פרי
I'm back baby !!!!

חזרתי !!!!

פרי 11/12/2012 1011 צפיות 9 תגובות
I'm back baby !!!!

הי , קוראים לי פרי ואני בת 15 (עוד מאת 16) אמ…לפני כמה שבועות פרשתי לתקופה קצרה ונחשו מה….התקופה הזאת נגמרה ! ..כ"כ התגעגעתי לכולם !!
טוב אז דבר ראשון ……הפרק הבא ל Do you remember those times ?
יעלה בשבוע הבא , וזה יהיה פרק 12 .
דבר שני ……אני ממליצה לכם לקרא שוב את פרק 11 , כי די שיניתי אותו והכול וכדי שלא תתבלבלו ותבינו את הפרק הבא …אני חושבת שעדיף לקרא אותו שוב .
דבר שלישי ….לכל הכותבים החדשים שלא קראו את הסיפור שלי (תקראו את הסיפור שלי ! …סתם לא אבל תקראו עם באלכם …) או לא הכירו אותי אז הי קוראים לי פרי ואני בת 16 …קיצר כנסו לפרופיל שלי איפה שכתוב קצת עלי .
דבר רביעי …….הסיפור שלי הוא סיפור על וואן דיירקשן , ולפני שפרשתי היה את כל הדרמה באתר עם "יש פה יותר מידי סיפורים על וואן דיירקשן ודי כבר " וכל זה ….
*אני מכבדת את כל מי שחושבת ככה.
*אני עובדת על סיפור שהוא לא על וואן דיירקשן ולא שום כוכב פופ אחר .
* עם יש בעיה בזה שאני ימשיך אותו וכל זה עדיין נמשך אז תכתבו ואני יפסיק אותו …..סורי עם אני נשמע טיפשה , אבל לא התעדכנתי ולא נכנסתי לאתר הרבה זמן ואני לא בדיוק יודעת מה קורה כאן אז ….
דבר חמישי …. זה ממש ממש לא קשור אבל למי שיש פייסבוק שתעשה טובה ותלך לקרא את הפאנפיק הזה
https://www.facebook.com/YoureMyKryptoniteHarryStyles
זה פשוט מושלם ….אז כדאי לכם .
(זה מתורגם וזה של וואן דיירקשן )

אז זהו ….נראלי …בשביל להתחיל …אז אמ… רציתי לכתוב כאן ….כאילו , זאין מאליק הוא כתב סוג של מכתב למעריצות שלו , זה הגיעה לאינטרנט …אינלי מושג איך , אבל …כאילו זה סוג של מכתב ….עכשיו , גם מי שלא דיירקשנית וגם מי שלא צריכה לקרא את זה כי אותי זה כ"כ חיזק וזה עדיין מחזק וכשאני בוכה אז אני קוראת את זה וזה פשוט יפה !

אז ….תיהנו ותחינו ממחטות .

"זה לבנות שיש להן נטייה להישאר ערות כל הלילה ולהקשיב למוזיקה שמזכירה להן א המצב הנוכחי . שמחביאות את הפחדים,הדמעות והכאב שלהן תחת החיוך וצחקוק מתגלגל על בסיס יומי . הבנות שלובשות את ליבם על שרוולים . הבנות שמתפללות שלפחות פעם אחת הדברים יסתדרו והן יהיו מאושרות . הבנות שצורכות ובוכות לתוך הכרית שלהן כי כל השאר נכשלים בלהקשיב . הבנות שיש להן כ"כ הרבה סודות אבל לא מספרות לאף נשמה בגלוי . הבנות שיש להן טעויות וחרטות על בסיס יומיומי . הבנות שאפעם לא מנצחות . הבנות שנשארות ערות כל הלילה ומקוות שיום אחד אותו ילד ישים לב אליהם . הבנות שמקבלות ולוקחות את החיים שלהן איך שהם באים , ומקוות שאיכשהו במורד המסע הדברים יסתדרו . לבנות שאוהבות בכל ליבן אפילו שהוא נשבר אינספור בפעמים . לבנות שחושבות שזה נגמר , לבנות האמיתיות …..אתן יפות . "
-זאין מאליק –

לא , תסבירו לי ….יש מישהו , בעולם הזה , ביקום הזה …..יותר מושלם ממנו ?!
לא .
לא .
נכון שלא .
כי פשוט לא .
הוא מושלם .

אז אחרי שליבנו את הסוגיה הזו , רציתי לומר שאני אוהבת אתכם ומקווה שזוכרים אותי ורוצים להמשיך לקרא את הסיפור שלי ומצטערת על התקופה הארוכה שלא הייתי כאן ….אוהבתXXX


תגובות (9)

יאיייי פרי חזרת

המכתב כל כך נכון לגביי אלוהים אשמור אני חולה על הזאיין הזה אהההבההההה שלייי
אוףף אני בוכהה!!

הארי שלי…

11/12/2012 06:41

אל תבכי ……הארי שלך !!
כבר יש לי שמלה לחתונה ….!!!

11/12/2012 06:42

אני ממש התגעגעתי אליך ילדונת !
מה קורה איתך ?
רוצה לעדכן ?

– זאין קרע אותי ..
הוא כזה חמוד .
אני יפה , יאיי ..

11/12/2012 07:07

קולולולולולו חזרת !!!! :')

ואו זה פשוט מדהים כמה שבן אדם אחד יכול להיות כל כך מושלם ..
אוי זה כזה מרגש :')
זאיין אל תעשה לי ילד !!

11/12/2012 07:12

היי פרי אני די חדשה באתר וקראתי מזמן את הסיפור שלך וממש אהבתי אותו!!!
אני ממש שמחה שחזרת!!!
ודרך אגב זאיין כזה מושלמי אני לא מאמינה שהוא כזה נהדר שהוא כתב את זה<3
בכל מקרה אני מחכה לפרק 12!!!

11/12/2012 08:16

YEAHHHHHHHHHHHHHHH
PERI BACK!
I AM SO HAPPY NOW!
YEY

11/12/2012 08:49

פרי חזרת!!!! התגעגעתי…
וחשבתי שאת יותר קטנה ממני.. חיחי אופס…
אם את רוצה להצטרף לשיחה של הרבה מהמחברות בקיק פשוט תחפשי אותי shahafpalas חיחי מתה שיגיע כבר פרק 12!!!!

11/12/2012 08:57

אינלי קיק …..באינסטרגם , כולם כותבות על זה …ואינלי מושג מה זה (חחחחח אני מתפדחת) באלך פליז פליז פליז לומר לי מה זה הקיק הזה שכולם מדברים עליו ?

11/12/2012 09:03

זאת תוכנה בטלפון (כמו וואטאפ)
פשוט תחפשי KIK ואז תורידי חיחי
אין לך במה להיתפדח…גם אני לא ידעתי מזה עד לפני כמה ימים

12/12/2012 08:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך