היי כולם, ברצוני להוסיף שזה הסיפור הראשון שלי והייתי רוצה שתשיבו לי על בעיות , אם זה בתוכן או בכתיבה עצמה ,בדיבור.

חלום פרעה

24/02/2019 550 צפיות אין תגובות
היי כולם, ברצוני להוסיף שזה הסיפור הראשון שלי והייתי רוצה שתשיבו לי על בעיות , אם זה בתוכן או בכתיבה עצמה ,בדיבור.

פעם היה ילד בשם יואב, שבלילה אחד חלם חלום ששינה את חיוו.
בחלום זה ראה את עתידו, חלום זה התחיל שנראה היה כאילו יואב קם בבוקר כמו בכל יום רגיל, אבל כאשר יצא יואב מדלת חדרו נפל לחור חשוך ואפל,
אחרי שניות ספורות של נפילה שטיח ענק, אדום ,מרחף תפס אותו והציל מנפילה.
ברגע זה יואב היה בבהלה ולא שם-לב לשום דבר אלא רק ניסה להחזיק בשטיח כדי לא ליפול.
ברגע שתפס השטיח את יואב היה בדרך למקום כלשהו , כאשר עצר השטיח הוא עצר ליד דלת זהה לחלוטין לדלת של חדרו של יואב .
כאשר השטיח עצר יואב מיהר לחשוב שחלום הבהלות הזה נגמר.
יואב בזריזות פתח את הדלת אך לפתע מזלו נחת על הריסות של בניין ,אחרי זמן קצר הגיעו סמוך לבניין זה 2 מכוניות כיבוי אש שלפניהן היו 3 מכוניות עזרה ראשונה ומאחור נסעה מכונית משטרה אחת.
כאשר הגיעו הרופאים למקום קראו למכבי עש שירימו את ההריסות ומתחת להריסות, יואב הבחין במשפחה שלו : אביו אמו ולבסוף הוא!
לפתע שמע יואב דיבור של הרופא שהגיע למקום לטלפון:"…כן…אממ…כן…כן הם מתים"
אחרי ששמע יואב את הרופא , צעק אליו "הם,הם,הם באמת מתים?"
הרופא לא השיב אחרי זה מיהר לרוץ אל שוטר שהיה באזור ודיבר בטלפון .
הוא ניסה להניח יד על השוטר אבל היד עברה בתוך השוטר. ברגע זה אמר השוטר :" כן היו להם שפע חובות, ולא היה להם כסף"
"כנראה מישהו שהכסף היה שייך לו ארגן את זה"
ורק עכשיו יואב יצא מהבהלה והבין שהוא מת!
יואב התייאש והתחיל לשוטט בעצב ברחובות , אבל לפתע ראה את הדלת שבה הוא נכנס לכל הסיפור הזה.
וברגע זה יואב התעצבן, בעט בדלת , הדלת נפתחה ויואב נפל לתוך האפלה וגם בפעם הזאת השטיח תפס אותו.
"עוד פעם לאבדון הזה !!!????"
ממש לא!!!!!!" צעק יואב וניסה ליפול לאפלה אבל כאשר קם על רגליו השטיח עטף אותו ולא נתן לו להשתחרר.
כאשר הגיעו שניהם לעוד דלת , השטיח נעשה למין עיגול סביב הדלת וליואב לא הייתה אפשרות אחרת מאשר להיכנס לתוך הדלת.
כאשר נכנס יואב לדלת, קפץ מהמיטה שלו והתחיל להתנשם.
"זה בסך הכל היה רק חלום בהלות יואב, אין שום סיבה להיכנס לבהלה "
אמר יואב בכדי להירגע .
באותו לילה לפני שהלך יואב לישון קיווה שלא יהיה לו את אותו חלום.
אך תקוותו היתה לשוא יואב חלם על אותו חלום.
אבל הפעם יואב נכנס לתוך מכונית המשטרה ומצא שם מסמך עם התאריך 17.7.2009 ומסמך זה היה
דיווח על מכונית שחנתה במקום אסור ביום זה.
בחלום זה יואב ראה את אותו שוטר מדבר בטלפון אך הפעם השוטר אמר:" יש שמועה שהם לקחו כסף ממשפחה עשירה… כן סכום יפה אמרו… לא לא יכול להיות משפחת היינסברג הם כל שנה יוצאים לחופשה מתחילת יולי עד לתחילת אוגוסט הם באמצע חופשה עכשיו !"
יואב חשש שמשפחת היינסברג אשמה במאורה, לכן מיהר לחפש את הדלת והוא מצא אותה, נפל לתוך החור והשטיח שוב תפס אותו.
כאשר השטיח הגיע עד לדלת חדרו, פרץ יואב לדלת והתעורר.
יואב נזכר שלפני שנתיים משפחה עשירה בקשה מהוריו לשמור על בייתם בזמן חופשתם ונתנה להם תשלום על כך , הם היו מעיר אחרת והוריו לקחו אותו איתם למרות שרצה לבלות את יולי בטיולים עם חבריו.
יואב לקח ספר בו היו תמונות הילדות שלו ונבהל כי זה אכן היה בית משפחת היינסברג.
יואב החליט שאלו סתם חלומות בהלה והחליט שזה בגלל שראה הרבה סרטי אימה בזמן האחרון.
אבל אחרי שבוע שהחלום הראשון חזר על עצמו שוב ושוב, יואב החליט: "צריכים לעשות משהו"
למחרת בבוקר אמר לשני חבריו הכי טובים שצריכים להפגש אחרי הלימודים.
כששלושתם נפגשו סיפר יואב שהוא רוצה לשדוד את בית משפחת היינסברג, חבריו ישר אמרו :" לא , השתעגתה ?"
אבל שסיפר על החלומות הם האמינו לו, כי יואב אף פעם לא שיקר להם ותמיד היה רציני.
אחרי שלושה ימים שניהם הסכימו, וקבעו שכל יום לאחר הלימודים יפגשו ויכינו תכנית .
יואב אמר להם שכל קיץ הם נוסעים לחופשה בת 30 יום , מיולי ועד אוגוסט.
שלושה חודשים שלושתם הלכו לבית המשפחה ואספו מידע על מצלמות, שוטרים ואנשים. לרוב מזלם הבית היה באזור שקט וללא מצלמות.
חודש לפני השוד קנה יואב 3 מסכות לפורים כדי שלא יזהו אותם וכפפות למניעת טביעות אצבע.
יואב ידע על דלת אחורית עשויה מעץ קל ללא מנעול.
דרכה הם יכנסו.
אחרי חודש ביום השוד , בלילה שלושתם נפגשו והלכו למחבוא התחפושות ליד בית המשפחה .
לבשו את המסכות , את הכפפות ופרצו לתוך הבית , את הדלת סגרו אחריהם, הם ישר הלכו לחדר השינה של האב והאם, פתחו ארון אחד ומצעו שם שפע של כסף , ארון ברזל ענק שממולא בכסף , הם שמו את רוב הכסף בתיקיהם והלכו ליער.
שמו את התיקים בערימה אחת , את המסכות ושת הכפפות ושרפו הכל.
בינתיים הוריהם חשבו שהם הלכו לטייל ברחובות.
בחודש אוגוסט לאחר שמשפחת היינסברג מצאה את הארון הריק ישר נגשו למשטרה.
אחרי חודש ללא תוצאות נגשו למשפחה של יואב כפי שהם אמרו כסף זה היה ירושה מאבא של אב משפחת היינסברג.
משפחת היינסברג בקשה סכום כסף גדול והבטיחה להחזיר לאבא של יואב.
אבא של יואב הסכים, אבל לאחר שנתיים שמשפחת היינסברג לא החזירה את הכסף אבא אמר לי שהוא רוצה לשרוף את ביתם.
אני חשבתי ועצרתי אותו במילים :" תן להם עוד שנה, אני בטוח שהם יחזירו את הכסף בעוד שנה, ואם לא דמם בראשם"
אבא הסכים.
אבל לאחר חודשיים משפחת היינסברג החזירה את הכסף ועוד עם הוספה של 20 אחוז מהסכום.
אבא של יואב שמח כל כך שנתן ליואב את ה-20 אחוז הנוספים .
יואב בשנה הבאה ניגש אל חברי וערך איתם מסיבה וקנה להם הרבה דברים.
יואב נזכר באותו חלום והרגיש כל כך שמח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך