותיכם כאן.. אני מאוד אשמח לחוות דעתכם בעניין..
טוב שנוצר כאן ויכוח מעניין שממנו אני אחכים..

07/05/2013 14:58

חחח :) כולנו נחכים בסופו של דבר. אוקיי, אז פלאר – אני מבינה שזה באמת נושא שדי מעיק. אז אני אעזוב את זה. לילה טוב:)

07/05/2013 14:59

קודם כול עברת כבר את גיל 12? כי אם לא אז אני מעדיף לתת לך להנות מהילדות ולא לשמוע סיפור עצוב של זקנים כמונו…

07/05/2013 15:00

כן בטח אני בת 16

07/05/2013 15:04

אז חכי שנתיים ותפתחי את תיק האימוץ אין לך לאן למהר דברים לא היו ברורים יותר אחרי זה…

07/05/2013 15:07

אבלאבלאבל הזמן כל כך מייאש לפעמים :-(

07/05/2013 15:09

הוא לא יחזור את יודעת נכון (הזמן…) את בטוחה שאת לא מעדיפה לתת לדמיון לשלוט ולא למציאות כי את יודעת שעם תשובת יגיעו מין הסתם יותר שאלות ויותר כואבות….

07/05/2013 15:11

אני יודעת :-\
זה מה שנקרא לכל צד יש טוב ויש רע..
רוצה לגלות כדי לגלות את התעלומה ולפתור את חידת חיי
אך מצד שני עם זה באמצ יבואו עוד שאלות עוד בעיות ומי אמר.. הם אפילו יכולות להיות הרבה יותר נוראיות..
מבולבלת לגמריי :-P

07/05/2013 15:13

יותר חשוב זה: המשפט המקורי אומר שלכול דבר טוב יש צד רע אף פעם לא הבטיחו שלרוע יש צד טוב… אם תתני לזה להשתלת עליך בסוף תפגעי תני לך להשתלט על זה תמשיכי אלא תסתכלי אחורה אבל אל תחזרי

07/05/2013 15:17

פלאר לא כוונה לריב אבל
אתה לא מבין את המצב שלה…נכון יש ילדים שההורים שלהם נהרגו ועוד אלפי דברים
אבל תחשוב על זה שיש אלף סיבות שאחת מהם נכונה לזה שההורים האמתיים שלך לא איתך יותר.
אז אל תשפוט אותה ותבוא ותגיד שזה שאלה פתטית .
ו"ילדה מאומצת" אני בטוחה שלהורים שלך היו סיבה טובה ולא רעה שמסרו אותך לאימוץ :]
אני ממש מעריצה אותך על ההסתגלות :]
תשארי חזקה

07/05/2013 15:18

אני כן מבין את המצב ואני לא שופט אותה אני רק לא רוצה שהיא תחפור לאמצע את הבור שעליו היא רצה בלי מחשבה ואיך את יודעת שאני לא מבין? את יודעת מה אני ראיתי? מה אני חוויתי? לא את לא… נכון?

07/05/2013 15:21

לילה טוב לכולם אני מקווה שאף אחד לא נפגע ממני…

07/05/2013 15:23

קראתי את התגובות אבל אני אייחס את התגובה שלי לסיפור שלך ;)
מאוד עצוב,אכן,אם הייתי מאומצת בטוח שהייתי רוצה לדעת זאת…
בטוח שאת לא יכולה לנסות לגלות את זה כבר בגיל הזה?
תנסי..יכול להיות שיצא לך משהוא מזה :)

08/05/2013 06:17

אי אפשר לגשת לשום מידע בגיל הזה לצערי..
רק בגיל 18 אפשר לפתוח את תיק האימוץ ופנקס האימוצים..
קשה לי מאוד לפעמים אבל אני מקווה שאני אתגבר (:
אוהבת אתכם חברים,תודה רבה על האהבה <3

08/05/2013 12:40

אדופט צ'יילד היקרה,
רק רציתי לומר לך שממש ריגשת אותי
אך אל תשכחי את ההורים שאימצו אותך
אלה שנתנו לך בית חם במקום כנראה בית היתומים
אלה שדאגו לך כמעט כמו ההורים שהיו אמורים להיות לך
למעשה, אלה הם ההורים שלך
שאותם את מכירה מילדות (אני מניחה כך, אם זה לא נכון – תקני אותי)
ועד היום..
אלה שדואגים והלב שלהם נשבר לאלפי חתיכות כשאת לא עונה
אלה שאת הכי חשובה להם יותר מכל… אלה שאת בשבילם אוצר ותו לא
אני מניחה שאת תתמקדי בהורייך 'האמתיים' כשתוכלי.. אני מבינה לגמרי, הבלבול שעוטף אותך… חייבת למצוא את מי שילדה אותך, את מי שהביא אותך לעולם זה
אך אל תשכחי, אף פעם אל תשכחי שהורייך האמתיים באמת נמצאים לצידך, לאורך כל הדרך… ליוו אותך צעד צעד וגם עכשיו ילוו אותך בכל אשר תעשי.

08/05/2013 13:38

את.. את.. מאומצת??!!
דיי זה כל כך עצוב :<
יש משהו שאני יכולה לעשות, לעודד אותך?
דייי אני בוכה :׳(

09/05/2013 08:11

רק תמשיכו להגיב ולעודד אותי <3 זה הדבר שעושה הכי טוב בשבילי
אני אוהבת אתכם <3

09/05/2013 12:23

אני בטוחה שאת תצליחי בחיים למרות השאלות הנוקבות.
נכון, את לא יודעת למה. אבל בעתיד את תוכלי לפתוח את התיק ולקבל תשובות. זה בטח משגע לא לדעת למה מסרו אותך לאימוץ. אבל אולי זה טוב בינתיים. את יכולה להחליט בעצמך מה ומי את רוצה להיות. את לא קשורה לאף אחד ואת מחליטה על דרכך. ויש לך הורים מאמצים, וחברים, ואני בטוחה שאם תחפשי תמצאי המון סיבות להיות מאושרת.
אני מקווה שיהיה לך רק טוב.

10/05/2013 07:39

ממש סיפור מרגש! :) מאוד אהבתי!!

21/05/2013 10:43

ואו את מאומצת?? משתתפת בצערך אם יש צער באימוץ, אממ ואי גרמת לי לבכות קשה לי עם ילדים שהמשפחה שלהם מסרה אותם סיפור מרגש!!

21/05/2013 11:28

היי לך (:
קודם כל, אני חייבת למהר ולומר, שזה בסדר להרגיש עצובים ומדוכאים.
חשוב לזכור להסתכל על חצי הכוס המלאה ולשמוח בחלקך, כי אני בטוחה שיש לך הורים מאמצים מקסימים שיש ברשותם לתת לך ולשמח אותך.
אני לא יודעת את גילך, אז אגיד שאני ממליצה, בגיל 16 או כשתרגישי מוכנה מספיק מבחינה נפשית (אל תמהרי בהחלטה הזאת, כדאי שתעשי קצת חושבים), תבקשי מהורייך המאמצים את מסמך האימוץ שלך ותעשי "מסע שורשים". תגיעי לבסוף אל ההורים שלך ואז תוכלי למצוא מענה לשאלות שלך..

26/05/2013 08:02

זאת שאלה עם כל כך הרבה תשובות…בסופו של דבר את תחליטי אם לקחת את מסמך האימוץ שלך ולגלות מי הם הורייך…לי רק נותר לאחל לך המון בהצלחה..
בנוסף אני חושבת שכדי להקדיש לזה קצת זמן למחשבה מי הוא באמת הורה האם זה חייב להיות אדם שילד אותך?או אדם שתמיד נמצא שם בשבילך,דואג לך ושומר עלייך…
מה שכן תמשיכי לבטא את הרגשות שלך בכתיבה כי את עושה את זה בצורה מקסימה!!

06/06/2013 15:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך