אם אהבתם תגובות ואני אמשיך .. אשמח לביקורת ..

זה היה ביתי המשך ..

30/07/2012 739 צפיות 4 תגובות
אם אהבתם תגובות ואני אמשיך .. אשמח לביקורת ..

ישבתי בבית ליד החלון .
כבר שבועיים עברו מאז היום בו כרתו את הבית שלי , את היער .
מאז אני ויושבת ליד החלון ורואה איך הורסים הכל ומתחילים לבנות שכונה חדשה .
ישבתי וחשבתי,
שכל מה שיראו עוד כמה ימים זה בניינים בניינים חסרי חים .
כל היום בכיתי לא רציתי לאכול .
המורה שלי כל היום צרחה עליי ולא הבינה שבעצם קשה לי ,
שכל היום אני יושבת ובוכה על מרירות חיי
היא לא מבינה שכל היום מה שעולה לי בראש זה התמונה הזאת שבאתי לכתוב ביומן
ופתאוםאני רואה קקטורונים הורסים הורסים את כל מה שאהבתי הם הרסו את העץ היפה שאותו
אהבתי כל כך עץ שדמיינתי את אמא שלי שמחבקת אותי והיתי מחבקת את העץ בחוזקה ,
הרגשי כלואה רציתי לרווץ מהר מהר מהר לקחת את הקטרטונים להעיף אותם רציתי עוף מהעולם להרגיש חופשיה
מה המבוגרים רוצים ממני למה לעאזל הם לא מבינים אותי .. ?

הם אף פעם לא הרגישו כאב ? הם אף פעם לא הרגישו לא שייך ?כאילו כל החיים שלך הם כמו זבל אחד גדול ?
אני ילדה !
ילדה שרוצה לחיות חיים נורמאלים , ילדה שרוצה לחיות בלי לסבול ,
בעצם מי בכלל יקשיב לי ? המורה המטומטמת שכל הזמן חושבתשאין לי פוטנציאל ? אמא שלי שכל היום מחוץ לבית ומתי שהיא מגיעה היא רק מקטרת ? לאבא שלי השיכור שהיה מרביץ לאמא שלי ? לחברה הכי טובה שלי שבכלל כל היום בכלל לא מקשיבה כי לה יש מספיק בעיות בחים ?
לא אני צריכה לסבול לבד , להיות מודעת שאולי יום אחד יהיה משהו שיתן לי חיבוק נשיקה ואולי גם יקשיב קצת ?


תגובות (4)

ואוו, נכון :)
תמשיכי?

30/07/2012 09:41

תראי העלילה נורא יפה אבל יש שגיאות כתיב וגם בעיית עם סימני הפיסוק.
שימי סימני פיסוק כגון נקודה ופסיקים.
תראי איך זה נראה עם סימני פיסוק במקומות הנכונים: ישבתי בבית ליד החלון. כבר שבועיים עברו מאז הרסו* (אי אפשר לומר שכורתים בית..דרך אגב זה "כרתו" ולא "קרתו") את הבית שלי. את היער. (או שאת יכולה לכתוב: את הבית שלי ואת היער.)

קקטורונים – אין מילה כזאת… זה טרקטורים שמשתמשים בהם בדרך כלל בדברים כאלה.
ירו – יראו. מהמילה "לראות".
לעאזל – לעזאזל (גם תיקון קללות זה בסדר… XD)

זהו בקיצור ובנוגע לסיפור עצמו – נשמע מאוד יפה מקווה שתמשיכי :)

30/07/2012 09:47

תווודה אלין (:
וstory – אווווקי .. אננמ ..מתי שאני רושמת אני לא שמה לב כאילו זהה זורם לי .. אבל אווקי תוודה אני אתקן <3..

31/07/2012 05:20

משהו יודע איך מוחקים תגובות ?

03/12/2013 01:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך